دانلود کتاب صوتی فراتر از بودن با صدای محبوبه علی‌نیا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فراتر از بودن اثر کریستین بوبن

دانلود و خرید کتاب صوتی فراتر از بودن

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی فراتر از بودن

کتاب صوتی فراتر از بودن، اثری لطیف و شاعرانه از کریستین بوبن است که درباره‌ی شخصیت والای معشوقی که مرده است، نوشته شده است. 

فراتر از بودن را حبیب گوهری‌راد به فارسی ترجمه کرده است و نسخه صوتی آن را با صدای محبوبه علی‌نیا می‌شنویم.

درباره‌ی کتاب صوتی فراتر از بودن

کریستین بوبن با قلم لطیف و شاعرانه‌اش در کتاب فراتر از بودن از عشقی زیبا و جاودانه صحبت می‌کند. او از زنی می‌گوید که مادر، همسر و معشوق بوده اما حالا مرده. اما مردن او چیزی را در عشق ورزیدن به او و دوست داشتنش تغییر نداده است. عشقی پاک و زیبا. عشقی که در تک تک کلمات او دیده می‌شود و می‌توان لمسش کرد. با روایت زیبای کریسیتین بوبن در فراتر از بودن، با زندگی روزمره‌ی آن زن آشنا می‌شویم و ابعاد پنهان و پیدای وجودش را کشف می‌کنیم. ابعادی که به شدت تحت تاثیر قرارمان می‌دهد. با کلام  کریستین بوبن زنی را می‌شناسیم که در حرکات مختلفش عشق دیده می‌شود. با خواندن کتاب فراتر از بودن حس می‌کنیم گویی کریسیتین بوبن به جای تمام عاشقان دنیا زندگی کرده است.

کتاب صوتی فراتر از بودن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر به داستان‌ها و متون عاشقانه علاقه‌مندید، از شنیدن کتاب صوتی فراتر از بودن لذت می‌برید. چنانچه دوست دارید با نگاه بوبن به زندگی و عشق آشنا شوید،کتاب صوتی فراتر از بودن را انتخاب کنید.

درباره‌ی کریستین بوبن

کریستین بوبن  ۲۴ آوریل ۱۹۵۱ در فرانسه متولد شد. آثار او عموما درباره‌ی عشق و تنهایی هستند. بوبن بیش از شصت اثر دارد که همگی آن‌ها به شناخت بهتر افکار او کمک می‌کنند. اگر آن‌ها بخوانیم و مانند قطعات پازل در کنار یکدیگر قرار بدهیم، به منظری کلی از آثار او دست پیدا می‌کنیم.زبان و سبک نوشتاری او بسیار لطیف و شاعرانه است. کریستین بوبن در ایران با کتاب غیرمنتظره شناخته و مشهور شد. برخی از آثار بوبن عبارتند از: فرسودگی، ژه، دی‍وان‍ه‌ب‍ازی‌، دی‍وان‍ه‌وار،(همان اثر با ترجمه‌ای متفاوت) ابله محلّه، زن آینده و دلباختگی.

بخشی از کتاب صوتی فراتر از بودن

اگر قرار باشد خیلی خودمانی و بنا بر صداقت آنچه را در تو دوست دارم، به توصیف بیاورم، باید بگویم آزادیست. یعنی آن بخش از قلبت که تو برای خودت هم غیرقابل پیش‌بینی می‌شوی. یا آن بخش از قلبت که تمام امیال موجود در تو را نقض می‌کرد. و بالاخره یعنی عشق تو و ذکاوت تو. چراکه عشق حقیقی، ذکاوت جسمانی و تجربه‌ی آزادی جز قلب تپنده و پرواز کنان، چیزی در ما نمی‌سازد. آنچه را که من در مرگ تو متوجه آن نمی‌شوم چیزیست که در زمان حیاتت هم متوجهش نمی‌شدم. مرگ زندگی را به تقدیر تبدیل نمی‌کند. مرگ صفحه‌ی آخر یک کتاب نیست که سرانجام همه‌چیز را روشن سازد. تو همیشه برای من دست نیافتنی بوده‌ای. 

معرفی نویسنده
عکس کریستین بوبن
کریستین بوبن

کریستین بوبن نویسنده فرانسوی در ۲۴ آوریل ۱۹۵۱ در شهر لوکروزو، در فرانسه به دنیا آمد. شهری که آن را عاشقانه دوست دارد و از آن خارج نشده است. در رشته‌ فلسفه تحصیل کرد و پس از به پایان رساندن تحصیلاتش، مشغول به کار در یک روزنامه‌ محلی شد. او علاوه بر روزنامه‌نگاری شغل‌های دیگری را هم تجربه کرده است. از کار کردن در کتابخانه و موزه گرفته تا گذراندن دوره‌های مددکاری روانی. اما از آنجایی که مطالعه و نوشتن علاقه اصلی او بود، دوباره به ادبیات روی آورد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد