دانلود کتاب صوتی تو برای من عزیزترینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تو برای من عزیزترینی اثر مکس لوکیدو

دانلود و خرید کتاب صوتی تو برای من عزیزترینی

معرفی کتاب صوتی تو برای من عزیزترینی

کتاب صوتی تو برای من عزیزترینی، داستانی لطیف و زیبا از مکس لوکیدو است که در قالب داستانی شنیدنی موضوع دوست داشتن بی‌قید و شرط و پذیرفته شدن را بیان کرده است.

لیلا کاشانی وحید  داستان تو برای من عزیزترینی را به فارسی ترجمه کرده و دکتر غلامعلی افروز هم مقدمه‌ای بر این کتاب نوشته است. 

درباره کتاب صوتی تو برای من عزیزترینی

توی شهر آدم چوبی‌ها یک چیز جدید مد شده است. جمع کردن توپ و جعبه. همه به تکاپو افتاده‌اند تا توپ‌ها و جعبه‌های بیشتری جمع کنند و وسایل‌شان زیباتر از بقیه باشد. البته همه به جز پانچلو. اما بالاخره پانچلو هم تصمیم گرفت مانند بقیه جعبه جمع کند. این کار برای او خیلی سخت بود. او باید از کل چیزهای زیبا و دوست‌داشتنی‌اش صرفنظر می‌کرد تا جعبه‌های بیشتری به دست بیاورد و باید خیلی سخت کار می‌کرد تا از بقیه عقب نیفتد. درست همین موقع بود که سرو کله‌ی ایلای، سازنده‌ی پانچلو پیدا شد و به او چیز مهمی را گفت. ایلای گفت: تو برای من عزیزترینی. چون تو را با عشق خلق کردم و همینطوری که هستی دوستت دارم...

خواندن و شنیدن کتاب‌هایی مانند تو برای من عزیزترینی به والدین و کودکان کمک می‌کند تا خودشان را همانطور که هستند، دوست داشته باشند و بپذیرند. داستان زیبای کتاب تو برای من عزیزترینی در درک این موضوع به بچه‌ها و والدین کمک می‌کند؛ تا تاثیرات منفی که از تبلیغات و یا مقایسه شدن گرفته‌اند کنار بگذارند و دوباره به خودشان و اطرافیان‌شان، عشق بورزند.

کتاب صوتی تو برای من عزیزترینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی تو برای من عزیزترینی برای تمام کودکان داستانی جذاب و خواندنی دارد. شنیدن کتاب صوتی تو برای من عزیزترینی به والدین و مربیان کودکان نیز پیشنهاد می‌شود.

جملاتی از کتاب صوتی تو برای من عزیزترینی

تاک جعبه‌ی جدیدش را خیلی دوست داشت و به آن می‌نازید. چون خوش‌رنگ و درخشان بود. تاک در خیابان‌های شهر بالا و پایین می‌رفت و جعبه‌اش را به همه نشان می‌داد. او از همه‌ی کسانی که در حال رفت و آمد بودند می‌پرسید: «جعبه‌ی من را دیدید؟ دلتان می‌خواهد بهش دست بزنید؟»

تاک سر به سر پانچلو هم می‌گذاشت و به او می‌گفت: «دوست داشتی یه جعبه‌ی جدید مثل مال من داشته باشی؟»

پانچلو با خودش گفت: «جعبه‌ی تاک واقعا زیباست.» و دلش می‌خواست او هم جعبه‌ی جدیدی داشته باشد. تاک خیلی به جعبه‌ی جدیدش می‌نازید. فکر می‌کرد به خاطر داشتن آن از بقیه، بهتر است! 

نظرات کاربران

کتاب زیباست
۱۳۹۹/۰۹/۱۴

در دو واژه خیلی عالی

کاربر 5141853
۱۴۰۱/۰۷/۱۳

به شددددددددت عمیق ،، زیبا ،، انتقال دهنده احساس های عالی هستی ،، و صد در صد بینظییییییییییر 🎖✨🌿

s
۱۳۹۹/۰۸/۱۴

فقط ۴ کلمه میتونم بگم (عالی)بود

قائدامینی
۱۴۰۰/۱۱/۰۶

گوینده خیلی تند میگفت وچون اسامی افراد کتاب خارجی بودن بچه های من دچار سردرگمی میشدن... اگر گوینده روان تر و آروم تر و بچه گانه تر گفته بود اثرش خیلی بیشتر بود.... مترجم هم به نظرم نباید این همه

- بیشتر

زمان

۲۱ دقیقه

حجم

۵۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۱ دقیقه

حجم

۵۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان