دانلود کتاب صوتی قدرت را دوباره پس بگیر (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت را دوباره پس بگیر (خلاصه کتاب) اثر امی مورین

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت را دوباره پس بگیر (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی قدرت را دوباره پس بگیر (خلاصه کتاب)

کتاب قدرت را دوباره پس بگیر اثر امی مورین و با صدای دادبه دادمهر توسط تیم گردآوری سبکتو جمع‌آوری شده است. شنیدن این کتاب می‌تواند به بازیابی دوباره نیرو‌ها برای پیروزی در مسیر موفقیت کمک کند.

درباره کتاب 

میکروکتاب «قدرت را دوباره پس بگیر» (۱۳ کاری که افراد قوی ذهن انجام نمی‌دهند) درباره‌ی کنترل احساسات، افکار، اعمال‌، دستیابی به نیروی ذهنی بیشتر است. این کتاب با ارائه‌ی تکنیک‌ها و مثال‌های الهام‌بخش و راه‌حل‌های کاربردی شیوه‌ی غلبه بر ترس‌های را می‌آموزد.

امی مورین روان‌درمانگر و مددکار اجتماعی بالینی بریتانیایی است. کتاب مشهور «قدرت را دوباره پس بگیر»‌ (۱۳ کاری که افراد قوی ذهن انجام نمی‌دهند) را به رشته‌ی تحریر درآورده است. مورین نوشته‌های متعددی در مجله‌ی فوربز در حوزه‌ی کسب و کار و روانشناسی دارد.

او بعد از تألیف این کتاب سیزده روش خود را در گردهمایی‌ها و همایش‌های متعددی معرفی کرد تا افراد بیشتر با ترس‌هایشان روبه‌رو شوند و شادی و موفقیت را تجربه کنند.

شنیدن کتاب قدرت را دوباره پس بگیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کسانی که قصد دارند با ترس‌هایشان روبه‌رو شوند و در مسیر پیشرفت قدم بردارند بسیار مؤثر است و کمک می‌کند شنونده مسیر هدف را تعیین کند و با آن در راه  رسیدن به هدفش قدم بردارد.


نظرات کاربران

Grayscale Boy
۱۳۹۸/۱۰/۰۵

میکرو کتاب خیلی خوب خلاصه شده و خود متن بسیارآموزنده ، گوینده هم ‌صدای مناسبی برای این متن دارد ؛ در جان کلام میتوان گفت کاملا ارزش خرید را دارد.

زمان

۱ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۸۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۸۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
۵,۸۸۰
۴۰%
تومان