دانلود کتاب صوتی خوشحال‌تر باش (خلاصه کتاب) با صدای راضیه اسدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خوشحال‌تر باش (خلاصه کتاب) اثر تال بن شاهار

دانلود و خرید کتاب صوتی خوشحال‌تر باش (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی خوشحال‌تر باش (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی خوشحال‌تر باش، آیا شاد بودن را می‌توان یاد گرفت؟ ما را به سمت یک زندگی معنادار و لذت‌بخش‌تر هدایت می‌کند. شال بن تاهار، استاد دانشگاه آمریکایی نویسنده‌ی کتاب است و گروه گرد آوری و ترجمه سبکتو، کتاب را با صدای راضیه اسدی، در اختیار شنوندگان قرار داده است.

درباره‌ی کتاب صوتی خوشحال‌تر باش

معنای خوشحالی برای انسان‌های متفاوت می‌تواند در چیزهای متفاوتی باشد. کار خوب، تشکیل خانواده و داشتن روابط سالم، خدمت به دوستان و اطرفیان و ... اما شما هرگز نمی‌توانید کسی را پیدا کنید که کارش در نظرش پوچ و بی‌ارزش باشد و در عین حال خوشحال باشد. عنصر مشترک بین تمام این موارد برای داشتن خوشبختی و خوشحالی، معنا و وجود چیزی است که به زندگی معنا ببخشد. تال بن شاهار در کتابش، خوشحال‌تر باش، این راز را برای ما فاش می‌کند و مسیری که برای ساختن و داشتن یک زندگی ارزشمند و معنادار لازم است را نشان می‌دهد. 

کتاب صوتی خوشحال‌تر باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی خوشحال‌تر باش، به تمام افرادی که وجود عنصر ضروری معنا را در زندگی‌شان گم کرده‌اند، پیشنهاد می‌شود.

درباره‌ی تال بن شاهار

تال بن‌شاهار ستاد دانشگاه و نویسنده آمریکایی است. دوره‌های روانشناسی مثبت و روانشناسی رهبری او در دانشگاه هاروارد در طول تاریخ شهرت زیادی دارد. او همچنین نویسنده کتاب شاد باش: برای داشتن یک زندگی ثروتمندتر و شادتر نیازی نیست کامل باشی است.

جملاتی از کتاب صوتی خوشحال‌تر باش

اکثر مردم غرب همیشه بهترین چیزها را داشتند. غذاها و خوراکی‌های بهتر و حتی درآمد بهتر. وجود اینترنت پر سرعت در این بخش از جهان، نسل فعلی را آگاه‌تر از نسل‌های قبلی کرده. علی‌رقم این ثروت و رفاه، مردم غرب، یک چیز مهم و حیاتی را ندارند. و ان شادی و خوشحالی است. بخشی از مردم غرب از زندگی‌شان شاد و خوشحال نیستند. بسیاری از آن‌ها مدت‌های طولانی سخت تلاش می‌کنند تا به خوشحالی در زندگی‌شان برسند. بسیاری از این گروه هم هرگز آن را پیدا نمی‌کنند. این همان چیزی است که در کتاب خوشحال‌تر باش می‌شنوید. خوشحالی دقیقا چیست و چطور می‌توانیم آن را پیدا کنیم؟

فهرست

  • چرا باید عاشق درس خواندن باشیم؟
  • چرا یک زندگی بدون احساس خسته کننده است؟
  • چرا داشتن معنا برای یک زندگی شاد و مسرت‌بخش ضروری است؟
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۱۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۱۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۵۰۰
۱,۵۰۰
۴۰%
تومان