دانلود کتاب صوتی آیا من بیش از حد زیرک هستم؟ (خلاصه کتاب) با صدای مهدی افشاریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آیا من بیش از حد زیرک هستم؟ (خلاصه کتاب) اثر سام زل

دانلود و خرید کتاب صوتی آیا من بیش از حد زیرک هستم؟ (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی آیا من بیش از حد زیرک هستم؟ (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی آیا من بیش از حد زیرک هستم؟ روایت بخشی از زندگی سام زل است و راهی که او در کسب و کارش رفته را برای ما بازگو می‌کند. سام زل نویسنده‌ی کتاب است و نسخه صوتی آن، محصول گروه گردآوری و ترجمه سبکتو است.

درباره‌ی کتاب صوتی آیا من بیش از حد زیرک هستم؟

کتاب صوتی آیا من بیش از حد زیرک هستم؟ بخشی از زندگی سام زل و مسیری است که او در کسب‌وکارش گذرانده است. سام زل در این کتاب توضیح داده است که چطور زمینه جدیدی در املاک ایجاد کرد و چطور با ۲ دوره بحران اقتصادی، توانست شرکتش را در یکی از گران‌ترین معاملات تاریخ بفروشد. در کتاب صوتی آیا من بیش از حد زیرک هستم؟، او از کارهایی که برای رونق گرفتن اقتصادی انجام داده است می‌گوید و اینکه چطور توانست شرکت شیکاگو تریبون را نیز تصاحب کند. 

کتاب صوتی آیا من بیش از حد زیرک هستم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی آیا من بیش از حد زیرک هستم؟، برای مدیران شرکت‌ها، افرادی که دوست دارند کسب و کار خود را از لحاظ اقتصادی رونق ببخشند و همچنین تمام افرادی که دوست دارند در زمینه علم اقتصاد پیشرفت کنند، مناسب و خواندنی و کاربردی است.

درباره‌ی سام زل

ساموئل زل، میلیاردر یهودی‌الاصل آمریکایی، فارغ التحصیل رشته وکالت از دانشگاه میشیگان آمریکا و مالک چند شرکت ساختمانی و روزنامه‌های لس‌آنجلس تایمز، شیکاگو تریبیون، نیویورک نیوزدی و تیم بیسبال شیکاگو کابز است.

جملاتی از کتاب صوتی آیا من بیش از حد زیرک هستم؟ 

سام زل کارآفرین و سرمایه‌گذار، شرکت «گروه سرمایه‌گذاری ایکوئیتی» را در سال ۱۹۶۸ تاسیس کرد و همچنان مدیریت آن را به عهده دارد. او می‌گوید: «تا امروز هیچ کس بدون حیرت از سخنان من، جلسه‌ای را ترک نکرده است. (من) صریح، رک و اغلب بی‌پرده صحبت می‌کنم. آیا من بیش از حد زیرک هستم؟ این آخرین جمله من است وقتی پیامی که به نظرم کاملا بدیهی است را می‌رسانم.»

نظرات کاربران

Mehdi Emamjomae
۱۴۰۰/۰۸/۲۷

گول اسم کتاب رو نخورید توی کتاب یک مشت اعداد و ارقام و سود و زیان یه شرکت رو بیان میکنه و تاریخ دقیق فوت و ازدواج چند نفر و یکسری چرندیات دیگه به نظر من اصلا مفید نبود😕

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۲۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۲۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۵۰۰
۱,۵۰۰
۴۰%
تومان