دانلود کتاب صوتی City of Blood با صدای محمد تاج‌دین + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی City of Blood اثر سعید فخرزاده

دانلود و خرید کتاب صوتی City of Blood

انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی City of Blood

در کتاب صوتی City of Blood، اثر سعید فخرزاده و  احمد دهقان با ترجمه‌ی محسن جاذب، عملیات بیت المقدس را از زبان شهید علی صیاد شیرازی می‌شنویم. انتشارات صوتی آوانامه با همکاری نشر سوره مهر نسخه صوتی کتاب City of Blood را به زبان انگلیسی در اختیار شنوندگان قرار داده است.

درباره‌ی کتاب صوتی City of Blood 

کتاب‌های بسیار زیادی درباره‌ی شرح رشادت‌ها و دلاوری‌هایی شهیدان و جانبازان و به طور کلی رزمندگان دوران دفاع مقدس نوشته شده است و کتاب صوتی City of Blood یکی از ان‌ها است. در کتاب صوتی City of Blood، ما روایت عملیات بیت‌المقدس را از زبان علی صیاد شیرازی می‌شنویم. شنیدن و خواندن روایات از جنگ، زمانی لذت‌بخش‌تر از قبل می‌شود که این خاطرات را مستقیما از زبان افرادی بشنویم که خودشان در جنگ حضور داشتند. سعید فخرزاده در کتاب صوتی City of Blood این امکان را  برای ما فراهم آورده است.

کتاب صوتی City of Blood  را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی City of Blood، با روایت ماجرای عملیات بیت‌المقدس آن هم از زبان یکی از سرداران شهید بزرگ، علی صیاد شیرازی، می‌تواند توجه افرادی را که به مطالعه خاطرات دوارن دفاع مقدس علاقه دارند، به خود جلب کند.

درباره‌ی سعید فخرزاده

سعید فخرزاده متولد ۱۳۴۲ در شهرستان اراک است. او پس از آغاز جنگ تحمیلی در سال ۱۳۶۳ با عنوان مسئول تبلیغات در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور ثبت خاطرات رزمندگان راهی جبهه شد. پس از پایان جنگ در رشته علوم اقتصادی دانشگاه علامه طباطبایی مشغول به تحصیل شد و از سال ۱۳۷۰ در حوزه هنری مشغول به فعالیت شد. فعالیت‌های گسترده سعید فخرزاده به موضوع ثبت خاطرات و تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی اختصاص دارد.

جملاتی از کتاب صوتی City of Blood

This book includes the memories of shahid Sayyad Shirazi on war. It was in the middle of 1992 that Mr.Saeed FakhrZade interviewed him for 70 hours.

His memories of war were later edited by Ahmad Dehghan. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد