دانلود کتاب صوتی قانون جذب و ارتعاش با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قانون جذب و ارتعاش اثر استر هیکس

دانلود و خرید کتاب صوتی قانون جذب و ارتعاش

معرفی کتاب صوتی قانون جذب و ارتعاش

کتاب صوتی قانون جذب و ارتعاش اثری از استر هیکس، راهنمایی عالی برای قدم برداشتن در راه رسیدن به آرزوهایتان است. مطالب این کتاب را سایت جادوی باور گردآوری و ترجمه کرده و انتشارات صوتی نازنین آذرسا ناشر آن است.

درباره‌ی کتاب صوتی قانون جذب و ارتعاش

استر هیکس در کتاب قانون جذب و ارتعاش گفته‌هایش را این طور شروع میکند که در فرایند حرکت به سوی آرزوهایتان همیشه احساس نشاط و شادی خواهید کرد. در این جهان و این کره‌ی خاکی اختیار کافی دارید تا ارتعاشات خود را برای جذب چیزهای شگفت انگیزی که میخواهید به کار گیرید.

از انجا که آسایش و سعادت پایه و اساس این جهان است فرصت کافی دارید تا از طریق ارایه افکارتان به تجربه‌های دلخواه برسید. رفاه و آسایش فراوان است بنابراین برای حرکت به سوی آن نباید نگران خطرات باشید. تنوع این جهان به شما کمک خواهد کردتا زندگی مخصوص خود را انتخاب کنید. کاری که باید بکنید هدایت افکارتان هست و با انجام آن زندگیتان متحول خواهد شد . شما بخشی از انرژی مبدا هستید که فنا ناپذیر است و این انرژی همه نیکی و خیر است . شما به آسانی میتوانید سعادت و آسایش را به زندگی خود جذب کنید.

کتاب صوتی قانون جذب و ارتعاش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی قانون جذب و ارتعاش برای افرادی که رویاهایی دارند که آن‌ها را دست یافتنی می‌دانند جذاب است. این کتاب همچنین به دیگران کمک می‌کند تا بتوانند خود را در مسیر رسیدن به اهدافشان ببینند و برای آن تلاش کنند.

درباره‌ی استر هیکس

استر هیکس متولد ۵ مارس ۱۹۴۸ در ایالت یوتا است. او در سال ۱۹۸۰ با جری هیکس ازدواج کرد و با همکاری او، کتاب‌های بسیاری در زمینه قانون جذب منتشر کرد. از کارهای او در نسخه اصلی فیلم راز که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد، استفاده شده است. استر هیکس یک نویسنده و سخنران الهام‌بخش است اما بیشتر او را به خاطر آموزه‌های ابراهیم هیکس «یک آگاهی گروهی از ابعاد غیر فیزیکی» می‌شناسند. آثار دیگر استر هیکس عبارتند از:قانون جاذبه (اکتبر ۲۰۰۶)، آغاز جدید من: کتاب راهنمای بقای شادی، توسط جری و استر هیکس. منتشر شده توسط انتشارات ابراهیم هیکس، آغاز جدید ۲: یک کتابچه راهنمای شخصی برای تقویت زندگی، آزادی و پیروی از شادی، توسط جری و استر هیکس. منتشر شده توسط انتشارات ابراهیم هیکس، ۱۹۹۱.

جملاتی از کتاب صوتی قانون جذب و ارتعاش

الان وقت خوبی برای گرد هم آمدن به منظور خلق کردن به کمک همدیگر است.خلق کردنی که صادقانه به نفع همه است.

شما می‌دانید که چه چیزی می‌خواهید؟ آیا قدردان آرزوهای خود هستید؟

آیا آرزوهای شما برایتان حس خوبی به وجود میاورند ؟

این نشانه خوبی است. چون وقتی امیال و آرزوهای شما برایتان حس خوبی را ایجاد میکنند، به این معنی است که شما با آن‌ها مقابله نمی‌کنید. شما به آرزوهایتان مقاومت اضافه نمی‌کنید. شما با آنها در تضاد نیستید. شما لغوشان نمی‌کنید. شما بر علیه‌شان کار نمی‌کنید. با باورهایی که متفاوت از آرزوهای شما هستند

وقتی که شما آرزویی دارید که خالص است، منظورم از خالص این است که نمی‌گویید من این را می‌خواهم اما ندارمش. یا اینکه من دوست دارم این کار را بکنم اما خیلی سخت است

آرزویی که خالص است: آرزویی که در تضاد با وجود شما نیست. آرزویی که مقاومتی درباره‌اش ندارید و یا مقاومت کمی دارید.

آرزویی که برایتان هیجان انگیز است

اما برای هر آرزویی کمی زمان نیاز است تا بتواند به نیرویی درونتان حرکت کند که بتوانید هیجان واقعی را حس کنید

به عبارت دیگر پروسه طولانی برای قرار گرفتن یک آروز در جای درست وجود دارد...

معرفی نویسنده
عکس استر هیکس
استر هیکس

استر هیکس یک نویسنده‌ی مشهور در حوزه‌ی کتاب‌های خودیاری و متولد ۵ مارس ۱۹۴۸ در کوالویل، یوتا، ایالات متحده است. او در تمام طول زندگی به ارائه‌ی آموزه‌هایی بر مبنای پیام‌های آزادی، خلقت، قدرت و شادی مشغول بود و کتاب مشهور قانون جذب را نیز نوشت. هیکس در اصل یکی از معلمان متخصص فیلم راز بوده و ۹ کتاب در ارتباط با آموزه‌های آبراهام، راهنمای معنوی درونش نوشته است. بسیاری از آثار هیکس با همراهی همسرش، جری هیکس نوشته شده است. استر هیکس که به واسطه‌ی سخنرانی‌های الهام‌بخش و حضورش در برنامه‌ی اپرا نیز شناخته می‌شود، با نوشته‌هایی در مورد رشد و توسعه‌ی فردی، مورد توجه عده‌ی بسیار زیادی قرار گرفته است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد