دانلود کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی با صدای گیتی خوشدل + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی اثر مارک  فیشر

دانلود و خرید کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی

معرفی کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی

کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی نوشته‌ی مارک فیشر و یکی از مشهورترین کتاب‌های حوزه‌ی روانشناسی و موفقیت است که اولین بار در ۲۶ ژانویه سال ۱۹۸۶ منتشر شده است. فیشر در این کتاب به بیان اصول موفقیت می‌پردازد و این اصول کلی را در قالب داستان زندگی یک جوان در جستجوی موفقیت مطرح می‌کند. این کتاب به زبان‌ها و نام‌های بسیاری ترجمه شده است و از زمان انتشار تا به امروز جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه‌ی خودیاری و موفقیت بوده است.

انتشارات نوین کتاب گویا نسخه صوتی این اثر را با صدا و ترجمه‌ی گیتی خوشدل منتشر کرده است. این کتاب برای خرید و دانلود در طاقچه ارائه شده است.

درباره و خلاصه کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی

کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی درباره‌ی جوان باهوشی است که در شرکت تبلیغاتی حسابدار است. جوان از شغل و موقعیت خود راضی نیست و هرروز از کارش را با سختی و فکر اینکه باید برای تغییر شرایط کاری کند می‌گذراند. وضعیت و ناامیدی جوان به حدی است که هرروز بدون انگیزه و کششی کارهایش را انجام می‌دهد و از اینکه به وضعیت بی‌رویا و بی‌هدف سایر همکارانش دچار شود در هراس است. جوان مدت طولانی در فکر استعفا دادن و پرداختن به کاری مانند نویسندگی ایام می‌گذراند ولی قادر به تصمیم‌گیری و تغییر شغل و موقعیت خود نیست و نمی‌داند که این تردیدها برای چیست. یک روز که احساس ناکافی بودن شدیدی به سراغش می‌آید ناگهان به یاد یکی از عموهایش می‌افتد که به تازگی بسیار ثروتمند شده است. با خود فکر می‌کند که خوب است نزد عمویش برود و از او درخواست کمک و یا حتی پول کند. عموی مرد جوان از پول دادن به او خودداری می‌کند زیرا عقیده دارد که این کار لطفی در حق او نمی‌کند.

عموی مرد جوان که ثروت خود را وام‌دار آموزه‌های یک میلیونر یک‌شبه‌ که «دولتمند» می‌خوانندش می‌داند، به جای پرداخت پول به برادرزاده‌ی جوان خود او را به نزد دولتمند می‌فرستد تا جوان از او راز موفقیت و ثروتمند شدن را بیاموزد. جوان به خانه‌ی دولتمند می‌رود و ابتدا باغبانی را می‌بیند که بعدتر متوجه می‌شود همان میلیونر یک‌شبه است. دولتمند سعی می‌کند به جای نصیحت کردن در موقعیت‌هایی و با پرسیدن سوال‌هایی شیوه‌ی ثروتمندشدن را به جوان بیاموزد. این پرسش‌ها با این سوال که «چطور شده که هنوز ثروتمند نشده‌ای؟» شروع می‌شود و دولتمند معتقد است که این اولین پرسشی‌ست که فرد برای ثروتمند شدن باید از خودش بپرسد. پس از آنکه دولتمند نکات مهم و اساسی را به جوان می‌آموزد برای او نامه‌ای می‌نویسد و در آن تاکید می‌کند که جوان طی شش سال ثروتمند خواهد شد و این اتفاق در انتهای داستان می‌افتد. جوان پس از اولین درآمد میلیون دلاری خود که در حین گذراندن این شش سال به دست می‌آورد، یک ماه به خود مرخصی می‌دهد و کتابی درباره‌ی ملاقات خود با مرد میلیونر یک‌شبه و توصیه‌های حکیمانه‌ی دولتمند می‌نویسد.

مارک فیشر در کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی تلاش می‌کند تا در قالب داستان‌ زندگی این جوان، نکات مهم در زمینه‌ی روانشناسی موفقیت و ثروتمند شدن را بیان کند. مارک فیشر معتقد است که تلاش بیش از اندازه، هوش سرشار و یا خوش‌شانسی مسائل اساسی اثرگذار در موفقیت نیستند و برای ثروتمند شدن باید ذهن یک فرد ثروتمند را کسب کرد. مارک فیشر در این کتاب به طور کل بیان می‌کند که برای داشتن تفکر یک فرد ثروتمند باید رویاها و آرزوهایت را بشناسی، به شناسایی فرصت‌های زندگیت بپردازی و در نهایت آن‌ها را به اهدافت تبدیل کنی.

این کتاب صوتی، در ۱۵ بخش و به مدت ۳ ساعت و ۵ دقیقه ضبط شده است و از «حکایت مشاوره‌ی مرد جوان» که در آن عموی مرد جوان به جای کمک مالی، دولتمند را به او معرفی می‌کند تا از او درس یک‌شبه ثروتمندشدن را فراگیرد شروع می‌شود و به «حکایت لحظه‌ای که هر یک به راه خود می‌رود» که در آن نتیجه‌ی یادگیری‌های مرد جوان مشخص می‌گردد ختم می‌شود. کتاب شامل ۱۳ حکایت‌ دیگر مانند «حکایت آموزش ایمان»، «حکایت کشف نفوذ کلام»، «حکایت یادگیری نیکبختی و زندگی» و «حکایت یادگیری بیان خواسته‌ها در زندگی» است.

شنیدن کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی اثری است که در طی چندین سال از زمان انتشار تا کنون مورد استقبال افرادی که به مطالعه در حوزه‌ی موفقیت و خودیاری علاقه‌مند هستند قرار گرفته است. اگر شما هم از جمله این افراد هستید و هدفتان تغییر شیوه‌ی زندگی و یادگیری شیوه‌ی تفکر افراد موفق و ثروتمند و قدم گذاشتن در راه کسب ثروت است، شنیدن این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

چرا باید این کتاب صوتی با صدای گیتی خوشدل را بشنویم؟

امروزه کتاب‌های زیادی در حوزه‌ی موفقیت تالیف و منتشر شده است اما کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی از بهترین آثار برای یادگیری تفکر موفق است. این کتاب علاوه بر اینکه با شیوه‌ی داستانی که باعث جذابیت بیشتر کتاب می‌شود به بیان نکات بسیار مهم حوزه‌ی موفقیت می‌پردازد، حاوی نکات ریز و درشت روانشناسی فراوانی است. نکاتی که با یادگیری آن‌ها می‌توان در بسیاری از موقعیت‌های زندگی از آن‌ها استفاده کرد. از جمله نقاط قوت دیگر این کتاب صوتی، کوتاهی کتاب است که کمک می‌کند تا بتوانید بارها و بارها این کتاب صوتی را بشنوید و هربار نکات تازه‌ای در باب چگونگی یادگیری تفکر موفق کسب کنید.

درباره مارک فیشر

مارک فیشر نویسنده‌ی کانادایی است که در ۱۳ مارس ۱۹۵۳ در کبک کانادا متولد شده است. این نویسنده‌ که از نویسندگان بسیار موفق حوزه‌ی موفقیت و خودسازی است، کتاب‌های متعددی در زمینه‌ی موفقیت شغلی منتشر کرده است. پرفروش‌ترین کتاب او حکایت دولت و فرزانگی با نام انگلیسی The instant millionaire است که به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شده و تا کنون بیش از دو میلیون نسخه از آن فروخته شده است. مارک فیشر را می‌توان شناخته‌شده‌ترین نویسنده‌ی کبکی نامید. از جمله آثار فیشر می‌توان به «فروشنده و میلیونر»، «معبد میلیونرها» و «مثل یک ثروتمند فکر کن» اشاره کرد.

بهترین ترجمه کتاب حکایت دولت و فرزانگی

کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی با ترجمه‌ و صدای گیتی خوشدل منتشر شده است. این کتاب که برای اولین بار در سال ۱۳۷۲ توسط گیتی خوشدل ترجمه شد، با عناوین دیگری مانند «میلیونر یک‌شبه»، «حکایت دولت و دانایی» و «میلیونر آنی» نیز ترجمه شده است. علاوه بر این ترجمه که از بهترین ترجمه‌های موجود است، ارسطو خلیلی‌فر، عفت حیدری و همچنین فاطمه اقبالی نیز این کتاب را به خوبی به فارسی برگردانده‌اند.

جملاتی از کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی

صبح روز بعد جوان تنها اندیشه‌اش این بود که پیرمرد را بیابد، اسرارش را به او بدهد و چِکش را پس بگیرد. به سمت در رفت دیگر قفل نبود. پیر مرد را سر میز صبحانه یافت که داشت سکه را به هوا می‌انداخت. جوان را دید و گفت فقط ۱۰ بار بلدم به صورتی بیندازم که می‌خواهم اما دفعه ۱۱ می‌بازم. جوان تصورمی‌کرد که دیروز کلک خورده. پیر مرد گفت: من فقط مهارتم را به کار گرفتم بعضی‌ها شرافت را با مهارت اشتباه می‌گیرند و این دو با هم متفاوتند. ادامه داد شما بصیرت ندارید این کاملاً طبیعی است، ذهنتان هنوز نابالغ است، هر بار به شک افتادی به یاد بیاور که نبوغ در سادگی است. ابتدا قبول این موضوع مشکل است، ولی بعد از زمانی فهم و ادراکش آغاز می‌شود. دقیقاً با تمام قلبم همین امید را داشتم: فهم و ادراک. پس از شما می خواهم اندکی ایمان داشته باشی، اگر رازی وجود داشته باشد به خاطر ایمان صاحب همه چیز می‌شوی و اگر نه چیزی را از دست نخواهی داد.

معرفی نویسنده
عکس مارک  فیشر
مارک فیشر
کانادایی | تولد ۱۹۵۳

مارک فیشر نویسنده‌ای کانادایی است که کتاب‌های انگیزشی با نام‌های هیجان‌انگیزی مثل «میلیونر یک شبه» را منتشر کرده است. کتاب‌های فیشر در بازار ایران چنان با استقبال مواجه شده‌اند که از هر کتاب چندین ترجمه و حتی نسخه‌های متنوع صوتی تولید و منتشر شده است.

نظرات کاربران

صادق
۱۳۹۹/۰۱/۰۷

این کتاب برای افرادی هست که بی انگیزه هستند و هنوز کاری رو شروع نکردن و یا توی کار شکست خوردند و دوباره به دنیای گوشه گیری برگشتن .... به شدت انگیزه مثبت میده برای شروع دوباره .. که بعد

- بیشتر
09122442413
۱۳۹۹/۰۱/۲۲

کتاب خوبیه اصول موفقیت را در قالب داستان بیان میکند

کاربر ۲۰۳۸۰۵۴
۱۳۹۹/۰۹/۱۷

بسیار عالی بود ... با درود وسپاس فراوان از بانو‌گیتی خوش دل ....پاینده باشید

Pooya R
۱۳۹۹/۰۴/۳۰

جملات تاثیر گذار بسیاری داره ... کتاب فوق العاده ایه.

محمدصادق عباسی
۱۴۰۰/۰۳/۲۵

در کل خوب بود

علی رحیمی
۱۳۹۹/۱۱/۲۱

بهترین ترجمه ی این کتاب متعلق به گیتی خوش دل هست توصیه میکنم

V
۱۳۹۸/۰۹/۰۳

من اینو از فیدیبو خریدم. درمورد تغییر کردن و ریسک کردن در زندگیه. من زیاد خوشم نیومد.جزو کتابای زرد روانشناسی نه‌کتاب های اکادمیک

msadri530
۱۴۰۰/۰۳/۳۱

داستان این کتاب فوق‌العاده است و از شاهکارهای دنیا ولی گویندگی این خانم واقعا واقعا بدرد نمیخوره...من ی ورژن دیگه تهیه کردم و پول مجدد دادم

gm1359
۱۳۹۹/۱۱/۲۴

عالی ممنون

milad shahri
۱۳۹۹/۱۱/۱۱

عظمت در نگاه تو باشد نه در آنچه می نگری

زمان

۳ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۱۷۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۱۷۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان