دانلود کتاب صوتی مسیر اچ پی (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مسیر اچ پی (خلاصه کتاب) اثر دیوید پاکارد

دانلود و خرید کتاب صوتی مسیر اچ پی (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی مسیر اچ پی (خلاصه کتاب)

مسیر اچ‌ پی کتابی از دیوید پاکارد است.

این کتاب توسط گروه  گردآوری و ترجمه‌ی سبکتو ترجمه و منتشر شده است.

درباره‌ی کتاب مسیر اچ پی

کتاب مسیر اچ پی کتابی است که درباره‌ی شرکت اچ پی نوشته شده است.  شرکتی که بیشتر ما آن را به واسطه پرینترهایش، او می‌شناسیم. این شرکت بیش از ۱۲۰ میلیارد دلار درآمد سالانه دارد و دارای شعبات مختلف در ۱۶۰ کشور جهان است. اما چنان فعالیت‌های گسترده‌ای دارد که شاید برای همه ما ناشناخته باشد. چطور شرکتی با چنین گستردگی و بزرگی طوری اداره می‌شود که ارزش آن روز به روز بیشتر می‌شود؟ پاسخ این سوال و سوالات دیگر را می‌توانیم در کتاب مسیر اچ پی بخوانیم.

در این کتاب متوجه می‌شویم که چطور دیوید پاکارد و بیل هیولت، شرکتی را تاسیس کردند که از پس تمام رکودهای اقتصادی امریکا برآمد و چگونه با فرهنگ سازمانی که ایجاد کردند، رضایت شغلی در کارمندانشان را به حد زیادی افزایش دادند. 

کتاب مسیر اچ پی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب مسیر اچ پی برای مدیران شرکت‌ها و افرادی که در پی گسترش کسب و کارشان هستند، مناسب و خواندنی است. مسیر اچ پی همچنین برای افرادی که به مطالعه در حوزه‌ی منابع انسانی علاقه‌مند هستند، مفید است

درباره‌ی دیوید پاکارد

دیوید پاکارد، در ۷ سپتامبر ۱۹۱۲ متولد شد و در ۲۶ مارس ۱۹۹۶ درگذشت. او یکی از بنیانگذاران اچ‌پی است. او در دانشگاه استفورد تحصیل کرده و همانجا با بیل هیولت آشنا شد. دیوید نشان عالی ریاست جمهوری امریکا را به پاس خدمات گسترده‌ای که شرکت اچ‌پی داشته، دریافت کرده است. ثروت او بیش از ۳،۵ میلیارد دلار تخمین زده شده که همچنان در حال افزایش است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۶۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۶۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
۵,۸۸۰
۴۰%
تومان