دانلود کتاب صوتی بابا لنگ‌دراز با صدای بهاره برهانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بابا لنگ‌دراز اثر جین  وبستر

دانلود و خرید کتاب صوتی بابا لنگ‌دراز

معرفی کتاب صوتی بابا لنگ‌دراز

کتاب گویای «بابا لنگ‌دراز» مشهورترین اثر جین وبستر، نویسنده آمریکایی است. او سبکی ساده و روان داشت و دیدگاه‌های اجتماعی و سیاسی خود را در نوشته‌هایش مطرح می‌کرد. از خصوصیات سبک وی این است که مخاطبانش در محدوده سنی خاصی قرار نمی‌گیرند. از این دیدگاه شیوه نگارش جین وبستر بسیار شبیه دایی‌اش، مارک تواین است. بابا لنگ‌دراز موفق‌ترین کتاب جین وبستر است. بابا لنگ‌دراز (Daddy Long Legs)، یک رمان نامه‌نگارانه دنباله‌دار است که ماجراهای قهرمانش را که یک دختر جوان به نام جودی (جروشا) آبوت است، در سال‌های تحصیل در کالج روایت می‌کند. جودی برای یک مرد ثروتمند و خیّر که تا به حال او را ندیده است نامه می‌نویسد. او فکر می‌کند آدمی که سرپرستی او را به عهده گرفته، پیرمردی خیر از یک طبقه مرفه اجتماعی است که قد بلندی دارد. اما ماجرا جور دیگری است. بابالنگ دراز قصه مرد جوانی است که یک روز به دنیای جودی وارد می‌شود و او را مجذوب خود می‌کند.
معرفی نویسنده
عکس جین  وبستر
جین وبستر

جین وبستر خالق رمان معروف بابا لنگ ‌دراز، نویسنده و نمایشنامه‌نویس آمریکایی بود. او که از خویشاوندان مارک تواین به شمار می‌‎رفت، خصوصیات سبک او را در نوشته‌های خودش نیز بازتاب داد. توجه به مسائل زنان، فقر و کودکان از جمله موضوعاتی است که وبستر در کتاب‌هایش به آن‌ها پرداخته است.

نظرات کاربران

bahar1989
۱۳۹۹/۰۲/۰۶

صدای گوینده افتصاحه و انگار داره انشا میخونه

mina m
۱۳۹۹/۰۴/۲۷

حیف کتاب به این قشنگی برای این صدا.لطفا با صدای خانم شکوفنده بگذارید

Ghazal
۱۳۹۹/۰۳/۳۰

افتضاح داستان قشنگی داره ولی گویندش خوب نیست

*Zahra*
۱۳۹۹/۰۲/۲۹

چرا آخه ؟ انگار داره از رو تعلیمات اجتماعی به زور و اجبار معلم میخونه و الانه که زنگ بخوره ! از نظر روحی نیاز داشتم صوتیِ بابالنگ دراز یا آنشرلی رو بشنوم این روزها ... دوتاش تو ذوق زد ولی 🙄

Luna
۱۳۹۷/۱۲/۲۳

چه صدای بد و بی احساسی :(

مرضیه
۱۳۹۹/۰۱/۱۳

داستان بابالنگ دراز واسه هر سنی جذابه ولی این راوی اصلا نتونسته اون شور و نشاط جودی رو به مخاطب القا کنه و بی احساس و بد جمله هارو میخونه.

farahnaz
۱۳۹۹/۰۵/۰۲

سلام مرسی بابت امکان شنیدن کتابهایی که دوستشون دارم اما توقع نداشتم بابا لنگ دراز را با صدای خانم شکوفنده نازنین گوش نکنم !!!!چرا ؟؟؟؟ لطفا پاسخ بدین ممنون .

یاس
۱۳۹۹/۰۴/۲۸

افتضاااااااااااااح‌ چرا با این صدا ؟؟؟؟؟

ه م
۱۳۹۹/۰۵/۱۶

صوت بسیار ضعیف وافتضاح است کاش یک نفر دیگر کتاب را میخواند

mina
۱۳۹۸/۰۸/۲۰

بینظیره این کتاب.من همه ی عکسای بابالنگ دراز و جودی عزیز و دارم. کاش خانم الهه پرسون با اون صدای پرانرژیشون که بی شباهت به شخصیت جودی نیست این کتاب رو بخونن.

زمان

۴ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۲۳۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۲۳۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان