دانلود کتاب صوتی محمود و نگار با صدای آرمان سلطان‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی محمود و نگار اثر عزیز  نسین

دانلود و خرید کتاب صوتی محمود و نگار

معرفی کتاب صوتی محمود و نگار

کتاب صوتی «محمود و نگار» مجموعه داستانی از عزیز نسین(۱۹۹۵-۱۹۱۵)، نویسنده و طنزپرداز ترکیه‌ای است. عزیز نسین ٢٣ جایزه معتبر ملی و بین‌المللی (اکثراً در زمینه طنز) برده است و آثارش به بیشتر زبان‌ها ترجمه شده است. در بخشی از کتاب «محمود و نگار» می‌شنویم: «این‌ها رو که واسه‌ت تعریف می‌کنم بنویس آقا روزنومه‌چی؛ بنویس تا عالم و آدم ماجرای ما رو بخونن و عبرت بگیرن. اسم من محموده، اسم اون نگار... اسم قصه‌مونو بذار «محمود و نگار»؛ بذار ملت بخونن و گریه کنن، بخونن و زار بزنن... بلاهایی که سر «لیلی و مجنون»، سر «اصلی و کرم»، سر «شیرین و فرهاد» اومد پیش ِ بلاهایی که سرِ ما اومده اصلش به حساب نمی‌آد... اصل داستان داستانِ ماست، داستانِ اونا سیری چنده... آدمای دیگه از این دموکراسی به مال و منال رسیدن، مملکتو صاحب شدن و انداختن پشت قباله‌شون، اون وقت ما نتونستیم یه زنو عقد بکنیم و سر و سامون بگیریم. حالا یه سیگار روشن کن، پُکی بزن و با حوصله گوش کن... خونواده ما از اشراف آقسو به حساب می‌آد... یه همسایه‌ای داریم اسمش حمزه افندیه. این حمزه افندی دختری داره اسمش نگاره. الآن چون پرنده از چنگمون پریده و رفته، تا اون‌جا که زبون تو دهنم می‌چرخه این نگارو واسه‌تون تعریف می‌کنم»

نظرات کاربران

مهرداد
۱۳۹۷/۱۰/۱۴

عالی..طبق معمول داستانهای عزیز نسین به خوبی مشکلات جوامع جهان سوم رو ترسیم می کنه... اکثر داستانهای این کتاب هم انگار توی ایران اتفاق افتاده، با این اختلاف که نویسنده حدود پنجاه شصت سال پیش اوضاع ترکیه را ترسیم کرده

- بیشتر
هانی
۱۳۹۸/۰۳/۱۸

من این کتاب عزیز نسین رو نخوندم، ولی بابام یه مجموعه از این نوسیسنده داشت که شامل کتابای مرض قند، مگه تو مملکت شما خر نیست، بچه یتیم نافشو خودش میبره و... بود که به شدددت جذاب بودن.. یه مجموعه

- بیشتر
فرامرز
۱۴۰۰/۱۲/۲۶

داستاناش واقعا عالی بود، گویندش هم که همه میشناسن و نیاز به تعریف نداره، به نظر من بهترین داستانش، داستان شماره ١۴؛ «آخ اگر آینده نداشتم» بود. اگه حوصله ندارین کل کتابو گوش بدین، لااقل این داستانو گوش بدین.

مریم محمّدطاهری
۱۳۹۹/۰۱/۲۸

عزیز نسین نویسنده سرشناسی‌ست و داستان‌های کوتاه درخشانش واقعا عالی خواند شده بودند. من واقعا حس می‌کردم دارم متن کتاب رو‌ می‌خونم و گوینده عزیز واقعا به‌خوبی تونسته بودن فضا را منعکس کنند.

ꎭꀤꈤꍏ
۱۴۰۲/۰۴/۳۱

من وقتی یه کتاب رو تموم میکردم قبل از شروع کتاب بعدی چند تا داستان از این رو گوش میکردم. بعضی هاش بامزه بود.

𝑵𝒊𝒍𝒐𝒖𝒇𝒂𝒓 𝑩𝒂𝒌𝒉𝒕𝒊𝒂𝒓𝒊
۱۴۰۱/۰۱/۱۷

داستان‌های جالب و بسیار جذابی بودن

alomoriz
۱۳۹۷/۰۳/۰۹

اصلا کتاب های خوبی رو برای این بخش رمضان در نظر نگرفتید .

Aria
۱۳۹۶/۱۱/۱۵

اصلا خوب نبود.

زمان

۴ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۲۶۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۲۶۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان