دانلود کتاب صوتی بازی تاج و تخت (جلد اول ـ کتاب سوم) با صدای رضا عمرانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بازی تاج و تخت (جلد اول ـ کتاب سوم) اثر جورج آر.آر. مارتین

دانلود و خرید کتاب صوتی بازی تاج و تخت (جلد اول ـ کتاب سوم)

معرفی کتاب صوتی بازی تاج و تخت (جلد اول ـ کتاب سوم)

کتاب صوتی بازی تاج و تخت (جلد اول ـ کتاب سوم) نوشتهٔ جورج آر.آر. مارتین با ترجمهٔ رویا خادم‌ الرضا و صدای رضا عمرانی در انتشارات ماه آوا منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی بازی تاج و تخت (جلد اول ـ کتاب سوم)

در کتاب صوتی بازی تاج و تخت داستان زمانی آغاز می‌شود که عصر تارگرین‌ها و جنایاتشان و اژدهایان قدرتمندشان به پایان رسیده است و حالا تمام سرزمین‌ها در صلح هستند. ۱۵ سال از شورش رابرت باراتیون که آخرین شاه تارگرین را سرنگون کرد می‌گذرد و یک تابستان ۹ساله به پایان رسیده است. ۷ سرزمین همه چیز آرام است و رابرت باراتیون حکومت می‌کند مسیر اول داستان روایت ۷ سرزمین و درگیری آن‌ها بر سر قدرت است. در وینترفل استارک‌ها محافظ دیواری هستند که جلوی زمستان همه‌گیر و کشنده را گرفته است و پشت دیوار مردم آزاد یا مردم وحشی زندگی می‌کنند. مسیر دوم داستان به زندگی مردمان پشت دیوار می‌گذرد و بیشتر این بخش از نگاه جان اسنو پسر حرام‌زادهٔ استارک است. مسیر سوم روایت در سرزمین دور روایت می‌شود. دنریس تارگرین دختر ایریس دوم، آخرین پادشاه تارگرین است. دنریس به‌اجبار برادر بزرگ‌تر خود ویسریس تارگرین با یک جنگجوی قدرتمند ازدواج می‌کند، اما به‌تدریج به یک حاکم مستقل و باهوش تبدیل می‌شود. به قدرت رسیدن او هم‌زمان با تولد تاریخی ۳ اژدها است که از تخم‌هایی بیرون می‌‌آیند که هدیه عروسی او بوده است. این ۳ اژدها به‌زودی نه‌تنها به نمادی از نسل خونی او و ادعای او برای تاج‌وتخت تبدیل می‌شوند بلکه به سلاح‌های جنگی ویرانگری تبدیل می‌شوند که او را برای به قدرت رسیدن همراهی می‌کند. هر فصل این کتاب یک راوی دارد و این ۳ خط داستانی هم‌زمان با هم پیش می‌رود.

شنیدن کتاب صوتی بازی تاج و تخت (جلد اول ـ کتاب سوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های فانتزی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جورج آر. آر. مارتین

جورج ریموند ریچارد مارتین در ۲۰ سپتامبر ۱۹۴۸ در بایون در ایالت نیوجرسی آمریکا متولد شد. خانوادهٔ او در یک مجتمع مسکونی فدرال در نزدیکی لنگرگاه‌های شهر زندگی می‌کردند. جورج در همان منطقه به دبیرستان رفت با اینکه علاقه‌ای به تحصیل نداشت اما علاقه‌اش به سبک داستانی «ابرقهرمانی» در همان دوران شکل گرفت.

او در جوانی، عاشق کمیک‌های ابرقهرمانی عصر نقره‌ای دههٔ ۶۰ بود و همهٔ آن‌ها را جمع می‌کرد. در شمارهٔ ۲۰ کمیک «چهار شگفت‌انگیز» یک نامه منتشر شد که آن را جورج دانش‌آموز برای سردبیر نوشته بود. او در مصاحبه‌هایش گفته یکی از دلایلی که به سمت نویسندگی رفت توجهی است که به آن نامه شده است. در سال ۱۹۶۵، مارتین نوجوان برای داستان ابرقهرمانی‌اش به نام «مرد قدرتمند در برابر حصار آبی» برندهٔ جایزه آلی شد.

در سال ۱۹۷۰، مارتین در رشتهٔ خبرنگاری از یکی از دانشگاه‌های ایالت ایلینوی مدرک کارشناسی گرفت. یک سال بعد هم مدرک کارشناسی ارشد از همان دانشگاه گرفت.

مارتین نوشتن داستان‌های کوتاه علمی - تخیلی را از اوایل دههٔ ۱۹۷۰ آغاز کرد. اولین داستانش با نام «با صبحگاه، مه می‌آید» نامزد ۲ جایزهٔ هوگو و نبیولا شد و در سال ۱۹۷۳ در مجلهٔ آنالوگ منتشر شد.

در دههٔ ۱۹۸۰، مارتین نوشتن برای تلویزیون را شروع کرد و همچنین به ویراستاری کتاب پرداخت.

در سال ۱۹۹۱ مارتین به رمان‌نویسی بازگشت و کاری را شروع کرد که در نهایت به مجموعهٔ فانتزی مشهور «ترانه یخ و آتش» تبدیل شد.

او گفته است کتاب ترانه یخ و آتش حداقل هفت کتاب خواهد بود. اولین کتاب این مجموعه، «بازی تاج‌وتخت» در سال ۱۹۹۶ منتشر شد. در نوامبر ۲۰۰۵، چهارمین کتاب مجموعه به نام «ضیافتی برای کلاغ‌ها» در صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های «نیویورک‌تایمز» و «وال‌استریت ژورنال» قرار گرفت.

در زمانی که کتاب پنجم مجموعهٔ ترانه یخ و آتش، «رقصی با اژدهایان» مراحل پایانی انتشار را طی می‌کرد، مارتین به‌شدت درگیر ساخت یک سریال تلویزیونی شد که از مجموعه کتابش اقتباس شده بود. نام سریال را به خاطر نام کتاب اول مجموعه «بازی تاج و تخت» گذاشتند.

مارتین در انتخاب تیم تهیه‌کنندگی و نوشتن دیالوگ‌ها شرکت داشت و نامش در فهرست تهیه‌کنندگان اجرایی سریال است.

از کتاب‌های مارتین می‌توان به مرگ نور (۱۹۷۷)، رؤیای تب‌آلود (۱۹۸۲)، آتش و خون (۲۰۱۸)، مجموعهٔ ترانه یخ و آتش: بازی تاج‌وتخت، نبرد پادشاهان، طوفان شمشیرها، ضیافتی برای کلاغ‌ها، رقصی با اژدهایان، بادهای زمستان، رؤیای بهار اشاره کرد. 

آوای یخ و آتش ۱ (بازی تاج و تخت ۱)
جمعی از گویندگان
آوای یخ و آتش (جلد اول)
جورج آر.آر. مارتین
آوای یخ و آتش ۲ (بازی تاج و تخت ۲)
جرج آر آر مارتین
بازی تاج و تخت (مجموعه سه جلدی نغمه آتش و یخ)
جورج آر.آر. مارتین
آوای یخ و آتش (جلد دوم)
جورج آر.آر. مارتین
بازی تاج و تخت (مجموعه دو جلدی: نبرد پادشاهان)
جورج آر.آر. مارتین
بازی تاج و تخت (طوفان شمشیرها)
جرج آر آر مارتین
آوای یخ و آتش ۳ (نبرد پادشاهان ۱)
جرج آر آر مارتین
آوای یخ و آتش (جلد چهارم)
جورج آر.آر. مارتین
آتش و خون
جورج آر.آر. مارتین
شوالیه‌ی پرچین‌خواب
جورج آر.آر. مارتین
اژدهای یخی
رضا کیا محمدی
آوای یخ و آتش (جلد سوم)
جورج آر.آر. مارتین
سریال صوتی شوالیه‌ ای از سرزمین هفت اقلیم (قسمت اول)
جورج آر.آر. مارتین
آوای یخ و آتش (جلد پنجم)
جورج آر.آر. مارتین
سریال صوتی شوالیه‌ ای از سرزمین هفت اقلیم (قسمت سوم)
جورج آر.آر. مارتین
پیمان شوالیه (جلد اول)
جورج آر.آر. مارتین
سریال صوتی شوالیه‌ ای از سرزمین هفت اقلیم (قسمت دوم)
جورج آر.آر. مارتین
پایان دنیا
نیل گیمن
پیمان شوالیه (جلد دوم)
جورج آر.آر. مارتین
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد