دانلود کتاب صوتی جذابیت و زبان بدن با صدای مریم بنایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جذابیت و زبان بدن اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی جذابیت و زبان بدن

گوینده:مریم بنایی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۶از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی جذابیت و زبان بدن

کتاب صوتی جذابیت و زبان بدن نوشتهٔ برایان تریسی و ترجمهٔ زهرا یونسی است. مریم بنایی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات كاكتوس آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی شنوندهٔ خود را با «زبان بدن» آشنا و به او کمک می‌کند تا با بهره‌گیری از این امکان به جذابیت خود بیفزاید.

درباره کتاب صوتی جذابیت و زبان بدن

کتاب صوتی جذابیت و زبان بدن دربارهٔ ۲ مبحث مرتبط تحت‌عنوان «جذابیت» و «زبان بدن» است. این کتاب را برایان تریسی نویسندهٔ کتاب‌هایی گوناگون در حوزهٔ روان‌شناسی کاربردی و کسب‌وکار نوشته است. او نویسندهٔ کتاب‌های «بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش» و «هنر فروش کردن» نیز هست.

زبان بدن (Body Language) درمورد نحوهٔ استفاده از بدن است. بدن ما امکانی است که در کنار ارتباط کلامی به انتقال پیام به دیگران کمک می‌کند. زبان بدن گاه حتی صادقانه‌تر سخن گفته و نشانه‌های بسیاری را به خودآگاه و ناخودآگاه طرف مقابل منتقل می‌کند. ازاین‌رو شنیدن دیگران، برقراری ارتباط چشمی با افراد حین گفتگو با آن‌ها، استفاده از زبان بدن برای نشان‌دادن توجه به طرف مقابل، حالت احترام، تکان‌دادن سر در حین گفت‌وگو، خندیدن، طرز حرف‌زدن و... از کارهایی هستند که می‌توانیم با انجام‌دادن درست و متناسب آنها جذاب‌تر به‌نظر برسیم.

شنیدن کتاب صوتی جذابیت و زبان بدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ زبان بدن پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویه ۱۹۴۴ در شارلوت تاون کانادا و در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. وی نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینۀ بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری است.

پدر برایان کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های زندگی را به‌آسانی تأمین کند. به همین خاطر، برایان و سه برادرش، با کمک نهادهای خیریه، تحصیل کردند. او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد. پس خیلی زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم‌درآمد بپردازد.

سرانجام، برایان تریسی در دهۀ ۲۰ زندگی‌اش، سفرهایی به سرتاسر جهان را آغاز کرد. او به آمریکا، انگلیس، فرانسه، اسپانیا و پس از آن به آفریقا سفر کرد. او مدتی در آفریقای جنوبی ماند، کار کرد و در رشتۀ ورزشی کاراته، کمربند سیاه گرفت. این نویسنده، سفرهایش را به‌سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد. تریسی دربارۀ مهارت‌های فروش و مشاورۀ مدیریتی و توسعه نیروی انسانی اطلاعات دارد. او شرکتی بین‌المللی به نام خودش راه‌اندازی کرده و در کشورهای گوناگون و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند.

از جمله آثار این نویسنده می‌توان به «قدرت جذبه: قانون شکست‌ناپذیر پول»، «جادوی جهت‌دار کردن زندگی»، «ترفندهایی برای فروش بیشتر»، «بیشتر حقوق بگیرید»، «مذاکره»، «بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش»، «هنر فروش کردن»، «موفقیت شغلی»، «نقطه تعادل خود را پیدا کنید»، «جذابیت و زبان بدن»، «طعم شیرین پیروزی» و... اشاره کرد.

ایده‌ها و راهکارهای ارائه‌شده به‌وسیلۀ برایان تریسی، از نظر علمی و عملی، در سطح جهان اثبات ‌شده است.

بخش‌هایی از کتاب صوتی جذابیت و زبان بدن

«همه‌ی ما اشخاصی را می‌شناسیم که بسیار سریع و پشت سر هم صحبت می‌کنند و به سختی تن به گوش دادن می‌دهند. حتی ممکن است شما یکی از آن‌ها باشید. مشکلی که در این مورد وجود دارد این است که این شیوه صحبت کردن بلا استثنا احساس نامطلوبی را ایجاد می‌کند و تأثیر روانی منفی در شخص خواهد داشت. شخصی که بی‌وقفه صحبت می‌کند به شما فرصت اندیشیدن نمی‌دهد. هنگامی‌ که راجع به یک شخص حراف فکر می‌کنید چه تصویری در ذهن شما از چنین شخصی ساخته می‌شود؟ یک فروشنده‌ی اتوموبیل دست دوم؟ کسی که می‌خواهد برایتان نقش بازی کند؟ یا شخصی که به اجبار می‌خواهد شما را به سمت چیزی که حقیقتاً برایتان جالب نیست سوق دهد و آنچه برایتان جذابیتی ندارد را به شما تحمیل کند؟

سریع سخن گفتن باعث می‌شود که گوینده شخصی خود محور و کمتر صاحب تفکر و بی‌ملاحظه به نظر آید که این نکته در مورد قضاوت دیگران بر میزان صمیمیت و صداقت وی تأثیرگذار خواهد بود.

بسیاری از افراد آنطور به نظر می‌رسند که تنها به چیزهایی که خودشان می‌گویند علاقمندند. این عادت بهترین روش خنثی کردن هر شانسی برای جذاب بودن است.

برای اینکه سخنگوی بهتری باشید از تکنیک آرام سخن گفتن استفاده کنید. آیا راه حلی برای سریع صحبت کردن وجود دارد؟ دو راهکار در این زمینه به شما پیشنهاد می‌کنیم که می‌توانید از آن‌ها بهره جویید.

اولین راه حل که در این فصل به آن می‌پردازیم کم کردن سرعت بیان کلمات است و راه حل دیگر که در فصل 27 مورد بحث قرار می‌دهیم چگونگی استفاده از سکوت در فواصل مختلف مکالمه است.

اگر بارها از دیگران شنیده‌اید که شما خیلی سریع صحبت می‌کنید باید بگوییم که شما دارای یک هشداردهنده‌ی درونی هستید که می‌توانید از آن برای کنترل سرعت سخن گفتن خود استفاده کنید.»

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

Matin
۱۴۰۲/۰۲/۰۹

عالی بود

زمان

۴ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۵۶۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۵۶۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان