دانلود کتاب صوتی داستان های ماندگار با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی داستان های ماندگار اثر کیندرا هال

دانلود و خرید کتاب صوتی داستان های ماندگار

نویسنده:کیندرا هال
گوینده:شهره روحی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی داستان های ماندگار

کتاب صوتی داستان‌های ماندگار نوشتهٔ کیندرا هال است که با ترجمهٔ آرزو خوشابی و گویندگی شهره روحی در انتشارات بذر خرد منتشر شده است. کتاب داستان‌های ماندگار به شما یاد می‌دهد چطور با هنر داستان‌گویی کسب و کارتان را متحول کنید.

درباره کتاب صوتی داستان های ماندگار

در این کتاب، کیندرا هال کاری کرده است که داستان‌گویی برای همه قابل‌دسترس به‌نظر رسد. نیازی نیست نویسنده‌ای بزرگ باشید تا بتوانید داستانی بزرگ حکایت کنید‌، فقط باید یاد بگیرید داستانی بگویید که در یاد بماند.

داستان‌گویی جزو مهارت‌های اصلی کسب‌وکار است. سبب می‌شود داده‌ها جذاب‌تر و ارتباط‌ها تأثیرگذارتر شوند. كتاب داستان‌های ماندگار، روش داستان‌گویی را به شما می‌آموزد. صاحبان كسب و كار و افراد تاثیرگذار با یادگیری این روش‌ها گام‌های مؤثری در مسیر کسب‌و کارشان خواهند پیمود.

داستان‌سرایی هنری است که در میان حجم زیاد یادداشت‌ها، اخبار و روزمر‌گی گم شده است. اما داستان قدمتی بیشتر از این موارد دارد و از زمان پدیدآمدن زبان سبب پیوند انسان‌ها با یکدیگر بوده است. این کتاب به شما کمک می‌کند یاد بگیرید چطور برای کسب و کارتان داستانی بسازید که مخاطب را با خودتان همراه کنید.

کتاب صوتی داستان های ماندگار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار و بازاریابی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی داستان های ماندگار

«مسئول فروشی را درنظر بگیرید که می‌خواهد محصول خود را به گروه تصمیم‌گیران معرفی کند؛ او مجهز به وسایلی مثل نمایشگر لیزری یا تجهیزات رایانه‌ای است و کاملاً با اعتمادبه‌نفس به‌نظر می‌رسد. به‌هرحال، او تقریباً شش ساعت وقت صرف درآوردن آمار و ارقام شاخص‌ها، سودها، درصدها و رقم‌های اعشاری کرده است تا بتواند ۸۹ اسلاید را طی ۲۵ دقیقه‌ای که برایش درنظر گرفته‌شده است ارائه دهد. منظورم این است که افراد حاضر در اتاق هرگز نمی‌توانند اعداد و ارقام صفحه‌ی نمایش را بخوانند‌-چرا که بسیار ریز و درهم‌وبرهم هستند‌- و البته این موضوع مهمی هم نیست، زیرا مسئول فروش خودش تصمیم گرفته همه را یک به یک از صفحه‌ی نمایشگر برای آن‌ها بخواند. و چه کسی ممکن است به چنین چیزی نه بگوید؟

تمنا می‌کنم! این‌جور پل‌ها اصلاً به‌دردبخور نیستند، و اگر کسی به شما بگوید که خوب‌اند، بدانید دروغ می‌گوید. بیایید پل‌هایی را که می‌خواهیم بنا کنیم به شکلی اساسی بررسی کنیم‌، آن‌هایی که فرهنگ سازمانی سالمی را ایجاد می‌کنند. شاید شما برای شرکتی کار کنید که آن‌ها هم دنبال همین باشند، که بسیار عالی است. می‌خواهند فرهنگ شرکت را از طریق کتاب‌های راهنما آموزش بدهند. و مدیران شرکت گاهی با ارسال ایمیل یا خبرنامه آن‌ها را به اطلاع بقیه می‌رسانند یا گاه از طریق تریبون‌های سخنرانی، با طرز بیان خاصشان راجع به این مأموریت با بقیه صحبت می‌کنند. شاید حتی شعارهایی در این زمینه روی لیوان‌ها و فنجان‌های قهوه‌ی شرکت چاپ کنند. اما آیا این‌دست کارها باعث خواهد شد که دیگران تأثیری بگیرند یا احساس خاصی در آن‌ها به‌وجود آید؟ آن‌ها معنای کلمه‌ها را می‌دانند، اما آیا آن را از اعماق وجود و پوست‌واستخوانشان حس می‌کنند؟ آیا این نوع کارها می‌تواند بر چگونگی تصمیم‌گیری‌شان تأثیر بگذارد و در آن‌ها حس مسئولیت‌پذیری و تعهد ایجاد کند؟

احتمالش هست. اما، متأسفانه بیش‌تر شرکت‌ها و مدیران این دروغ را پذیرفته‌اند که تکرار عبارت‌های شعاری برای ایجاد ارتباط و انگیزه میان اعضای تیمشان کفایت می‌کند. حقیقت این است که با وزیدن نسیمی موافق -یا کم‌ترین وعده از سوی شرکت‌های دیگر مبنی بر حقوق یا مزایای بیش‌تر‌- این‌گونه پل‌ها به‌سرعت فرو خواهند ریخت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۲۹۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۲۹۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۷,۰۰۰
تومان