دانلود کتاب صوتی قصه‌ هایی برای خواب کودکان: خردادماه با صدای ژیلا اشکان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قصه‌ هایی برای خواب کودکان: خردادماه اثر گروه نویسندگان

دانلود و خرید کتاب صوتی قصه‌ هایی برای خواب کودکان: خردادماه

گوینده:ژیلا اشکان
انتشارات:واوخوان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی قصه‌ هایی برای خواب کودکان: خردادماه

کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: خردادماه از مجموعه کتاب‌های قصه‌هایی برای خواب کودکان است که به قلم جمعی از نويسندگان ادبیات کودک و نوجوان در مؤسسهٔ پژوهشی کودکان دنیا به چاپ رسیده و با گویندگی ژیلا اشکان در واوخوان صوتی شده است.

درباره مجموعه قصه‌هایی برای خواب کودکان

کودکان لحظه‌لحظه عمرشان را در حال یادگیری و تخیل کردن هستند و چه خوب است که تخیل و تفکر آنها را با قصه‌گویی تقویت کنیم. شنیدن قصه قبل از خواب کودک را آرام می‌کند و قدرت تخیل او را قوی می‌سازد. قصه‌ها کارکردهای فراوانی برای کودکان دارند که آشنایی با محیط پیرامون، آشنایی با ارتباط‌ها و افزایش تمرکز و.... از این دسته‌اند.

کودکان با شنیدن و فکرکردن به قصه‌هایی که برایشان خوانده می‌شود می‌توانند با اشیا، حیوانات، موقعیت‌ها، رمان و مکانی مختلف آشنا شوند. هر قصه در یک موقعیت خاص با شخصیت‌های مختلف و در زمان و مکان معینی پیش می‌رود و هر قصه می‌تواند فضایی ایجاد کند که کودک هنگام رویارویی با نمونه‌های واقعی، رفتار و واکنش مناسبی را از خود نشان دهد.

قصه‌ها همچنین پیام‌هایی ارزشی و اخلاقی با خود دارند و کودک در اثر شنیدن و تکرار شدن آنها می‌تواند این پیام‌ها را جذب کند. غیرمستقیم بودن این پیام‌ها باعث می‌شود که برای کودک ملموس‌تر، دلنشین‌تر و جذاب‌تر باشند.

مؤسسه پژوهشی کودکان دنیا در راستای همین اهداف مجموعهٔ قصه‌هایی برای خواب کودکان را در طول سال‌های ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۰ تهیه و تدوین نمود که شامل قصه‌هایی برای کودکان ۳ تا ۶ساله است.

نگارش این مجموعه با دقت و وسواس زیاد و با مطالعه و تحقیق در تمام قصه‌هایی انجام شده که از سال ۱۳۳۰ تا ۱۳۶۰ برای کودکان به صورت‌های گوناگون منتشر شده‌‌اند. این قصه‌ها برگرفته از قصه‌های تألیف و ترجمه، افسانه‌های ایرانی و داستان‌های ملل مختلف‌اند.

این مجموعه بارهاوبارها بازخوانی شده و هر قصه به‌گونه‌ای در جای خود قرار گرفته که معنای خاص خود را حفظ کند و هر جلد با جلد قبل و بعد از خود هماهنگی داشته باشد.

شنیدن کتاب قصه‌هایی برای خواب کودکان: خردادماه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مخاطبان این مجموعه کودکان ۳ تا ۶ ساله‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد