دانلود کتاب صوتی پاداش با صدای پیمان قریب پناه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پاداش اثر دن آریلی

دانلود و خرید کتاب صوتی پاداش

معرفی کتاب صوتی پاداش

کتاب صوتی پاداش نوشتهٔ دن آریلی و ترجمهٔ سید امیرحسین میرابوطالبی است. پیمان قریب پناه گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ترجمان علوم انسانی آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی دربارهٔ منطق پنهانی است که انگیزه‌های ما را شکل می‌دهد. در این اثر صوتی، نباید به دنبال یک فرمول ساده و واحد برای شناخت انگیزه باشید، بلکه می‌توانید امیدوار باشید که با درک نکات و یافته‌های گفته‌شده و استفاده از آنها با توجه به شرایط شخصی و شغلی‌تان، زندگی و کسب‌وکارتان را بهبود دهید.

درباره کتاب صوتی پاداش

کتاب صوتی پاداش به ما می‌گوید که شناخت عناصر تشکیل‌دهنده، تقویت‌کننده و مخربِ انگیزه سبب می‌شود که دیدگاه ما دربارهٔ بسیاری از جنبه‌های زندگی شخصی، اجتماعی و کاری تغییر کند. ما به این وسیله می‌توانیم، بدون متحمل‌شدن هزینه‌ای گزاف، بهبودی قابل‌توجه‌ای در همهٔ این جنبه‌ها پدید آوریم. ازاین‌رو، مهم‌ترین اصل در هدایت و مدیریت هر پدیده، شناخت عناصر هدایت‌کنندهٔ آن پدیده و کنترل آنها است.

انگیزه از مهم‌ترین عناصر هدایت‌کنندهٔ رفتارهای مختلف ماست و شناخت آن باعث می‌شود بتوانیم بسیاری از رفتارهایمان را در سطوح مختلف ارزیابی و اصلاح کنیم.

این کتاب انگیزه‌های پنهان را بررسی و تحلیل می‌کند.

یافته‌های کتاب صوتی پاداش، براساس آزمایش‌ها و پژوهش‌های علمی تدوین و به شنوندگان ارائه شده است؛ یافته‌هایی که استفاده از آنها می‌تواند راهگشا باشد.

شنیدن کتاب صوتی پاداش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به همهٔ علاقه‌مندان به شروع یک کسب‌وکار تازه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دن آریلی

دن اریلی در ۲۹ آوریل ۱۹۶۷ به دنیا آمده است. وی دانشمند حوزهٔ روان‌شناسی و اقتصادِ رفتاری و اهل ایالات متحدهٔ آمریکا است؛

آریلی همچنین استاد دانشگاه دوک است. او به دلیل دستاوردهای فوق‌العاده‌ای که داشته از سوی دانشگاه لقبی نیز دریافت کرده است.

ویدئو سخنرانی‌های دن اریلی در TED بسیار بازدید شده است. او جوایزی همچون جایزهٔ ایگ‌نوبل را نیز دریافت کرده است.

«پاداش»، «نابخردی‌های پیش‌بینی‌پذیر»، «پشت پرده‌ی ریاکاری»، و «سزا؛ منطق پشت‌پرده‌ی انگیزه‌های‌مان» عنوان کتاب‌های دن آریلی هستند.

بخش‌هایی از کتاب صوتی پاداش

«معادله انگیزه

انگیزه (به این معنا که کاملاً درگیر تمام‌کردن یک کار باشی) بسیار پیچیده‌تر از آن چیزی است که در نگاه سوم (!) به نظر می‌رسد. برای اینکه پیچیدگی انگیزه را بهتر درک کنید، تصور کنید می‌خواهید معادله‌ای بنویسید که تمام عناصر اساسی انگیزه را در خود داشته باشد. آن معادله احتمالاً چیزی شبیه این می‌شود:

انگیزه = پول + دستاورد + رضایت + هدف + احساس پیشرفت + تأمین بازنشستگی + توجه به دیگران + میراثی که از شما می‌ماند + تعداد بچه‌های کوچکی که دارید (۲)+ احساس غرور + همهٔ عناصر دیگر قطعاً پول بخش مهمی از این معادله است، اما این معادله شامل فهرستی بلندبالا از عوامل مختلف ازجمله دستاورد، رضایت، هدف، احساس پیشرفت و روابط با همکاران نیز هست.

چند دقیقه به کار خودتان فکر کنید. اگر این معادله را برای خودتان می‌نوشتید، نقشی که پول در مقایسه با دیگر عوامل در انگیزهٔ شما بازی می‌کرد چقدر بود؟ عواملی مانند دستاورد، رضایت، هدف، احساس پیشرفت، تأمین بازنشستگی، توجه به دیگران، میراثی که از شما می‌ماند و جایگاهتان چه تأثیری در انگیزهٔ شما دارند؟»

نظرات کاربران

علی
۱۴۰۱/۰۹/۳۰

• نویسنده می‌گوید برای اینکه کاری انگیزه‌بخش باشد باید آن کار معنادار باشد. کار معنادار یعنی کار هدف‌دار، باارزش و تاثیرگذار. یعنی درگیر بودن با چیزی بزرگ‌تر از خود. • احساس پیشرفت و موفقیت به آدم‌ها انگیزه می‌دهد. یعنی مثلاً در

- بیشتر
بهزاد اشرف گنجوی
۱۴۰۱/۰۳/۳۱

کتاب تقریباً خلاصه و مختصر و مفید نوشته شده، هرچند همین سه ساعت و اندی هم برای بیان ایده اصلی کتاب کمی زیاد به نظر میاد. به همه کسایی که در سازمان‌ها مدیر هستن و نفراتی زیر دستشون کار می‌کنن، و

- بیشتر
AlalehE
۱۴۰۱/۰۸/۱۲

کتاب مفیدیه و برای مدیران بیشتر قابل استفاده‌ست. ترجمه و گویندگی هم خوبه. متشکرم

محمدیان
۱۴۰۱/۰۹/۳۰

خیلی خوب بود، من خیلی دوست داشتم، برای من که قراره بعد از هفت سال دوباره شاغل بشم خیلی عالی بود، یکی از دلایلی که از کار قبلیم استعفا دادم و بیان کرد و راه حل خوبی ارائه داد تا

- بیشتر
مهدیه
۱۴۰۱/۱۰/۰۶

کتابی بسیار خوب و روان و تمامی مطالب را به زبانی ساده و مثال هایی عینی مطرح می کند

کاربر ۳۶۰۲۳۱۸
۱۴۰۱/۱۰/۰۲

کتاب گویندگی فوق العاده جذابی داره، هم خود کتاب هم گوینده برای من بسیار دلنشین بودند، کتاب مروری دارد بر اینکه انسان ها از معنا و مفهوم کارها انگیزه بیشتری تا پول میگیرند.

کاربر ۴۱۹۰۶۲۰...خوبه مفید مختصر ...
۱۴۰۱/۰۹/۳۰

خوب بود ...کتاب مفیدی بود ...توصیه می کنم گوش کنید ...ممنون از گوینده گوینده و نویسنده...سپاسگزارم

Maman Kashefi
۱۴۰۱/۰۹/۳۰

عشق زیادی داشتم بهش خوب بود کتاب

علی پور
۱۴۰۱/۱۱/۲۵

چند نکته خوب و کاربردی در آزمایشات و تحقیقاتی که در این کتاب بازگو شده وجود دارد که می تواند برای زندگی ما سودمند و موثر باشد

Marziyeh
۱۴۰۱/۱۱/۰۴

انگیزشی با داستان های جالب بود

زمان

۳ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۱۴۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۱۴۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
۱۷,۰۰۰
۵۰%
تومان