دانلود کتاب صوتی زنان هنرمند در طول تاریخ با صدای سحر بیرانوند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زنان هنرمند در طول تاریخ اثر راشل ایگنوتوفسکی

دانلود و خرید کتاب صوتی زنان هنرمند در طول تاریخ

معرفی کتاب صوتی زنان هنرمند در طول تاریخ

کتاب صوتی «زنان هنرمند در طول تاریخ» نوشتهٔ راشل ایگنوتوفسکی با ترجمه آرمین فیروزگاه و سمیرا شرکت رضوی در انتشارات نوژین چاپ شده است. این کتاب درباهٔ پنجاه زن شجاع صحبت کرده است که الهام‌بخش دنیا هستند. در این کتاب به زبانی ساده و روان و به شکلی مختصر با انواع هنر و زنان هنرمندی که هرکدام در زمان خود سرآمد بودند آشنا می‌شویم.

درباره کتاب صوتی زنان هنرمند در طول تاریخ

زنان در هنر به دلیل تعصبات جنسیتی در جریان اصلی هنرهای زیبا با چالش‌هایی روبرو شده‌اند. آنها اغلب در آموزش، مسافرت و تجارت خود و همچنین کسب اعتبار با مشکلاتی روبرو شده‌اند. با مطالعهٔ این کتاب درمی‌یابیم که چگونه زنان نیز همواره در کنار مردان در اتفاقات مهم تاریخی و رویدادهای هنری حضور داشته‌اند اما در اکثر جوامع نقش آن‌ها نادیده گرفته شده و حضورشان از تاریخ هر موضوعی پاک شده است. همچنین در این کتاب می‌بینیم که زنان برای دستیابی به جایگاهی که حقشان است چه رنج‌هایی کشیده‌اند و چه هزینه‌های سنگینی در دنیای مردانه پرداخته‌اند.

اگرچه زنان هنرمند در طول تاریخ درگیر ساختن هنر بوده‌اند، اما کارهای آنها در مقایسه با کارهای همتایان مردشان اغلب مبهم، مغفول مانده و کم ارزش ارزیابی شده‌است. بسیاری از آثار آنها به اشتباه به مردان هنرمند نسبت داده شده‌است. از اواخر دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰، هنرمندان و مورخان هنر فمینیست جنبشی هنری فمینیستی ایجاد کردند که آشکارا به نقش زنان به ویژه در دنیای هنر غربی، نحوه درک، ارزیابی یا اختصاص هنر جهانی بر اساس جنسیت می‌پردازد. علاوه بر این، نقش زنان در تاریخ هنر همانند جامعه را کاوش می‌کند.

کتاب صوتی زنان هنرمند در طول تاریخ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به هنر و تاریخ هنر پیشنهاد می‌شود. نثر کتاب ساده و روان است و نوجوانان علاقه‌مند نیز به راحتی می‌توانند از این کتاب صوتی استفاده کنند.

بخشی از کتاب صوتی زنان هنرمند در طول تاریخ

لاوینا زندگی حرفه‌ای خود را با نقاشی کردن از زنان طبقات بالای جامعه در بولونیا آغاز کرد. این زنان برای به نمایش گذاردن ثروت و دارایی خود بهترین لباس‌های خود را برای کشیدن پرتره بر تن می‌کردند. نقاشی‌های لاوینا مملوء از جزئیات بود و تمامی منجوق‌دوزی‌ها، مرواریدها، طرح‌های پارچه و توری در لباس آن‌ها را شامل می‌شد که باعث شگفتی مشتریانش بود. به عنوان صاحب استودیویی برای خود، شهرت او در سراسر ایتالیا گسترش یافت.

نظرات کاربران

کاربر ۳۱۸۰۳۲۶
۱۴۰۰/۱۱/۰۴

یکی از کتابهای عالی در حوزه ی خانومها بود. جالبتر اینکه یه بانوی ایرانی هم توی این کتاب نامشون بود

کاربر ۴۱۸۴۲۹۳
۱۴۰۱/۱۰/۲۵

کیفیت متن خیلی پایینه و ناخواناست. بعضی جاهارو اصلا نمیشه خوند.

زمان

۵ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۲۹۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۲۹۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان