دانلود کتاب صوتی قصه هایی برای خواب کودکان؛ دی‌ ماه با صدای ژیلا اشکان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قصه هایی برای خواب کودکان؛ دی‌ ماه اثر موسسه پژوهشی کودکان دنیا موسسه پژوهشی کودکان دنیا

دانلود و خرید کتاب صوتی قصه هایی برای خواب کودکان؛ دی‌ ماه

معرفی کتاب صوتی قصه هایی برای خواب کودکان؛ دی‌ ماه

کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: دی‌ ماه از مجموعه کتاب‌های قصه‌هایی برای خواب کودکان است که به قلم جمعی از نويسندگان ادبیات کودک و نوجوان در موسسه پژوهشی کودکان دنیا به چاپ رسیده و با گویندگی ژیلا اشکان در واوخوان صوتی شده است.

درباره مجموعه قصه‌هایی برای خواب کودکان

کودکان لحظه لحظه عمرشان را در حال یادگیری و تخیل کردن هستند و چه خوب است که تخیل و تفکر آنها را با قصه گویی تقویت کنیم. شنیدن قصه قبل از خواب کودک را آرام می‌کند و قدرت تخیل او را قوی می‌سازد. قصه‌ها کارکردهای فراوانی برای کودکان دارند که آشنایی با محیط پیرامون، آشنایی با ارتباط ها و افزایش تمرکز و.... از این دسته‌اند.

کودکان با شنیدن و فکر کردن به قصه‌هایی که برایشان خوانده می‌شود می‌توانند با اشیاء، حیوانات، موقعیت‌ها، رمان و مکانی مختلف آشنا شوند. هر قصه در یک موقعیت خاص با شخصیت‌های مختلف و در زمان و مکان معینی پیش می‌رودو هرقصه می تواند فضایی ایجاد کند که کودک هنگام رویاویی با نمونه‌های واقعی، رفتار و واکنش مناسبی را از خود نشان دهد.

قصه‌ها همچنین پیام‌هایی ارزشی و اخلاقی با خود دارند و کودک در اثر شیندن و تکرار شدن آنها می‌تواند این پیام‌ها را جذب کند. غیرمستقیم بودن این پیام‌ها باعث می‌شود که برای کودک ملموس‌تر، دلنشین‌تر و جذاب‌تر باشند.

موسسه پژوهشی کودکان دنیا در راستای همین اهداف مجموعه قصه‌هایی برای خواب کودکان را در طول سال‌های ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۰ تهیه و تدوین نمود که شامل قصه‌هایی برای کودکان ۳ تا ۶ ساله است.

نگارش این مجموعه با دقت و وسواس زیاد و با مطالعه و تحقیق در تمام قصه‌هایی انجام شده که از سال ۱۳۳۰ تا ۱۳۶۰ برای کودکان به صورت‌های گوناگون منتشر شده‌‌اند. این قصه‌ها برگرفته از قصه‌های تالیف و ترجمه، افسانه‌های ایرانی و داستان‌های ملل مختلف‌اند.

این مجموعه بارها و بارها بازخوانی شده و هر قصه به گونه‌ای در جای خود قرار گرفته که معنای خاص خود را حفظ کند و هرجلد با جلد قبل و بعد از خود هماهنگی داشته باشد.

شنیدن کتاب قصه‌هایی برای خواب کودکان: دی‌ ماه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مخاطبان این مجموعه کودکان ۳ تا ۶ ساله‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۲۳۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۲۳۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۳,۰۰۰
۴۴,۱۰۰
۳۰%
تومان