دانلود کتاب صوتی آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید با صدای لیلا ولی پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید اثر اندرو کپ

دانلود و خرید کتاب صوتی آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید

نویسنده:اندرو کپ
انتشارات:انتشارات پل
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید

کتاب صوتی آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید نوشته اندرو کپ است و با ترجمه یاسین قاسمی بجد با صدای طلعت اصغری و لیلا ولی پور در انتشارات پل منتشر شده است.

درباره کتاب آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید

وقتی اصلی به نام قانون جذب وجود دارد، چرا هنوز هیچکدام از خواسته‌هایتان محقق نشده و به رویاهایتان دست نیافته‌اید؟ اندرو کپ در کتاب آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید به شما کمک می‌کند تا متوجه‌ شوید مشکل کار کجاست. چرا که قانون جذب در هر شرایطی کار می‌کند. یک بار برای همیشه بیاموزید چگونه باید از این قانون کمک بگیرید و به آنچه که طلب می‌کنید، دست یابید.

آیا تا به حال با تمام وجودتان تلاش کرده‌اید به چیزی در زندگی دست یابید اما به هیچ نتیجه‌ای نرسیده باشید؟ احتمالاً به نظرتان رسیده که قانون جذب برای شما کارساز نیست و کاملاً قابل درک است که این موضوع تا چه حد می‌تواند ناامیدکننده باشد. گویی که جهان از تو دست بکشد، زمین سفتِ زیرپاهایت را از دست بدهی و معلق بین آسمان و زمین بمانی. اما وقتی قانون جذب وجود دارد و هر آرزویی که تابه‌حال کرده‌اید واقعاً در دسترس شما بوده، پس چرا هنوز منتظر هستید تا به چیزهایی که می‌خواهید دست بیابید؟ چه مساله‌ای مانع عملی شدن قانون جذب در زندگی شما می‌شود؟ اندرو کپ اثر شگفت‌انگیز خود، آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید، را برای پاسخ به این سوالات تالیف کرده است.

نویسنده در این اثر شگفت‌انگیز به شما نشان می‌دهد چرا هر کتاب دیگری که تاکنون راجع به قانون جذب خریداری و مطالعه کرده‌اید، هرگز برای شما کار نکرده است. پس از مطالعه‌ی این اثر می‌توانید قانون جذب را به گونه‌ای به کار بگیرید تا آنچه را که همیشه می‌خواستید برایتان محقق سازد. این امر ساده‌تر از چیزی‌ست که تصور می‌کنید، تنها به کمی دقت و آموزش نیاز دارد. وقت آن رسیده دست از هدر دادن سال‌های عمر خود بردارید و پول، روابط، سلامتی و موفقیتی را که همیشه آرزویش را داشتید جذب و شکار کنید.

پس از مطالعه‌ی این کتاب می‌توانید چیزهایی را که برای ایجاد تغییر مورد نظرتان به آن نیاز دارید، جذب کنید. به یاد داشته باشید،‌ کتاب‌های قبلی که در این زمینه مطالعه کردید هیچکدام اشتباه نبودند. حتی بیهوده نیست اگر به برخی از آن‌ها لقب درخشان بدهیم. بهرحال، یک نقص ساده در درک شما یا یک قطعه‌ی گم‌شده در توضیحات کتاب‌ها باعث شد تا نتوانید آنچه را که یاد گرفتید،‌ به درستی وارد عرصه‌ی عمل کنید. با این وجود نیاز نیست نگران چیزی باشید. چرا که همه‌ی آنچه که به آن نیاز دارید، در این اثر جمع شده است.

شنیدن کتاب آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به درک بهتر قانون جذب پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید

جملات برگزیده‌ی کتاب آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید:

ابتدا درون را تغییر دهید و در نتیجه بیرون تغییر خواهد کرد.

افکار سالم‌تر باعث می‌شود که ما احساسات مثبت بیشتری احساس کنیم، و این احساسات به فرآیند تجلی قدرت می‌افزایند.

واقعیت یک سازه انرژی است. همه‌چیز یک ساختار انرژی است.

کائنات از شما می‌خواهد که آنچه را که می‌خواهید داشته باشید! در واقع، هر چیزی که شما می‌خواهید… به معنای واقعی کلمه، می‌خواهد که به سمتتان بازگردد!

در بخشی از کتاب آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید می‌خوانیم:

همه ما «آهن‌ربا» هستیم و آنچه روی آن تمرکز می‌کنیم تبدیل به رابطه مغناطیسی می‌شود. ما به افکار فکر می‌کنیم، و آن افکار ارتعاش می‌کنند (به یاد داشته باشید، همه‌چیز انرژی است – و انرژی ارتعاش دارد). از طریق آن ارتعاش، از آنجایی که شباهت مانند آن را جذب می‌کند، افکار سپس با شتاب بیشتر و بیشتر انرژی دیگری جذب می‌کنند تا اینکه «چیزی» که در حال مغناطیسی شدن بود، در نهایت به واقعیت فیزیکی آشکار ما «وارد می‌شود».

ارتعاشات پرانرژی ما سیگنال‌هایی را منتشر می‌کنند که سیگنال‌های مشابه دیگر را به سمت ما جذب می‌کند. و چه عمدی باشد یا نه، ما همیشه در نهایت با فرکانس هر واقعیتی که در مورد آن «فکر می‌کردیم» همسو می‌شویم. سپس آن نتیجه را در دنیای فیزیکی خود آشکار می‌کنیم. این «قانون» است – و به اندازه گرانش قابل‌اعتماد است.

البته تجلی شدن زمان می‌برد. همینه که هست. رم در یک روز ساخته نشده، ماشینی که شما رانندگی می‌کنید یک‌شبه ساخته نشده، و پولی که سال‌ها می‌خواهید احتمالاً بعد از فکر کردن به آن برای مدت ۵ ثانیه فوراً به حساب بانکی‌تان واریز نمی‌شود. برای آن چیزهایی که به نظر می‌رسد بیشتر از آنچه باید طول بکشد، معمولاً نوعی فشار کشش انرژی در پس‌زمینه وجود دارد زیرا برخی از افکار شما در سطح ناخودآگاه با افکار دیگر در تضاد هستند بدون اینکه حتی متوجه شوید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد