دانلود کتاب صوتی هنر دانش شاد بودن با صدای حامد خدادادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر دانش شاد بودن اثر موریس آلتمن

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر دانش شاد بودن

معرفی کتاب صوتی هنر دانش شاد بودن

کتاب هنر دانش شاد بودن؛ آیا می توان بدون پول بیشتر همچنان شاد بود؟ اثر موریس آلتمن یکی از مجموعه کتاب‌های فور دامیز در زمینه اقتصاد است.

آوند دانش نهادی فرهنگی است که در کنار انتشارات کتاب‌های فارسی در حوزه‌های متنوع، فراهم‌آوری محصولات انتشارات وایلی را نیز به شکلی گسترده انجام می‌دهد. این انتشارات از ابتدای سال ۱۳۹۱ با در پیش گرفتن برنامه‌ای مدون جهت انتشار کتاب به شکلی طبقه‌بندی‌شده و با رعایت قوانین جهانی کپی‌رایت، توانسته تصویری پررنگ‌تر از خود در بازار کتاب ایران به نمایش گذارد. طی دو دهه‌ی گذشته، نام آوند دانش اغلب مترادف با نام وایلی بوده است و این انتشارات با تهیه و توزیع به‌موقع بهترین‌ها از ناشران زیرمجموعه‌ی وایلی، خود را به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان قابل اطمینان و برتر کتاب نزد دانشگاهیان و پژوهشگران کشور معرفی کرده است.

مجموعه کتاب‌های پرفروش دامیز آوند دانش، کتاب‌هایی آموزشی و راهنما برای یادگیری گام به گام مهارت‌های گوناگون و به دست آوردن اطلاعات در زمینه‌های مختلفی مانند کسب وکار، هنرهای گوناگون، سرگرمی، کامپیوتر، تغذیه و سلامت، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، روان‌شناسی، ادبیات، تاریخ و.... هستند.

میزان ثروت و درآمد شاخص نسبتاً مناسبی برای تعیین سطح شادی در جامعه به شمار می‌آید به این معنا که با افزایش سطح درآمد در جامعه می توان تصور کرد که سطح شادی افراد نیز افزایش یابد در حالی که در اقتصاد رفتاری برقراری چنین رابطه مستقیمی بین سطح درآمد و شادی افراد به خصوص در اقتصادهای نسبتاً ثروتمند کاملاً ساده انگارانه خواهد بود. در این کتاب به این مباحث توجه می‌شود.

شنیدن کتاب هنر دانش شاد بودن؛ آیا می توان بدون پول بیشتر همچنان شاد بود؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

پژوهشگران و دانشجویان حوزه اقتصاد مخاطبان این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

Masood Salehi
۱۴۰۱/۱۰/۲۸

عنوان کتاب گمراه کننده است. در واقع کتاب خلاصه تعدادی مقالات محققین درباره ارتباط شادی و پول در جوامع مختلف است و. در نهایت میگویند پول تاثیر چندانی در شادی ندارد چون به هر سطحی از پول و رفاه و

- بیشتر
fafa
۱۴۰۱/۰۷/۱۶

اصلا خوشم نیامد

زمان

۱ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۴۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۴۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۶,۷۰۰
۱۶,۰۲۰
۴۰%
تومان