دانلود کتاب صوتی الفبای طراحی خانه با فنگ‌شویی با صدای لیلا ولی پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی الفبای طراحی خانه با فنگ‌شویی اثر تراکاترین کالینز

دانلود و خرید کتاب صوتی الفبای طراحی خانه با فنگ‌شویی

معرفی کتاب صوتی الفبای طراحی خانه با فنگ‌شویی

کتاب صوتی الفبای طراحی خانه با فنگ شویی نوشته تراکاترین کالینز است که با ترجمه یاسین قاسمی و طلعت اصغری و صدای لیلا ولی‌پور منتشر شده است. این کتاب به شما کمک می‌کند بتوانید خانه‌تان را تغییر دهید. 

درباره کتاب صوتی الفبای طراحی خانه با فنگ شویی

طراحی خانه با فنگ شویی مجموعه‌ای کامل است که در آن می‌توانید همان‌طور که می‌خواهید فنگ شویی را احساس کنید یا اجرا کنید. از فراوانی اطلاعات لذت ببرید زیرا سعی شده تمام آنچه برای ساخت بهشت شخصی خود نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهد.

هدف از این کتاب آن است که خیلی سریع و به آسانی به پاسخ سؤالات خود بدون نیاز به مواد مطالعاتی دیگری برسید. این کتاب مرحله به مرحله به شما کمک می‌کند خانه‌تان را تغییر دهید و آن را به چیزی تبدیل کنید که به شما آرامش می‌دهد و زندگی‌تان را تغییر می‌دهد. 

شنیدن کتاب الفبای طراحی خانه با فنگ شویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به فنگ شویی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب الفبای طراحی خانه با فنگ شویی

حیوانات

وقتی حیوانات را دوست داشته باشید و مراقبشان باشید، آن‌ها تبدیل به مخازن طبیعی انرژی چی زنده می‌شوند. مثل همیشه رمز موفقیت در فنگ شویی، مهربانی است. با حیوانات خود با عشق و محبت رفتار کنید تا زندگی‌تان را روشن کنند.

حیوانات خانگی باید در خانه جای مخصوصی داشته باشند. سگ‌ها و گربه‌ها به تخت خواب، قالیچه یا زیرانداز مخصوصشان نیاز دارند. حیوانات کوچک به قفس یا محوطه‌ای نیاز دارند که فضای کافی برای زندگی شاد و سالم را به آن‌ها بدهد.

خانه حیوانات خانگی را تمیز و مرتب نگه دارید تا از سلامتی و سرزندگی حیوانات خود و البته کیفیت جریان انرژی چی در خانه مطمئن شوید. اجازه ندهید هیچکس چه بزرگ چه کوچک با آن‌ها بدرفتاری کند یا آن‌ها را نادیده بگیرد به سلامت حیواناتی که در نزدیکی اتاق بچه‌ها زندگی می‌کنند، دقت زیادی داشته باشید.

اگر حیوانات شما بیرون از خانه هستند باز هم به خانه‌های تمیز و خشک و جایی برای تمرین نیاز دارند. محوطه سگ‌ها و اصطبل اسب باید بزرگ باشد و هر روز تمیز شود.

بهترین راهکار برای جعبه‌های کوچک گربه و خرگوش این است که آن‌ها را فوق العاده تمیز نگه دارید. آن‌ها را به دور از مسیر گاراژ، حمام‌های بزرگ یا زیرزمین نگهداری کنید.

هنر

هنرهای مختلف از جمله نقاشی، مجسمه، کولاژ و منسوجات، تأثیر شدیدی بر افراد دارند. برای تقویت انرژی چی در خانه خود، اثر هنری را انتخاب کنید که احساسات مثبت را برانگیزد و به نوعی قلبتان را شاد کند. هدف این است که مطمئن شوید هر اثر هنری در خانه هنری است که دوستش دارید.

هنر را با عملکرد هر اتاق مطابقت دهید. برای اتاق خواب خود اثر هنری آرامش بخش، عاشقانه یا احساسی انتخاب کنید. هنر زنده و رنگارنگ برای اتاق نشیمن؛ و هنر انگیزشی قدرتمند برای دفتر کار.

از نقشه باگوا برای یافتن مکانهایی در خانه خود استفاده کنید که با اهداف شما در زندگی مرتبط است. اگر می‌خواهید عاشقانه باشید و منطقه عشق و ازدواج شما در اتاق ناهارخوری است، هنری را انتخاب کنید که عاشقانه است و مناسب ناهارخوری شماست. اگر می‌خواهید سلامت خود را بهبود بخشید، و منطقه بهداشت و خانواده در حمام است، هنری را در آنجا به نمایش بگذارید که تندرستی و نشاط درخشان را تداعی می‌کند.

به همه کسانی که با شما زندگی می‌کنند احترام بگذارید و مطمئن شوید که آن‌ها نیز از هنرهای نمایش داده شده در اتاق‌های مشترک خوششان می‌آید.

هنری را انتخاب کنید که احساسات مثبت را برانگیزد.

اثر هنری باید تصاویر کامل و موضوعی آرام و الهام بخش را به تصویر بکشد. هنرهایی که خشونت، مرگ، تحریف یا انرژی منفی را به تصویر می‌کشند توصیه نمی‌شود. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد