دانلود رایگان کتاب صوتی عاشورا مظلومیتی مضاعف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عاشورا مظلومیتی مضاعف اثر محمدرضا حکیمی

دانلود و خرید کتاب صوتی عاشورا مظلومیتی مضاعف

معرفی کتاب صوتی عاشورا مظلومیتی مضاعف

عاشورا مظلومیتی مضاعف گفتاری از استاد محمدرضا حکیمی درباره عاشورا و مظلومیت شهدای کربلا است.

استاد محمدرضا حکیمی (متولد  سال ۱۳۱۴ مشهد) متفکر، نویسنده ایرانی و اسلامی که از وی با عناوینی چون «علامه»، «استاد» و «فیلسوف عدالت» یاد می‌شود. کتاب «الحیاه» وی در رابطه با اقتصاد اسلامی از شهرت و اعتبار خاصی در جهان اسلام برخوردار شده‌است. وی از مجددان مکتب معارفی خراسان مشهور به مکتب تفکیک است که معتقد به جدایی دین از فلسفه است. علی شریعتی وی را به عنوان وصی خود جهت هرگونه دخل و تصرف در آثارش انتخاب کرده بود.

بخشی از کتاب صوتی عاشورا مظلومیتی مضاعف

عاشورا، پرچم اجرای عدالت است که بر قله خورشید نصب شده است و اگر شیعه کوتاهی نکرده بود و عاشورا را به جهانیان شناسانده بود، امروز عاشورا همه محیط های انسانی را با عدالت و انصاف آشنا کرده بود. به شرط اینکه خود طرفداران عاشورا و حکومت های مدعی اعتقاد با عاشورا، به عدالت و انصاف معتقد باشند و جامعه را بر اساس عدل و داد بسازند و این همه تفاوت های جهنمی و ”دره های فقر“ و ”قله های ثروت“ وجود نداشته باشد و یزدیانی که در زیر نام حسین(ع) خود را پنهان کرده اند در میان نباشند.

در اسلام، اموری وجود دارد، که پیامبر اکرم‏ صلی الله علیه وآله – برای بقای دین و عزت و قدرت مسلمین- درباره آنها تأکید بسیار کرده‏ اند. و چون همه مسلمانان از روز وفات پیامبر صلی الله علیه وآله به آن سفارش‏ های الهی و تأکیدهای حیاتی، چنانکه باید عمل نکردند، و در مواردی راه را به عکس پیمودند، آن قدرت و عزت جهانی که قرآن برای مسلمانان پیش‏ بینی کرده بود «وَ لِلَّهِ الْعِزَّةُ وَ لِرَسُولِهِ‏ی وَ لِلْمُؤْمِنِینَ» تحقق نیافت. باری، ما در این مقاله کوتاه درصدد بیان همه آن امور نیستیم، فقط – به مناسبت ایام – به ذکر یکی از آنها می‏ پردازیم و آن موضوع، واقعه بی‏ نظیر عاشورا، و حماسه شورگستر عاشوراییان است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد