دانلود کتاب صوتی عامل جذب با صدای محمد ولیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عامل جذب اثر جو ویتالی

دانلود و خرید کتاب صوتی عامل جذب

نویسنده:جو ویتالی
گوینده:محمد ولیان
انتشارات:استودیو نوار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی عامل جذب

کتاب صوتی عامل جذب اثر جو (جوزف) ویتالی، نویسنده، موزیسین، سخنران و معلم معنوی  آمریکایی است. ویتالی به دلیل حضورش در فیلم راز و نگارش کتاب‌های عامل جذب و محدودیت صفر  شناخته شده است.

درباره‌ کتاب صوتی عامل جذب نوشته‌ جو ویتالی

جو ویتالی متافیزیک و تفکر مثبت در زندگی را عامل رشد و پیشرفت می‌داند و کتاب خوانی را منبع آرامش و خرد معرفی می‌کند. او در این کتاب پنج گام آسان و کاربردی را برای خلق ثروت یا هر چیزی که دلتان می‌خواهد، به شما معرفی می‌کند.

ویتالی در کتاب عامل جذب از قدرت فوق‌العاده ذهن می‌گوید که چگونه می‌توان از آن برای رسیدن به یک زندگی رویایی استفاده کرد. او از آهن‌ربایی به نام ادراکات و احساسات صحبت می‌کند که انسان را به جهتی که می‌خواهد، هدایت می‌کند

با استفاده از کتاب عامل جذب و تمرین‌هایی که نویسنده به شما می‌دهد، به گشایش ذهنی خواهید رسید و قدرت خلق خواسته‌هایتان را تقویت خواهید کرد.

شنیدن کتاب صوتی عامل جذب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی عامل جذب یکی از بهترین کتاب‌های موفقیت شناخته شده که شنیدن آن را به همه در هر سن و سالی پیشنهاد می‌کنیم


معرفی نویسنده
عکس جو ویتالی
جو ویتالی

جوزف ویتالی (جو ویتالی)، نویسنده کتاب محدودیت صفر، ۲۹ دسامبر ۱۹۵۳ متولد شد. در برخی از زندگینامه‌هایی که از او در دسترس است، اشاره‌هایی به سختی‌هایی شده است که او در طول زندگی خود تحمل کرده بود. مثلا در دوران کودکی و نوجوانی در خانه‌ای زندگی می‌کرد که خشونت در آن رواج داشت. مدتی هم بی‌خانمان بود و محلی برای زندگی کردن نداشت. در بسیاری از منابع هم درباره این موضوعات چیزی نوشته نشده است. در هر صورت امروز او را به عنوان یکی از نویسندگان بزرگ و تاثیرگذاری می‌شناسند که با کتاب‌هایش موفق شده است زندگی بسیاری را تغییر دهد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد