نظرات درباره کتاب صوتی چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟ و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟ اثر اسپنسر جانسون

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۳۹ رأی
۴٫۳
(۳۹)
M.L
چه ماجرای جالبی!!! چیزایی که باید هر آدمی بدونه رو تو جریان داستان متوجه میشیم.
Mobina Valizadeh
بنظرم داستان بسیار جالبی بود و گویندگی قشنگیم داشت یه جاهایی گوینده متن رو اشتباه میخوند و اون رو اصلاح میکرد که حقیقتا حس خاصی برای من ایجاد کرد انگار که ایشون داشتن شخصا و در حال حاضر داستان رو برای من تعریف میکردن نکته ای که داستان رو برای من جالب کرد تفاسیر مختلف از کلمه ی پنیر بود که مطمئنم هرکسی این کتاب رو بخونه تفسیر بخصوصی از پنیر توی ذهنش ایجاد میشه از نظر من غالب داستان جوری هست که میشه به بیشتر سنین حتی کودکان هم توصیه کرد که البته برای رده سنی کودکان حتما باید یه سری جاها براشون توضیح داده بشه تا بهتر درک کنن و بسیار مناسبه برای رده سنی نوجوان و جوان چون توی این سنین مدام در حال دیدن تغییرات هستن و اکثرا نمیدونن چجوری با تغییرات کنار بیان و باهاش مواجه بشن امیدوارم نظراتم کمک کننده باشه از داستان لذت ببرید🤍
MANSOUR 1239
بله همینطوره گاهی لازمه "ها" ها به "هم" ها راهنمایی کنند و با شعار ها انگیزه رو در اون بوجود بیارن تا بتونن در این تاریکی سر به بیرون گذاشته و مسیر هایی را امتحان کنند که در آن تجربه هایی نهفته است که لازم است کسی به آنها توجه کند و با گذر زمان خود زندگی به هر فرد می‌آموزد که چگونه بالغ شود ولی اگر فرد توجهی نکند و بیهوده بداند این نشانه های کوچک و بزرگ زندگی را هیچوقت نمی‌تواند کنترلی در زندگی داشته باشد
سکوت
کتاب در مورد اینکه چگونه تغییر کنیم و این تغییر باعث چه میشود کتاب خوبیه ارزش گوش دادن دارد هم متن کتاب و هم صدا گوینده عالیه و خیلی روان و خوبه صداشون حتی ی قسمت از کتاب گوینده اشتباه لفظی دارن که بنظرم جذاب بود 😅(قسمت چهارم ) امیدوارم مثل من لذت ببرید :)
MANSOUR 1239
بله من چشمامو بسته بودم و داشتم گوش میدادم که یهو شوکه شدم از صدای ورق زدن کاغذ تا اشتباه لفظی😅
Zohre Babayi
خوب بود برای تغییر کردن کمکتون میکنه صدای گوینده هم عالی بود و بیان رسایی داشت
کاربر ۳۱۹۷۴۲۰
چقد صدای گوینده خوووووبه
مجتبی طاهری
این کتاب رو به تمام کسانی که قصد ایجاد تغییر و تصمیم مهم در زندگی دارن توصیه می کنم. تغییر اساسا ترسناک و ناخوشایند است پس بهتره قبل از تصمیم به تغییر ذهن رو آماده و آگاه کنیم. این کتاب بسیار کمک کننده و روحیه بخش است.
کاربر 4326843
چه خوبه که ادم خودش بتونه به پیشواز تغییرات بره بدون اینکه ترس وادار به حرکتش کنه .
کاربر ۵۴۸۱۲۶۳
بخشی از کتاب " چه کسی پنیر من را جابجا کرده است " در موقعیتی که شرایط عوض شده و تحمل وضعیت کنونی برایت سخت می شود : " اگر تغییر نکنی از بین خواهی رفت "
Mozhgan
هرچیزی که لازمه بدونید از رسیدن به هدف و پیشرفت در قالب یک داستان جذاب بهتون توصیه میکنه و واقعا کاربردیه. کتاب بله یا خیر و قله ها و دره های صوتی این نویسنده هم واقعا توصیه میکنم بخونید.
مسعود
عالی بود توصیه میکنم چند بار بشنوید
Joseph
کتاب خوبی بود هنوز فصل دوم هستم و تموم نشده اما کتاب بسیار جذابی است و پیشنهاد میکنم حتما بخونید
کاربر ۵۳۳۲۸۰۲
کتاب خوبی بود. من گاهی وقت ها مثل ها بودم. قسمت ناراحت کننده اش اینه وقت هایی که مثل هم بودم حتی متوجه اش نشدم.
MANSOUR 1239
عیبی نداره ما همه یه زمانی "هم" بودیم و حالا که می‌دانیم نباید دیگر با این وضعیت ادامه بدیم
کاربر ۳۷۷۴۹۷۱
کتاب عالی بود حتما بخونید باعث شد که از تغییر نترسم و به آن بخندم در کل از انتخابم راضی هستم ممنون
naseh
واقعا کتاب خوب و کاربردی مخصوص بار جامعه کارمندی و کارگری که از تغییر کردن می ترسن
خود شرلوک هلمز
واقعا کتاب جالبیه، بخونیدش(بشنویدش)!!!
MANSOUR 1239
داستانی بسیار مفهومی و جذاب بود 👍در مورد راه های جدید در تغییرات و دلایلی که ما را از تغییر کردن باز می‌دارد. چهار شخصیت که هر کدام عکس العملی متفاوت در رخ دادن تغییر در شرایط پیرامون خود نشان می‌دهند . در واقع عقاید و پنیر کهنه باعث می‌شود تمایلی برای تغییر کردن و وقف دادن برای شرایط جدید را نداشته باشیم و هیچ پیشرفت و موفقیتی چه در عقاید ،زندگی و هدف بدست نیاوریم و زندگی خود را با یکنواختی و خلع وجودی سپری کند. و به همان پنیر کهنه اش راضی باشد. زمانی که پنیر را از دست می‌دهند ذهنیتشان قربانی می‌شود و این وضعیت را انکار می‌کنند و تقصیر را نه در خود بلکه در افراد یا زمانه می‌بیند و فکر می‌کنند حقشان پایمال شده است .و انتظار از دست دادن آن را نداشته است که این هم نبود آینده نگری می‌شود که با بی توجهی ، کاری را انجام می‌دهد که هیچ آگاهی ندارد و گذشته حال و آینده را بررسی نمی‌کند. و افرادی که متوجه این تغییر می‌شوند ، خود را با آن وقف می‌دهند ،در زمان حال زندگی می‌کنند ، از گذشته چه بد خوب تجربه و درس می‌گیرند و آن را پله ای برای پیشرفت می‌کنند، اندیشه خود و روند زندگیش را تغییر می‌دهد تا اسیر گذشته و در افکار خود حبس نشود. راه جدید در تغییر کردن است که باعث سرزندگی و شادابی می‌شود تا حرکتی نباشد برکتی در کار نیست ، پنیر های خود را بو کند تا زمان کهنه شدنش را بفهمد. شخصیته "ها" که در این داستان شعار های زیاد نوشته است که نکات کلیدی دارد چند مورد از آنها (هر چه پنیرتان برای شما مهمتر باشد در حفظ آن بیشتر تلاش می‌کنید)(اگر تغییر نکنی از بین می‌روی) ( اگر نمیترسیدی چه میکردی) ترس از تغییر کردن را نداشته باشیم و با بد بینی به موضوع نگاه نکنیم توجه به جزئیات کوچک در زندگی و همینطور تغییرات ،ما رو هدایت می‌کند به سوی بزرگترین تغییرات که با انگیزه و باوری که در ماست و با غلبه بر ترس باعث می‌شود پشیمان نشویم و با صبر به آن پنیر های جدید دست یابیم. همانطور که زمان تغییر می‌کند اندیشه ها هم باید تغییر کند تا فرد بتواند سازگار شود با زمان حال. زندگی در گذشته ما را غرق پشیمانی و عدم موفقیت می‌کند، لذت را از زندگی ما میگیرد. گوینده شوخ طبع بود😁در کل لذت بردم از این کتاب 👏
گلبرگ
داستان جالبی داره بنظرم یکی از درس های مهم زندگیه توانایی تغییر!
حسین شکور
داستانِ اصلی کتاب خوب بود ولی ماجرای فرعی(بحثهای گروه بعد از داستان) اضافه بود. متاسفانه صدای گوینده را تحمل کردم تا کتاب به انتها برسد، گفتار و ادبیات ضعیف بود و در جایگاه یک کتاب صوتی نبود!

زمان

۱ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۸۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۸۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد