نظرات درباره کتاب صوتی راهنمای مردن با گیاهان دارویی و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۷ | طاقچه
کتاب صوتی راهنمای مردن با گیاهان دارویی اثر عطیه عطارزاده

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی راهنمای مردن با گیاهان دارویی

انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۶۹۹ رأی
۳٫۴
(۶۹۹)
کاربر ۶۵۶۳۶۷۰
بنظرم کتاب جالبی بود، داستان تا پرده آخر جذابیت را حفظ کرده بود و شگفت زده می کرد.
zeinab
زیادی کتاب با ارامش خونده میشه نمیشه ادامه داد🥲
f.a.e.z._
خوانش خانم جواهریان دلنشین بود اما خود کتاب پر از صحنه پردازی و تعلیق و توصیفات و جزییات بسیار زیاد بود که برای من خسته کننده بود ؛ با اینکه تجربه ی دنیای متفاوتی بود اما من انچنان که باید نپسنیدیم ‌.
پریسا
خوانش خانم جواهریان عالی بود، حس آرامش عجیبی داشت. در مورد داستان هم اگر به هدف اصلی نویسنده پی ببرید و دل به کلماتش بدهید زیبا بود
ghasedakhedayati
بسیار عالی بود درباره دختر نابینایی که از مرزهای جهان عادی فراتر می‌ره... وقتی کتاب رو می‌شنیدم جاهایی حیرت میکردم توصیفات فوق العاده کتاب به وجدم می آورد و از طرفی بعضی جاها واقعا حالم رو تغییر میداد. به معنای واقعی یک تجربه جدید بود.و انتخاب خانم جواهریان با صدای آرامشون واقعا مناسب بوده و به فضای کتاب میومد. ممنون از همگی و دستمریزاد به نویسنده بزرگوار کتاب.
Barzkar.mohsen
واقعا کتاب محتوا و مفهوم نداشت صرفا ادبی بود
کاربر ۶۲۵۰۵۸۸
والا آخر کتاب بدجور رو مخ بود اما داستان پردازی خیلی خوب بود، جزئیات عالی و اطلاعات خوب بهترین کار بستن چشم و گوش دادن به کتاب هست، همزادپنداری جذابیتش رو دوچندان میکنه
کاربر ۱۰۲۵۹۹۷
با سلام من هزینه را پرداخت کردم ولی کتاب صوتی برای من فعال نشده لطفا پیگیر شوید
کاربر ۶۳۳۳۹۱۸
اولین کتابی بود که برام یه حس ناشناخته داشت خانم جواهریان هم عالی نقش رو ایفا کردن صدا و متن همخونی داشت و اینکه من نفهمیدم آخرش چیشد پدرش اومد؟تا کی باید تنها بمونه و خیلی سوال دیگه مرسی از زحماتتون
محمدرجا صاحبدل
کتابی که متحیرم نویسنده‌اش چطور آن را نوشته است. توصیفات قوی و جاندار چنان که می‌تواند حال خواننده را به معنای دقیق کلمه به هم بزند.
raheleh62
کتاب بسیار عجیبی بود.قطعا نسخه صوتی کتاب را پیشنهاد میکنم چون خانم جواهریان فوق‌العاده درست حس را القا کردند.
آیلا
جزئیات دقیق به کار رفته به طوری که تو تمام اتفاقای داستان رو حس می‌کنی و میتونی جای اون باشی.. بنظرم داستان خیلی جالب و سلیقه ایه..منکه خوشم اومد..
کاربر 2179617
کتاب خوبیه ولی الان میفهمم چقدر نقش گوینده مهمه صداش خوبه ولی انگار داره انشاء میخونه
کاربر ۱۶۶۱۷۰۶
وقتی کتاب چاپی را دستم گرفتم چند صفحه‌ای خواندم و پیش نرفت اما این کتاب صوتی، خیلی عالی مخاطب را همراه می‌کرد. صدای گوینده دقیقا بر متن نشسته و عالی بود. درباره متن کتاب، ایده داستان فوق‌العاده بود و به ویژه اطلاعات نویسنده از گیاهان دارویی. اما به شخصه با منطق و پایانه داستان مشکل داشتم. فکر کنم خوب (به معنی باور پذیری داستان) تمام نشد.
کاربر 4446773
من دوست نداشتم غم انگیز و خسته کننده بود
کاربر ۳۷۱۴۶۸۲
خوب
حدیثه
خب من واقعا مطالعه این کتاب رو به همه پیشنهاد نمیکنم چون سلیقه خاص میخواد. یه بزرگواری نوشته بودن اگر کتاب صوتی نبود احتمالا نصفه رها میکردن کتاب رو که منم همین نظر رو دارم. در کل توضیحات خیلی دقیق و جز به جز داره و فضاسازی خوب. برای یک بار خوندن خوب بود. خطر اسپویل. به پرده ۱۴ که رسید من با خودم گفتم احتمالا یه دور دیگه کتاب رو بخونم ولی هرچی به سمت اواخر کتاب پیش رفت من بیشتر مطمئن شدم که یک بار خوندن این کتاب کافیه. پرده ۲۱ به بعد واقعا دیگه ترسناک و غیر منطقی شده بود که خب از این کتاب همین انتظار هم پیش می‌رفت یکم. یه جاهایی واقعا خیلی گنگ بود و با خوندن نظرات فهمیدم فقط من نبودم که اینطور حس کردم.
کاربر 5578650
سلام چطوری میتونم از کد تخفیفم که از اسنپ گرفتم استفاده کنم برای این کتاب ؟
Mahdieh
این کتاب کااااملا سلیقه ایه همین طور که از نظر ها پیداست! برخی خوششون اومده و برخی نه. به نظر من داستان جدیدی داشت.زیاد جذابیت خاصی نداشت اما اگه از متن هایی که زندگی روتین و اتفاقات رو توصیف میکنن خوشتون میاد این کتاب خوبه! توصیه من اینه که کتاب رو در مکانی آروم و با چشم های بسته گوش بدید🪄
amir1983
یکی از مورد علاقه ترین رمان های ایرانی که همین چند شب پیش خوندم،یا بهتر بگم گوش کردم،جالب این جاست که من در دو حال و هوای کاملا متفاوت به این کتاب گوش دادم یکی در طول روز در زمان انجام تمرین روتین ورزشی در حال دویدن و دیگر زمان شب ها قبل از خواب،برای من این دو حالت زندگی ام موقعیتی است که از اغلب موارد و عوامل تاثیر گذار بیرونی بر روی خودم گذر میکنم،و حتی زور عوامل درونی هم کمتر به من میرسه و این کتاب جز محدود موارد مشترکی بود که من در مود های متفاوت احساسی توانستم باهاش ارتباط برقرار کنم.از حق نگذریم خانم جواهریان بنظر من با لحن خودشون و نوع نگاه و درکی که از ماهیت رمان داشتن تاثیر زیادی روی تصویر سازی های ذهنی من داشتن🙏در کل راضی بودم بابت انتخابی که کردم،جذاب ترین بخش داستان هم برای من اول روایت روح و شعور دنیای گیاهان از نگاه راوی و همچنین تصویر سازی فوق العاده بین مکان و زمان و دنیای رئال و سوررئال بود که برای من این ذمان را واقعا جذاب و دلنشین کرد.

زمان

۵ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۴۴۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۴۴۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۱,۰۰۰
تومان