نظرات کتاب ۱۹۸۴
کتاب صوتی ۱۹۸۴ اثر جورج اورول

دانلود و خرید کتاب صوتی ۱۹۸۴

نویسنده:جورج اورول
گوینده:علی عمرانی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۴۰ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

فریبا
به شدت پیشنهاد می کنم این کتاب رو با اجرای بی نظیر آقای عمرانی بزرگوار بشنوید، اگرچه موضوع به شدت دردناکی داره اما عاقبت مردمانی که بخوان تو ترس و سکوت زندگی کنن رو خیلی خوب نشون می ده.
پرنیان
ریویوهایی که برای خود کتاب و داستان گذاشتند به اندازه کافی گویا هستند. مهمترین برتری این نسخه به سایر ورژن‌های صوتی به نظر من ترجمه عالی و روان محمدرضا بلوچ و گویندگی علی عمرانی هست. تمام حالات و حس‌های شخصیت‌ها در گویندگی لحاظ میشه، صدای شخصیت‌ها متفاوته و به همراه موسیقی متن، برای مخاطب درک و ارتباط بیشتری با داستان رو فراهم میکنه. به شدت توصیه میشه.
مترجم بهادر قریشی
بسیار کتاب آموزنده و عالی است.
Foad Tehrani
صدای موسیقی با صدای گوینده گاهی تداخل داشت. اما نحوه بیان گوینده و ترجمه و خود کتاب عالی
کاربر ۵۰۷۸۹۵۷
من بشدت طرفدار آثار جرج اورول هستم و این داستان را هم که نمونه ای شاخص از بینش و درک درست نویسنده از جامعه‌شناسی معاصر وی هست را تحسین میکنم،،،این اثر را هم بصورت نوشتاری و هم بصورت شنیداری چندین بار مطالعه کردم و شنیدم اما هنوز جذابیت خاص خود را دارد بنحوی که با هر بار خواندن و یا شنیدن اثر و هر فصل و بخش؛ مخاطب حس کنجکاوی و پیکاوی ماجرا را دارد. اطلاعات عمومی و جامعه‌شناسی و تیزبینی سیاسی و اجتماعی اقتصادی فرهنگی نویسنده این اثر دو صد چندان اموزنده کرده است.💚
کاربر ۶۴۷۷۶۷۸
دوستان این کتاب رو فقط فقط و فقط با صدای علی تاج میر گوش کنید انگار دوتا کتاب متفاوته
کاربر ۲۱۶۷۴۷۷
بسیار کتاب خوبی بود ولی خیلی غم انگیز بود.اول کتاب شاید حوصلتون رو یکم سر ببره ولی آخرای کتاب جذاب میشه و نمیتونید ادامه ندین.این کتاب رو پیشنهاد میکنم.آقای عمرانی هم بنظرم خیلی خوب بودن من با آرمان سلطان زاده خوابم میگیره ولی خب ایشون خوب بودن.
کاربر ۱۳۹۸۳۱۱
احساس خفقان حاکم بر کتاب از سطر اول تا کلمه آخر ،بجز یأس و نا امیدی چیزی در بر نداشت. پس از سمفونی مردگان این کتاب جزو نابودگران روحیه و امید بود. التیام بخش زخم کتاب البته صدای گوشنواز علی عمرانی بود.

زمان

۱۲ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۵۷۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۵۷۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
۵۴,۶۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد