نظرات درباره کتاب صوتی حاج آخوند و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب صوتی حاج آخوند اثر سیدعطاالله مهاجرانی

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی حاج آخوند

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۶۵ رأی
۴٫۲
(۶۵)
امین بهاگیر
فوق العاده تاثیر گذار.
amin shokri
آفرین بر نگاه شما به آسمان پرستاره ی ادبیات و فرهنگ این سرزمین. مگر نو شود این کهن کاخ بلند / " که از آب و آتش نیابد گزند "
Hossein Ghadjari
صدای عطاالله مهاجرانی که همیشه صدای دلنشینی بوده، زیبایی اثر رو چند برابر کرده،ای کاش برف رو هم میشد با صدای ایشون بشنویم.
fati
اگرایشان انقلابی بودن ،پس چرادرانگلیس استراحت میکنن،ومینویسند ،بیاینداینجا،غصه نان ودارو رامثل مابخورند،منهم اگر سوییس بودم شعرمیگفتم ازخوشی!
امیررضا
لطفا درباره ما قال نظر بدهید نه من قال
کاربر ۳۰۵۹۰۰۱
حتی اگر با عقاید مذهبی و عرفانی آقای مهاجرانی موافق‌نباشید، نثر روان، مهربان و پرکشش ایشان معرکه‌ست! بعد از خواندن/شنیدن این کتاب ارادت شما به ایشان، خیام، فردوسی و شاهنامه بیش از قبل خواهدبود. برای کسانی که شک‌دارند کتاب را بخوانند یا به نسخه صوتی آن گوش‌بدهند پبشنهاد می‌کنم کتاب صوتی را انتخاب‌کنند؛ صدای مهاجرانی متن را دلنشین‌تر کرده‌.
مسعود
نثر و گفتار بسیار دلنشینی داره که از زمان ومکان جدا می شی و توی کوچ‌های مارون قدم میزنی با حاج آخوند نگاه به زندگی متفاوت و زیباست
دارا
کتاب پخته و کاملی بود از زندگی یک انسان به تمام معنا قطعا نسخه چاپی رو خریداری میکنم که داشته باشم گویندگی عالی نبود ولی بدم نبود از مهاجرانی انتظار نداشتم یک همچین کتاب خوبی امتیاز 9 از 10
کاربر ۱۴۲۸۴۶۵
من که از این کتاب لذت بردم وجود امثال حاج آخوند چقدر احساس می شود افرادی دیندار اما بی تعصب، مومن و مهربان
علیرضا
من فکر میکنم کلام و طنین صدای راوی جذابیت متن را دوچندان کرده است. پیشنهاد میکنم سایر کتاب های ایشان هم به صورت صوت ارائه شود.

زمان

۹ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۵۵۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۵۵۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
۲۳,۸۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد