نظرات درباره کتاب صوتی تمرین نیروی حال و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی تمرین نیروی حال اثر مجید حمیدا

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی تمرین نیروی حال

۴٫۰
(۴۰)
Zohreh
تمرین نیروی حال، با ترجمهٔ روان فرناز فرود نثر شیوا و گیرایی داره و مطمئنا نسخهٔ شنیداریش با صدای گرم مجید حمیدا شنیدنی و کارامده. اگه به آرامش ذهن و زندگی در لحظهٔ حال علاقه‌مندین، این کتاب رو از دست ندین.
Majid
بالاخره نسخهٔ صوتی اصلی این کتاب که خانم فرناز فرود ترجمه کرده، منتشر شد.
حامد
یکی از بهترین کتاب‌های کلک آزادگان با ترجمه خانم فرناز فرود.
iMajid
ممنون از طاقچه ... ممنون از کلک آزادگان بالاخره یه صدای خوب و پخته به جای اکهارت تله شنیدیم. تمرین نیروی حال رو فقط باید با ترجمهٔ فرناز فرود خوند. عالییییییی!
11samira11
این کتاب یکی از بهترین کتاب‌هایی هست که باید هر کسی در زندگی بخواند. ممنون از زحمات انتشارات کلک آزادگان برای نشر آگاهی. ممنون از کیفیت عالی کتاب صوتی👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
سعید محمدی
برای هرکسی واجبه گوش بده و در زندگی بکار بگیره من بارها گوش دادم و سعی میکنم همیشه چکیده کتاب رو در زندگیم بکار بگیرم تنها مشکلش اینه یخورده متن کتاب سنگینه و تمرین های عملی کمی داره طوری که فرد با شنیدن دفعه اول واقعا چیزی متوجه نمیشه و اگه آدم بی حوصله ای باشه خیلی زود کنار میذاره. اما خود من هرچه که تونستم ازین کتاب برداشت کردم و هم تمرکزم بیشتر شده هم دیدم به موضوعات زندگی بازتر شده مهمتر از همه لحظه های زندگیم برام با ارزشتر شده چون با شنیدن این کتاب درکم از زندگی در لحظه بیشتر شده.
آرزو
یکی از کتا‌ب‌های خوب اکهارت تله است که پیشنهاد میکنم گوش کنید
هدی
از خریدش پشیمون نمی‌شید.
هومن
کتابی فوق‌العاده با صدای گرم استاد مجید حمیدا، سپاس فراوان از زحمات شما.
Ela Elegance
مثل همهٔ کارای کلک آزادگان بی نظیره! سپاس از طاقچه و کلک آزادگان
مهدي
خوندن کتاب‌های اکهارت تله کمی سخته. ولی وقتی یکی دیگه می‌خونه و شما به متن کتاب نگاه می‌کنید خیلی خوبه. ممنون از انتشار کتاب صوتی این اثر ارزشمند.
شهربانو
عالی
Elaheh
خوشحالم که این کتاب رو خریدم. شنیدن این کتاب با صدای استاد مجید حمیدا و ترجمهٔ خانم فرناز فرود واقعاً تجربهٔ دلچسبیه. سپاس از کلک آزادگان و طاقچه.
Raha K
S14Y8FQNB5X6Dسلام کد ۵۰درصد تخفیف اشتراک
کاربر 8558045
محتوای کتاب عالیه نیاز به آرامش برای شنیدنش داره صدای گوینده هم عالیه اما یه نقص بزرگ که وجود داره اینه که تدوین صدا خیلی ایراد داره پر از کلمات و جملات بریده شده که نیاز داره حدس بزنید کلمه چی بوده. این موضوع محتوایی که عاید شنونده میشه رو تحت الشعاع قرار میده. مخصوصا فصل سوم و چهارم سومین کتابی بود که خرید کردم انتظار بالاتری داشتم.
کاربر 7621197
کتابی فوق العاده بود. من بار دوم میخوام استارت کنم. زندگی منو واقعا تغییر داد
Arezoo Mashhahi
هنوز متوجه نشدم نگاه کردن به درون چطوریه؟ سکون درون ینی چی؟ بدن درون چیه؟ من مثلا به تپش قلب و حرکت خون و ... نگاه میکنم، اما تمرکز انرژی و اینا رو نمیفهمم هنوز.
Zohre Babayi
لطفا بعد از گوش دادن نکاتش رو یاداشت کنید و بهشون عمل کنید صدای کتابخوانشم خوب بود
کاربر 1909137
عالی ترین کتابی که کمکت میکنه شادترین حالت زندگی رو زندگی کنی، لحظه حال آنقدر کامل و اسرار آمیز و جذابه که نمیخوای نه در آینده باشی و نه در گذشته.
فرشاد
به نظر من یک کتاب خلاصه از نظریات اکهارت تله هست و فوق العاده تاثیر مثبتی داره برای شناخت درون و رسیدن به آگاهی. جمله هایی با تاثیر گذاری ژرف در وجود انسان که باعث تغییر در شناخت انسان میشه. رسیدن به اگاهی یک رابطه را به شکست می انجامد ان هم رابطه انسان با خود است. 👌🏻

زمان

۳ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۵۴۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۵۴۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد