نظرات کتاب شماس شامی
کتاب صوتی شماس شامی اثر مجید قیصری

دانلود و خرید کتاب صوتی شماس شامی

نویسنده:مجید قیصری
انتشارات:استودیو نوار
امتیاز:
۴.۰از ۲۴ رأی
۴٫۰
(۲۴)

نظرات کاربران

fa.fa
صلی الله علی المظلوم ع🖤 🏴روایت حسین ع ، روایت تکراری ناپذیر تاریخ..💔 سلام و خدا قوت خدمت نویسنده محترم کتاب و تیم تهیه و تنظیم کتاب صوتی. روایت کربلا به هر زبان و در هر قالبی تکراری نمیشه و نور سیدالشهداء ع هر بار قلب هامون رو بیش از پیش جلا میبخشه. ممنون از شما که واسطه ی رسیدن این فیض شدید. چند نکته درباره کتاب : داستان پردازی جالبی داره و شاید زاویه دیدش به واقعه کربلا برای برخی جدید باشه. در واقع موضوع بصورت غیر مستقیم از نگاه یک مسیحی روایت میشه و سعی داره قدری از مظلومیت سیدالشهداء و اهل بیتشون ع رو به تصویر بکشه. در طول داستان اشاره ای هم به ماجرای تئاتر خورشید کاروان می‌کنه که احتمالا دیده باشید. در کل خوب بود اما با تمام احترامی که برای تلاش و خلاقیت نویسنده محترم قائلم ، بنظرم یکمی بی مقدمه تموم شد و انتظارش رو نداشتم اینجوری تموم بشه. تا انتهای داستان منتظر بودم که جزئیات بیشتری از خلوت کشیش مسیحی با سر ارباب ع و ضیافت یزید ملعون بیان بشه که نشد. در حالیکه واقعا جا داشت این اتفاق بیفته؛ بنظرم ایشون از این ظرفیت استفاده نکردن و مخاطب رو تشنه رها کردن.. البته لازم به ذکره: کسی که تئاتر مذکور رو ندیده باشه احتمالا چنین حسی براش ایجاد نمیشه. درباره روایت گری هم خیلی خوب و مسلط بود اما بنظرم میتونست جذاب تر انجام بشه‌. با تمام این اوصاف به همه پیشنهاد میکنم نسخه صوتی یا الکترونیک رو تهیه کنن و روضه ی بی تکرار عاشقی رو برای خودشون مرور کنن.. هر چند غیر مستقیم ، هر چند کوتاه!
آشیخ دکتر
بسم الله الرحمن الرحیم احتمالا شما نیز روایت مشهوری را که پیرامون برخورد سفیر روم با یزید بن معاویه (علیه العن و العذاب) در مجلس اسرا است را شنیده اید که در آن فرستاده ی مسیحی مسلک امپراتوری روم با عتاب فراوان رو به یزید می گوید که مرا به واسطه‌ی نسبت دوری که با یحیی نبی (ع) دارم احترام می کنند، حالی آنکه شما فرزند پیامبر خود را اینچنینی کشته اید؛ که در پی آن یزید دستور قتل او را صادر می کند. کتاب شمّاس شامی در واقع برگردان نامه ای است که خادم جناب جالوت، سفیر روم در دمشق، خطاب به نماینده ی امپراتوری روم در بحث تحقیق و تفحص پیرامون فقدان جناب جالوت است که اتفاقات رخ داده در بازه زمانی نزدیک به واقعه کربلا و سفر اسرا به شام را روایت می کند و تصویری دقیق‌تر از اتفاقات آن روز های شام را تصویر می کند. در نهایت خواندن این کتاب را به یکایک شما عزیزان توصیه می کنم.
b.r.87
بسیار کتاب زیبا و جذابی است پیشنهاد میکنم حتما بخوانید.
elham
کتاب درباره وقایع بعد از عاشورا نوشته شده و از زبان یک غیر مسلمان که چقدر دیدگاه قشنگی داره ، و داستانی نو که تا بحال نشنیدیم
bahar
کتابش خیلی جذابه مثل یک داستان پلیسی و چون از طرف یک غیر مسلمون نوشته شده آدم حس بی طرفی داره و بیشتر جذبش میشه
حسنا
یک روایت بینظیر و نو از کربلا اصلا زاویه دید عجیب بکر است حتما از دستش ندید
کاربر 4263656
من اصلا خوشم نیومد

زمان

۳ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱۶۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱۶۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد