نظرات کتاب دل کور
کتاب صوتی دل کور اثر اسماعیل فصیح

دانلود و خرید کتاب صوتی دل کور

انتشارات:استودیو نوار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۴۶ رأی
۴٫۵
(۴۶)

نظرات کاربران

fafa
این کتاب برای من هیچوقت تکراری نمیشه ای کاش تمام آثار اسماعیل فصیح رو جناب قریب پناه گویندگی میکردن😌
Ali Shafiee
کتاب های اسماعیل فصیح واقعا مخاطب را جذب می کند. گویندگی عالی
m.azhdari
با سلام و احترام باز هم یکی دیگر از نوشته های اسماعیل فصیح نویسنده ای که به نظر من بهترین کارها با لایه های فوق العاده خلق میکند به نظر من اگر خیال این را دارید همه کارهای ایشان را مطالعه کنید از این کتاب شروع کنید تا با خانواده ارباب حسن آریان آشنا شوید و وارد ماجراهای این نویسنده چیره دست شوید.
kh
داستان فوق‌العاده زیبای بود و گویندگی هنرمندانه،زیبایی داستان را چندین برابر کرده بود.
Mahbube Rozbahani
کتابی به واقع لذت‌بخش ودوست داشتنی اونهم با همه غمی که در سرگذشت این افراد داریم. توصیف فضای تهران چقدر خوب بود. آقای فصیح واقعا نویسنده توانایی بودن.
رسا
دل کور کتاب دیگری از اسماعیل فصیح به نظر من که مطمئناً صاحب نظر نیستم، جذابیت این کتاب از شراب خام بیشتر بود. همه چیز داستان عالی بود. اسامی بومی انتخاب برهه زمانی عالی تصویر سازی قابل قبول شخصیت پردازی بالاتر از انتظار و درون مایه مردسالاری فقط چیزی کمی مرا دلخور کرد. شخصیت مختار باعت نگون بختی تمام اطرافیانش می شود و در مرگ سخت دیگران نقش به سزایی دارد اما خودش آنچنان که کارما وعده می دهد نمی میرد. و البته راوی بینظیر است. آقای غریب پناه سنگ تمام گذاشته و به نظر من شاهکار تحویل داده. خدا نویسنده اش را رحمت کند.
fatemeh
کتاب دل کور با قلم زیبای اسماعیل فصیح که کامل وبدون جزییات خسته کننده بیان شده شمارو به دل و زمان داستان میبره وصدالبته خوانش وصدای دلنشین آقای قریب هم در بیان حس وحال داستان خیلی موثربود
کاربر ۱۳۹۴۵۸۱
مگه میشه یه کتاب اینهمه جذاب . عالی بود
مروارید ابراهیمیان
گویندگی ش واقعا عالی بود. خود داستان هم برای من کشش داشت
سپیده دم اندیشه
پروفایل شما رو برداشته بودم حلال کنید
کتاب رفیق واقعیم
آقای فصیح نویسنده بی نظیری هستند،خواهش میکنم همه ی کتاب های ایشون رو قرار بدید،صوتیشون هم اگه با صدای آقای آرمان سلطان زاده باشه که معرکه میشه.❤😍👍

زمان

۱۱ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۴۸۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۴۸۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۰۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد