نظرات کتاب برادران کارامازوف (با صدای سه بعدی)
کتاب صوتی برادران کارامازوف (با صدای سه بعدی) اثر فئودور داستایفسکی

دانلود و خرید کتاب صوتی برادران کارامازوف (با صدای سه بعدی)

۴٫۱
(۶۱۴)

نظرات کاربران

بهار قربانی
عالی داستایفسکی آدم تو روایتش غرق میکنه،چقد این آدم باهوش بوده دوستان فدیبو این کتابو با پنجاه درصد تخفیف گذاشته از دست ندین
M Gh
تا سقف ده هزادتومنه
شیرین
بی نظیر رمان واقعی پر از احساس صاف و صادقانه کاش خوندن این کتاب تو مدارس جز واحدهای درسی بود
shirin shakeri
من سالها در حسرت این بودم دوباره مثل دوران نوجوانی و اوایل جوانی که وقت آزاد زیاد و دغدغه کمتری داشتم، غرق رمان‌های طولانی کلاسیک شوم. ولی هر بار خواندن یکی را شروع میکردم اینقدر کند پیش میرفتم و در خواندنم وقفه ایجاد میشد که با احساس گناه آن را نیمه کاره رها میکردم. این کیفیت از ارائه کتابهای صوتی بی‌نظیر است. برای من تجربه لذت‌بخشی بود. به نظرم باید در مورد همه رمانهای کلاسیک طولانی این کار انجام شود. یک کتاب عالی ، پر از افکار و اندیشه های عمیق و خوانش بی نقص یک گوینده حرفه ای.
^f4/rib/4^
بهتره در مورد شاهکارهای ادبی جهان، ملاک قضاوت ما "صرفا" یک داستان مهیج و جالب نباشه، هر چند داستان هم مهمه و این کتاب هم سیر داستانی خوبی داره. از لحاظ فصاحت قلم نویسنده، نحوه روایت، ترجمه، گویندگی و خلاصه هر جنبه ای که ازش انتظار میشه داشت، عالیه. فقط خیلی طولانیه! قیمتش نسبت به مدت زمان ضبط صدا تعیین شده که میشه گفت مناسبه.
R Ka
چرا پرداخت به این شکل شده!? بنده نمی خوام در نرم افزار بازار حساب داشته باشم. چرا مخاطب رو مجبور می کنید به اضافه کاری! تخفیفتون هم نخواستم... پرداخت این شکل بمونه از طاقچه خارج میشم.
فاطمه
از حساب طاقچه تون خارج بشید دوباره وارد شوید درست میشه
mad
درسته اجباری نیست. ولی واقعا افتضاحه که مثل فیدیبو سبد خرید ندارن. باید کتابها رو تکی بخری. :((
misagh
دوست عزیز فکر نمیکنم الزامی برای داشتن حساب در بازار وجود داشته باشه. من از طریق کیف پول طاقچه و یا مستقیم از درگاه بانک پرداخت میکنم به راحتی.
سمیه گودرزی
بسیار جذاب و لذتبخش . هر خطش من رو بر آن می داشت که بلند شم کاغذ و قلمی بردارم و جمله هارو بنویسم اما ترجیح دادم در ذهنم حک کنم و در جمله ها شناور باشم . داستانی متعلق به همه زمانها که با صدای بی نظیر آقای سلطان زاده و اجرای چندین نقش متفاوت خیلی به یاد ماندنی شد.
n.a
با سلام خدا قوت می‌گویم به عوامل طاقچه، خصوصا گویندگان محترم که انقدر زحمت میکشند تا ما که فرصت نداریم کتاب در دست بگیریم و بخوانیم، بتوانیم از شنیدن آنها بی‌نصیب نمانیم... و به‌ویژه از جناب آقای آرمان سلطان‌زاده تشکر می‌کنم که نه‌تنها صدای دلنشینی دارند که آن هدیه‌ی خداوندی است، بلکه انرژی‌ای که برای کارشون میگذارن و با عشق کار می‌کنن واقعا ستودنی‌ست... واقعا خسته نباشید. امیدوارم همونطور که شما رضایت بنده‌ی خدا رو بدست می‌آورید، پاداشش را از خداوند متعال دریافت کنید. موفق باشید.
توحيد
من کد تخفیف ٧٠ درصد ثبت کردم برای این کتاب. ولی ٦١٠٠٠ یعنی همون مبلغ کلش از حسابم کسر شده😑 راهی برای پیگیری داره؟
توحيد
البته بعدا که داشتم کتاب دیگه ای می خریدم علت رو متوجه شدم. بار اول کد رو درست ثبت کرده بودم و قیمت ٧٠ درصد تخفیف رو برام آورد. اتفاقا تعجبمم از همین بود که چرا ١٠٠٪؜ کسر شد. ولی فرداش که داشتم خرید دیگه ای می کردم، علت رو متوجه شدم. وقتی موقع پرداخت، ارور بده و وارد صفحه ی تلاش پرداخت مجدد بشید، قیمت رو بر نی گردونه به بدون تخفیفش. علت اینکه از حسابم ١٠٠ درصد قیمت رو کسر کردن این بود که موقع پرداخت مبلغ اول (یعنی ١٨٣٠٠)، سامانه ارور داد و تلاش مجدد پرداختو زدم اما نمی دونستم که ٦١٠٠٠ از حسابم کسر می شه. البته طاقچه اختلاف مبلغو ظاهرا بهم بر نمی گردونه ولی گفتم اینو اینجا بنویسم که بی انصافی نشه. هرچند باید اقدامی جهت رفع این مشکل بشه تا دیگه پیش نیاد چون قطعا تصور همه از پرداخت مجدد، پرداخت قیمتی هست که اول وارد و توافق شده نه قیمت جدیدی اونم با ٤٢٧٠٠ تومن اختلاف!
کاربر ۱۵۵۵۵۴۸
واسه منم یه بار اتفاق افتاد،باید دکمه ثبت کد تخفیف رو میزدید،بعید میدونم برگردونن
توحيد
ممنونم🌹. البته نوشته روزای تعطیل جواب نمی دیم. بر می گردونن مبلغو؟ چون جدا این کتاب با این قیمت اصلا نمی ارزه و به هیچوجه حاضر نبودم کتاب صوتیشو انقدر بخرم!
Sogol
در این کتاب ها میشه تفسیر های خوبی درباره برادران کارامازوف پیدا کنیم: ۱. در آغاز رنج بود: (خوانش برادران کارامازوف) نوشته امیر نصری ۲. آخرالزمان سیاسی (سیاست و مفتش اعظم داستایفسکی) نوشته الیس ساندوز: ترجمه حیدر خسروی ۳. دو مقاله‌ کوتاه و عالی در کتاب جنون قدرت و قدرت نامشروع نوشته‌ محمد‌رضا سرگلزایی (مقاله های پیشگویی داستایفسکی و برادران کارامازوف: شکل‌گیری فاشیسم) ۴. داستایفسکی: جدال شک و ایمان اثر ادوارد هلت کار، ترجمه خشایار دیهیمی ۵. فلسفه داستایفسکی نوشته سوزان لی اندرسون، ترجمه خشایار دیهیمی ۶.برادران کارامازوف- نویسنده: هورست-یورگن گریک ترجمه‌ی شاهد عبادپور؛ نشر اینترنتی پروبلماتیکا
mina
بسیار کتاب جالبی بود، و گویندگی عالی داشت که خیلی لذت بردم، درمورد ادیان فکر آدم رو درگیر میکنه و نهایتا انسانیت رو به رخ میکشه ، هر دینی داشته باش ولی انسان باش، این کتاب رو به علاقمندان کتابخون بسیار پیشنهاد میکنم

زمان

۵۰ ساعت

حجم

۲ گیگابایت, ۷۰۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۰ ساعت

حجم

۲ گیگابایت, ۷۰۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۷۶,۰۰۰
۱۹۳,۲۰۰
۳۰%
تومان