نظرات کتاب انسان در جستجوی معنا
کتاب صوتی انسان در جستجوی معنا اثر امیر لاهوتی

دانلود و خرید کتاب صوتی انسان در جستجوی معنا

انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۳۰۸ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

محمد
من موقعی که این کتاب صوتی رو خریدم قشنگ یادمه قابلیت انتقال فایل داشت. برای من مهم نیست که ناشر وسط کار تصمیم گرفته فایل این کتاب رمزنگاری و غیرقابل انتقال باشه، اما قانوناً و اخلاقاً حق ندارید چنین چیزی رو عطف به ماسبق کنید. اگر من امکان در اختیار داشتن این کتاب صوتی رو با شرایطی که بنابر اون خریدم ندارم، لطفاً این کتاب رو از کتابخونه‌ی من حذف کنید و مبلغش رو به اعتبارم برگردونید؛ نخواستیم.
عسل صمیمی
این کتاب را یک روانپزشک اسیر به دست نازی ها در زمان جنگ جهانی دوم نوشته است که نه تنها قسمتی از خاطرات وی را دارا میباشد بلکه تفسیر رفتار انسانی او و دیگر اسیران مطلبی را به خوبی بازگو میکند که چیزی جز همان نام کتاب یعنی انسان در جست و جوی معناست. به عنوان فردی که مطالعات بسیار مخصوصا در حوزه ی روانشانسی، رفتار شناسی، فلسفه و... دارم این کتاب را بسیار سودمند یافتم، شاید برایتان جالب باشد که بدانید که زمانی شنیدن این کتاب را آغاز کردم که در مقطع خاصی از زندگی ام بودم که هیچ یک از دانسته هایم نمیتوانست مرا از افسردگی نجات دهد و من به شدت احساس نا امیدی و رنج میکردم اما این کتاب و جملاتش و خاطرات نویسنده ی آن تنها یک جمله را در مغزم ساخت که هر لحظه در ذهنم تکرار میشود: عسل شرایط تو که بدتر از او و زندگی در اردوگاه آشویتس نیست... هنوز هم مشکلات عجیبی که به یک باره همه با هم بر سرم خراب شده اند حل نشده است اما این جمله به من توان ایستادن، مقاومت کردن و جنگیدن داده است.
alefzed
واقعا کتاب کم نظیریه.کتابی که بعد از اتمامش رد پاشو توی زندگیت می‌بینی. به دو بخش تقسیم میشه:بخش اول خاطرات نویسنده از دوران اسارت که به نظر من پر بارترین بخش کتابه بخش دوم روش های درمانی نویسنده،با تجاربش از دوران اسارت و به عنوان یک پزشک،است. درباره بخش دوم با توجه به علم امروز و سرعت پیشرفت اون،نمی‌تونم بطور کامل بپذیرمش و برای رد یا تایید اون باید توی مقالات مختلف جست و جو بشه. اما بطور کلی این کتاب قطعا از اوت دست کتاب هایی هست که در جایگاه کتاب های خاص و پربار برای من قرار می‌گیره.به شدت توصیه می‌کنم قسمت های هفتم و هشتم از بخش اول و قسمت سوم از بخش دوم بسیار اموزنده بودند بخشی از کتاب رو به یادگار به اشتراک میزارم: اگر اصلا زندگی دارای معنایی باشد پس باید در رنج کشیدن نیز معنایی نهفته باشد.رنج بخش جدایی ناپذیر زندگیست و بدون آن زندگی کامل نمی‌شود‌.به روشی که انسان سرنوشت خود و همه رنج هایش را پذیرا می‌شود،فرصتی بدست می‌اورد که حتی در دشوار ترین شرایط،معنایی ژرف به زندگی خود ببخشد.چنین زندگی‌ای همواره ارزشی قهرمانانه دارد.در این میانه عده ای هستند که برای رسیدن به ارزشهای خود از فرصت هایی که شرایط سخت پیش روی او می‌نهد بهره می‌برد یا از آنها روی برمی‌تابد و همین "انتخاب"است که مشخص می‌کند که آیا او شایستگی تحمل رنج هایش را دارد یا خیر. نیروی درونی می‌تواند انسان را برانگیزاند تا بر سرنوشت خود پیروز شود.در هر کجا که بنگریم انسان را در برابر سرنوشتش مشاهده می‌کنیم،و این اوست که می‌تواند با تحمل ناملایمات و رنج ها ارزش بیافریند... عیدتون مبارک✌😍
Reza Soltani
بسیار تاثیر گذار و سفارش به خواندن برای جوانان
arveen
این کتاب یکی از بهترین کتاب های است که تا بخواب به دست گرفتن
وحید
در یک کلام ، عالیه
zohre
این کتاب به قدری تاثیر گذار بود که از روزی که نسخه صوتی آن را شنیدم هنوز با آن درگیرم. این کتاب ماه ها مرا درگیر کرده بود به دنبال منابع دیگر بودم برای شناخت وقایع قرن بیستم و خصوصا جنگ جهانی دوم. فهرست شیندلر فیلم فوق العاده ای بود که تحت تاثیر این کتاب دیدم. به شدت توصیه میکنم. فوق العاده تاثیر گذار است. باور مطالبی که در کتاب بود از شدت هولناکی برایم سخت بود ... و هنوز هم دوست دارم باور نکنم.
☼༺м𝓞𝒽αмαd༻☼
فوق العاده بود..توی دقیقه ب دقیقش جذابیت داره ادم واقعن دوس داره تا اخرشو یکجا گوش کنه..خیلی لذت بردم اما قسمت لوگوتراپی جذابیت کمتری برام داشت و خسته کننده شد برام چون کند پیش میرفت.. هم گویندگی حرفه ای هم ترجمه و متن بسیار مناسب و قوی.. پیشنهاد میکنم حتمن گوش کنید :)
حسین زارعی
کتاب خوبی بود ولی بخش دومش پخش نشد
الهه
دلخراشه اما اگر در جستوجوی معنا هستید خوبه

زمان

۵ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۳۲۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۳۲۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۲,۰۰۰
۵۰,۴۰۰
۳۰%
تومان