نظرات کتاب هرگز تسلیم نشو
کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو اثر دونالد ترامپ

دانلود و خرید کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۲۸ رأی
۳٫۷
(۲۸)

نظرات کاربران

Isa Yazdankarimi
به نام خدا کتابی است عالی و مفید اگر درست مطالعه شود کتاب از چندین فصل تشکیل شده هر فصل سه قسمت دارد و یک داستان از زندگی شخصی ترامپ را بیان می کند قسمت اول نکته کلی ، قسمت دوم داستان که اگر مذجوب این قسمت شوید فقط تبلیغات ساختمان ها و کار های ترامپ نصیبتان خواهد شد و قسمت سوم نتیجه گیری که چگونه باید بجنگید در زندگی و هرگز تسلیم نشوید جهت استفاده از این کتاب به نظر من باید هر سه قسمت را با هم ترکیب کنید ان وقت واقعا کتابی مفید و عالی می شود که هم تجربه دارد و راه حل اما اگر مذجوب کارهای ترامپ و بخصوص پول های خرج کرده او بشوید (میلیون دلارها) کتاب مفید نخواهد شد و فقط تبلیغ خواهید شنید با تشکر از طاقچه جهت قرار دادن این کتاب عیسی یزدان کریمی
Reza Ardalan
باکیفیت و آموزنده
yawran
از این کتاب میشه فهمید ترامپ آدم پر حرف و مغروریه. نکته ی به درد بخور خاصی توی کتاب نیست والا شاید برای آدمی که بخواد کار آفرینی کنه خوب باشه به نظرم صرفاً شعاریه بیشتر چیزا اکثر کتاب هی داره میگه میخواستیم فلان پروژه رو بسازیم اول نمیزاشتن ولی آخر کار خودمون رو کردیم. هر فصل خیلی طولانیه آدم پیر میشه تا تمومش کنه هر یک فصل رو(مگر اینکه بزنید روی دور تند)
حزمژنشتحخقضضضضقت
ححاعلفثقفمکزیطای
رامین سلطانیان
فقط فهمیدم که ترامپ کلی برج داره ، زمین گلف داره و برای موفقیت ، چالشهای زیادی سر راهش داشته که با پشتکار بهشون رسیده. در کل خیلی مزخرف بود . یعنی ارزش ۴ ساعت و خورده ای رو نداشت .
میلاد رضایی
این کتاب هم انگیزه بخش هست و هم در حد قابل قبولی اکثر چالش های زندگی ترامپ را بازگو کرده تا بدانیم که همه افراد در زندگی چالش های منحصر به خودشون رو داشتن و هیچ چیزی یک شبه ساخته نشده.
شکوفه
اطلاعات خیلی خوبی میده از تجارب عملی و واقعی خودش
کاربر ۱۷۸۸۶۸۶
نگرش ترامپ منجر به موفقیت های چشمگیرش شد
علی_نظام
قبل از هر چیز عرض کنم که من بشدت به کتاب های ترامپ علاقه مندم و به تفکرات این مرد بزرگ احترام میذارم چون ایشون یکی از ثروتمندترین ه‍است و دارای کتابهای مرجع برای تدریس در دانشگاه های معتبر دنیا،رکورد گینس، گرانترین امارت های جهان، یکی از ریاست جمهورهای آمریکا و چه بخواهیم و چه نخواهیم کلا یکی از تاثیرگذاران حال حاضر دنیاست.... ولی روی سخنم راجع به ترجمه و گویندگی این کتابه، با کمال احترام از زحماتی که گوینده و تیم شون کشیدن گویندگی بشدت ناپخته و پر اشکاله و فوق العاده کسالت بار و دارای تون یکنواخت (مونو تون) و بدون فراز و فرود و احساس و مکث و غیره ست (انگار هوش مصنوعی داره روخونی میکنه) (فقط کافیه با استاد زر آبادی یا استاد مهبد قناعت پیشه که تخصصی در حوزه کتاب های موفقیت گویندگی میکنن مقایسه شون کنید) متن کتاب هم بر خلافه بقیه کتابهای دونالد ترامپ بیشتر شبیه دفترچه خاطرات ایشونه و به اندازه زمانی که صرف میکنید چیزی عایدتون نمیشه... عزیزان ببخشید طولانی شد
مهدی مهرانی
کتاب خوبیه ، بهتر از اون طاقچه اس که حرف نداره
کاپوچایو
فقط اومدم بگم موسیقی اول و آخر فایل ها آدمو هیپنوتیزم میکنه🤭

زمان

۴ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۲۳۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۲۳۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد