نظرات کتاب شب‌های پیشاور
کتاب صوتی شب‌های پیشاور اثر سلطان‌الواعظین  شیرازی

دانلود و خرید کتاب صوتی شب‌های پیشاور

نظرات کاربران

هانی
این کتاب رو بابا توی کتابخونه ش داشت، توی یکی از تابستونای 15، 16 سالگی از زور بیکاری و بی کتایی، کتاب قطور شبهای پیشاور رو برداشتم که همینجوری یه نگاهی بندازم.. ولی فکر نمیکردم یه بلایی سرم بیاره که تمام مدت سرم توی کتاب باشه و سر بلند نکنم از روی کتابی که فکر میکردم حوصله سر بر باشه. کتابیست بسیار ارزشمند و فاخر. با ذکر منبع، پاسخ هر سوالی که از جانب اهل سنت عنوان میشه رو از خود کتب اهل سنت میده و از اونجایی که مکالمه و دیالوگ داره و حالت خاطره گویی داره جذاب و زیباست. من که دوست داشتم. ان شالله هر کی بخونه لذت ببره. قیمتش هم خیلی مناسبه. یه کتاب با این حجم، قطعا باید گرون تر از این باشه. بهرحال موفق باشید.
حقیر ابن الحقیر
روح همه پدر های اینچنینی شاد
هانی
ممنون از همه 🙏🏻🙏🏻🥰
کاربر ۲۱۴۶۲۹۵
فدای بابات
غریبه
عالیه برای هر شیعه ای دونستن مطالب این کتاب واجبه. ممنون.
0
M.A.L
خیلی عالی ممنون از زحماتتون‌ در رابطه با این کتاب به همه پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو مطالعه کنید یا گوش دهید.
0
14diamonds
خیلی عالیه. لذت بردم. گوینده هم خیلی خوب اجرا کرده. خوبی کتاب اینه که از منابع اهل سنت همه چیز رو اثبات میکنه. هرکسی که به اینجور موضوعات و کتاب‌ها علاقه داره از شنیدنش پشیمون نمیشه.
hadimousavi
شب‌های پیشاور کتابی قطور است که واقعه‌ای تاریخی را به تصویر می‌کشد؛ مناظره‌ای بین یکی از علمای شیعه و دو تن از علمای اهل تسنن. خلاصه این کتاب تحت عنوان "شهابی در شب" چاپ شده که این نسخه صوتی شهابی در شب است‌ که متاسفانه در نسخه‌ حاضر فارغ از این که با کل کتاب (شب‌های پیشاور) طرف نیستیم، پاسخ‌ها و ادله‌ی علمای اهل تسنن از آن حذف و صرفا با چند جمله از قبیل «چرا به بزرگان اهل تسنن توهین می‌کنید»، «چرا به صحابی پیامبر اهانت می‌کنید» و دیگر جملاتی از این دست دست به خلاصه کردن این کتاب ارزشمند زده‌اند. بعنوان یک شیعه معتقدم که ما آنقدر ادله محکم داریم که نیازی به این کارها نیست و کاش کل کتاب بصورت صوتی درمی‌آمد، تا بتوان لااقل آن را معرفی و هدیه داد.
محمد
دقیق عالی وکامله وقانع کنندست برای کسی که بخواهد تفکر کند
mohammad aghamohammadi
کتاب فوق العاده ایی هست و حقانیت و برتری حضرت حیدر کرار و پیروانش رو نشان میدهد
Maedeh
واقعا کتاب جامع و خوبیه و خیلی خوب میتونی بفهمی که شیعه بر حقه😉
البته یک کتاب مستند یا ... معرفی کنید چند خط شبهه توی نظرا اینجا اثبات محسوب نمیشه
حد اقل ادب رو رعایت کنید خب شما ثابت کنید که اهل تسنن بر حقن و شیعه بر حق نیست
Mansour Barany
زرت
حسینی
خیلی عالیه.جواب سوالهای خیلی از جوونها رو میده. و همچنین پاسخ به شبهات وارد شده به تشیع
0
دل آرام
جدای از متن کتاب که عااالی بود و به کسانی که دوست دارن با سند و مدرک بدونن چرا شیعه بر حقه توصیه میشه صدای گویندگان و لحنشون بی نظیر بود. خداقوت
برگ های رنگارنگ پاییز
آقای منصور کتاب را بخوانید بعد بیایید حرف بزنیم !
عالی
منصور مغالطه گر
این کتاب رو گوش دادید یا خوندید و نظر میدید یا میترسید اگه بخونید ایمان واقعی تون متزلزل بشه ؟ کتاب کیمیاگر نوشته رضا مصطفوی هم توصیه میشه لطفا شما هم کتابی چیزی معرفی کنید تا به حقانیت اهل تسنن ایمان بیاریم و از گمراهی بیرون بیاییم اگر واقا بر حقید خیلی نامردین که مارو هم به حق نمیرسونید میشه به ما ثابت کنید که علی بر حق نیست مثل همین کتاب که ثابت میکنه بر حقه شما ثبت کنید بر حق نیست

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

صفحه قبل
۱
۲
...
۷صفحه بعد