نظرات کتاب سلام دنیا (زندگی‌نامه ایلان ماسک) (خلاصه کتاب)
کتاب صوتی سلام دنیا (زندگی‌نامه ایلان ماسک) (خلاصه کتاب) اثر اشلی ونس

دانلود و خرید کتاب صوتی سلام دنیا (زندگی‌نامه ایلان ماسک) (خلاصه کتاب)

۴٫۰
(۴۳)

نظرات کاربران

ashkan hadidi
هر چند این کتاب خلاصه و مختصر بود اما یک نکته مثبت در مورد شخصیت کتاب بازگو می کرد آن هم داشتن دید بلند مدت و سنجیدن محیط و قابلیت های بکار گیری امکانات و افراد برای رسیدن به اهداف خود. قطعا آنچه که توانسته ایلان ماسک رو به اینجا برسونه جدایی از سخت کوشی و تلاش بی وقفه خودش قرار گرفتن در محیط خوب یعنی کشور آمریکا است که نقش به سزای در موفقیت رسیدن اون داشته.
امیر$
محیط موثر هست اما آدم ثروتمند در همه‌ی محیط ها موفق می شود. شاید حتی در محیط های بد بشود راحت تر موفق شد. رابرت کیوساکی میگه بهترین موقع برای خرید و سود زمان رکود هست.
کاربر 2535742
چه حجم پرت و پلا!
Elena
به جای پرداختن به این سوال که تا قیام قیامت میشه برای هر طرف شواهد و استدلال جور کرد ، بهتره سوال دیگه ای بپرسیم . سوالی که راه ما رو باز کنه. محیط چه طور موثره؟ و این محیط چه طور ساخته شده؟؟از کجا اومده؟؟ محیط موثره اما نه اونطور که ما فکر میکنیم. تاریخ علم و تکنولوژی و ایده پر از داستان موفقیتهای برآمده از تنگنای محیط بر آدمه. اصلا داستان کل تاریخ نوع بشر همینه و شاید حتی ما نمیتونیم درک کنیم که آمریکا چه قدر بیشتر از اینکه محیطی آماده و "شسته رفته" باشه، محیطیه که مدام آدمها رو در تنگنا میندازه. ویدئویی دیدم که در جایی بچه رو بعد از تولد پرت کردن تو آب. بچه نمرد. دست و پا زد و اومد بالا. میگفتن این شوک برای اینه که شناگر ماهری بشه. محیط آمریکا به واسطه امکاناتش نیست که محیطی مستعده. به واسطه اینه که هیچ تاریخی از تجمع انسانها به اندازه آمریکا استقبال از تنگنا نداشته. و این اتفاقی نیست. این ناشی از قوانین درست یا هر چیز دیگری که فکر میکنیم نیست. بله اینها ابزار لازمن اما اینها چه طور فراهم اومدن؟؟ یادمون باشه آمریکا از اول کشور امکانات نبود. بهش میگفتن غرب وحشی. سرزمین وحشی ای بود. همین وضع در برحه ای برای آلمانها هم بود و دقیقا بعد از اون، آلمان ، آلمان شد. هر کشوری که این رو درک نکنه در جهان پیرامون باقی میمونه ولو اینکه ژاپن یا کره یا سوئد و فنلاند شده باشه. و یادمون باشه آمریکا پر از ایلان ماسک نیست!! بلکه پر از مهاجرینیه که در سودای امکانات آماده به آمریکا رفتن و الان در حاشیه شهرها در فلاکتی که تصورشم برای ما سخته زندگی میگذرونن. اکثر _ و نه همه_ اکثر اونهایی که بر محیط به معنای اشتباهش تاکید دارن دنبال شانه ای میگردن که مسئولیت شکستشون رو بر دوش اون بندازن. آیا ما مردمی هستیم که هر لحظه در جایی که هستیم تنگنای خودمون رو درک کنیم و شجاعت استقبال از اون (تنها راه قدرت یافتن ) رو داریم؟؟
کاربر ۲۵۸۴۳۲۷
خواهشا رایگان کنید برای مردم
Mohammad Goudarzi
ایلان ماسک قردی واقعا فوق العاده است ! ولی این فایل صوتی خیلی چیزهای مهم رو جا انداخته بود ، فقط اطلاعاتی رو داد که توی ویکی پدیا پیدا میشه.
Yeganeh Sharifi
ایلان ماسک یه احمق به تمام معناست🤢🤮🤮🤮🤮🤮
Erfan Kazemi
تلاشش و ریسک کردنش واقعا قابل تحسینه. البته هوش بالا و محیط کاری هم واقعا موثر بوده و به قول نویسنده، کمی هم خوش شانس بوده. ولی در مجموع دستاوردهای شگرفی داشته
parsa
محیط عنصر کاملا موثر و انکارناپذیره
Moslem Saeidi
نه محیط و نه شانس در موفقیت موثر نیستند
♡♧judy pendelton♧♡
گفتین محیط دلم آتیش گرفت:((
امین
صدا و متن قابل قبول بودن . 👍
Mahdi Zamani
عالی،امیدوارم این سبک میکرو کتابهای صوتی بیشتر شه.شاید برای استیو جابز...
کاربر 5168616
عالی
saba
با درود و خسته نباشید ، میکرو کتاب بسیار آموزنده ای بود گویندگی خوب بود فقط آهنگ پس زمینه و لحن گوینده بیشتر بدرد خاطرات میخورد نه بیوگرافی از این جنبه تاثیرگزاریشو کمتر میکرد
کاربر ۱۶۰۵۳۷۳
سلام درسته که این میکرو کتابه ولی میشد که کامل تر باشه فقط شرح مختصری از کارتای ایلان ماسک بود
amirhossein korsavi
عالی

زمان

۱ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۸۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۸۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد