نظرات درباره کتاب صوتی بی‌نظیر بوتو نخست‌وزیر پاکستان و فعال سیاسی و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی بی‌نظیر بوتو نخست‌وزیر پاکستان و فعال سیاسی اثر مهسا  ملک‌مرزبان

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی بی‌نظیر بوتو نخست‌وزیر پاکستان و فعال سیاسی

نویسنده:مری انگلر
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۳.۹از ۱۳ رأی
۳٫۹
(۱۳)
ابوذر
جدا از درست و غلط جزئیات این زندگی‌نامه، چیزی رو که به صورت شفاف می‌شه برداشت کرد، اینه که آدم‌ها اول می‌دونن «چی نمی‌خوان» و برای دوری از اون تلاش می‌کنن. ولی این که بعد از نیل به این مقصود اولیه، «چی می‌خوان» براشون مبهم مونده. بی‌نظیر بوتو یه نمونه از چنین واقعیتی بین ما انسان‌هاست. می‌دونه که باید قدرت رو از دیکتاتورها گرفت، ولی براش واضح نیست که بعدش باید چه کار کرد. به وضوح دچار این خطا می‌شه که با برقرای انتخابات آزاد، خودش باید دولت رو در دست بگیره و از همینجا زندگی‌نامه نویس دیگه چیز خاصی برای تعریف نداره! ان‌شاءالله که درس عبرتی باشه برای ما.
Niha1987
در زمان نخست وزیری خانم بوتو یه سفر اومدن مشهد زیارت امام رضا همون شب من به دنیا اومدم و مادرم با دیدن اون خانم زیبا که شال حریر سفید سرش بود بینهایت از این خانم خوشش اومد و اسم منو "بی نظیر"گذاشت .سال ۶۶ بود و زمان جنگ برا همین با تمام تلاش بابام ثبت احوال قبول نکرد با این اسم برام شناسنامه صادر کنه و خود مامور ثبت یه شناسنامه با اسم مهناز برام صادر کرد و داد دست بابا.الان بعد فوت مامانم تنها یادگاری مامانم که برام مونده همین اسمه..
samira
کتاب دیگری هم دارد به نام آشتی اسلام و غرب .انتشارات اطلاعات. روحش شاد.من کتاب چاپی خوندم.به کسانی که بیوگرافی خوندن توصیه میکنم بخونن.لذت بخشه
حسین الهام
این کتاب، یه متن داستانی عامه پسند و سطحی درباره کنش سیاسی خانواده بوتو با محوریت بی‌نظیر در بستر بسیار پیچیده و مبهم سیاست پاکستان بود. متنی که با تکرار کلمه دموکراسی بدون عمیق کردن و شرح اون و نسبت دادنش به قهرمان داستان سعی میکرد جهان بینی و هدف خاصی رو به خانم «بی نظیر بوتو» نسبت بده. قهرمان سازی بی پایه از سیاسیون سکولار پاکستان که تفاوت چندانی با رقبا و جناح های مقابل شون نداشتن و وقتی قدرت رو دست گرفتن فساد سیاسی و اقتصادی شون تفاوت چندانی با بقیه نداشته.
havva
زیبا و دردناک و آموزنده زندگی سخت و پر فراز و نشیب حتما گوش بدید
بهناز
بسیار عالی و دل نشین بود متن روان گویندگی هم خوب بود به اطلاعاتم خیلی اصافه شد (کتاب دختر شرق هم راجب زندگی خانوم بوتو هست) بی نظیر زنده است👍👌
hejazi
بصورت خلاصه زندگی بی نظیر را خیلی خوب روایت کرده بود . عالی بود.
Binazir Mozaffari
زندگی نامه ی منو کی مینویسه😂😂

زمان

۱ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۹۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۹۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۱,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد