نظرات درباره کتاب صوتی الفبای فلسفه و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی الفبای فلسفه اثر مسعود  علیا

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی الفبای فلسفه

انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۳.۷از ۵۲ رأی
۳٫۷
(۵۲)
The Hat
آقای مترجم کتاب نفرین آمون برتو باد ، نویسنده کتاب توی کل مقدمه کتاب میگه من این کتاب رو غیر تخصصی و با کلمات سبک و قابل درک برای عموم نوشتم بعد شما برداشتی هرچی کلمه عربی و تخصصی و‌ادبی رو با کلماتی که توی زبان پارسی خودمون معادل قابل فهم تر و روزمره ترش وجود داره عوض کردی خب آخه یعنی چی این حرکت ؟
GrizzStar
اشتباها دستم خورد "گزارش تخلف" معذرت میخوام. کاربر 1596170
کاربر 1596170
کتاب آثار کلاسیک فلسفه که همین آقای علیا ترجمه کرده هم ترجمه عجیب و غریبی داره. برای مثال یک مسأله هست در فلسفه به نام «دو راهی زندانیان» مترجم این عبارت رو به «قیاس ذوحدین زندانیان» ترجمه کرده. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...
Erfan Vali
اصلا ترجمه خوب و روانی نداره .حیف این کتاب خوب که این شکلی ترجمه شده!
arash ngar
برای گوشدادن صوتی نمیشه تمرکز کرد پیشنهاد میکنم کتابشو خریداری کنین بعد اینکه مطالعه کردین صوتیشو گوش بدین کتاب بسیار خوبیه ذهنتونو به فکر کردن وامیداره بینش جدیدی رو براتون به ارمغان میاره عالیه حتما بخونین
Nafiseh
کتاب بسیار عالی و اجرای فوق العاده جناب سلطان زاده زیباترش کرد.
Sattar
اولین کتاب فلسفه ای که خوندم همین کتاب بود. این کار رو با توصیه دوستان انجام دادم. محتوای کتاب مناسب است. بسیاری از مسائل و دغدغه‌های فلسفه رو ارائه داده؛ اما متاسفانه ترجمه خوبی نداره. البته این از نگاه منه که شاید آشنایی زیادی با کلمات تخصصی نداشته باشم.
حامد
ترجمه عالیه
محمد جواد سیف مظهری
برای کسایی که میخوان شروع کنن فوق‌العادست❤️💙💜
minimax
اولین کتاب درباره فلسفه بود که سعی کردم تا آخر دنبال کنم. بعضی از فصولش بسیار عالی و شفاف بودن اما بعضی دیگر با ابهاماتی و یا بسیار ناملموس گفته شده و بدون شفاف سازی از آنها عبور شده. به هر حال کتابی هست که تا به حال به چندین نفر از اطرافیانم پیشنهاد کردم.
Sobhanalpha
در مورد کتاب: ویژگی مثبت کتاب آوردن نقد و مثال برای همه‌ی نظریه‌هاس که به فهم کمک می‌کنه. خوانش آقای سلطان‌زاده هم خیلی خوبه. دو ویژگی منفی هم: گاهی نویسنده سعی دارد در کتاب خود نظریه‌ای جدید ارائه دهد و گاهی نویسنده سعی در ارائه مطالب گذشته به صورت جمع‌بندی شاید همراه انتقادات وارد بر آن‌هاست، این کتاب از نوع دوم است. تو این نوع کتاب‌ها (مثلا تاریخ طبری) نویسنده باید بی‌طرف باشه اما تو این کتاب به نظرم اینطور نیست، مثلا شما تو حین خوندن کتاب بدون شناخت نویسنده و صرفا با توجه به این کتاب سعی کنین حدس بزنین نظر ایشون نسبت به نظریه‌های تکامل، وجود خدا و ... چیست. انتقاد دوم بررسی سطحی بعضی نظریه‌هاس مثلا در مورد دین مسیحیت طوری صحبت می‌شود انگار از بچه پنج ساله در مورد دینش سوال بپرسی نه از یه متخصص. البته این نظر منه که خواننده معمولیم و تخصصی نیست.
ابو حیران درونی
بنده تا حدودی با نظرتون موافقم دلیلی نداره که حتما نظریه تکامل رو به طور کامل بپذیریم چراکه زیست شناسان هم به دنبال تایید آن هستند نه اثبات آن. البته که اگر صحیح هم باشد وجود دستی ورای این عالم برای ایجاد انواع را نفی نمی کند
میلاد
گویندگی و تولید بسیار خوب. مهم ترین زمینه های فلسفه را معرفی و برجسته ترین نظریات مربوط به هر زمینه را به زبان ساده مرور و بررسی می کند.
bigh
لحن و صدای گوینده خیلی خوبه
Amir
من به نسخه‌ی فیزیکی کتاب امتیاز میدم. کتاب خوبیه برای شروع فلسفه هرچند همونطور که خودش گفته تو مقدمه ، همه‌ی جوانب فلسفه رو پوشش نمیده. تو بعضی از مباحث ممکنه احساس کنید متن ، گنگ و نامفهومه که دو تا دلیل داره : اول اینکه ترجمه روان نیست دوم اینکه این کتاب فقط درآمدی به نظریه های مختلف فلسفیه و برای مطالعه بیشتر میتونید از کتابای معرفی شده آخر هر فصل یا کتابای دیگه استفاده کنید
کاربر ۳۴۴۲۲۹۳
این کتاب ارزش شنیده شدن را دارد. البته موجودیت گنگی در ماهیت کتب فلسفی اجتناب ناپذیر است. و باید توجه کرد که این کتاب فقط الفبای فلسفه است . و هر مبحث که در یک بخش شرح داده شده فقط جهت آشنایی است . به لحاظ ترجمه ایرادی متوجه کتاب نبود .
mohammad hosein
کتاب رو خریدم ولی ثبت نشده پولم پرداخت کردم الان دقیقا باید چه بکنم
البرز داوطلب
جالب نبود . میگه باید این کتاب رو خودتون به عنوان یه خواننده کتاب رو سبک سنگین کنین ولی کلا چند قسمت اول بر اساس یه ایده هستش .
آرمان میرزاخانی
کتاب خیلی خوبی بود 👌
ماهور
🌱
omega
کتاب جالبی بود
m. nasery
سلام. لطفا بفرمایید چطور فصلهای دانلود شده رو بشنوم؟ فقط قسمت درآمد پخش می شه.
AMiR
به دوستانی که دنبال علم فراوان و پیشرفت هستن پیشنهاد میشه
شلاله
کتاب بسیار خوبی برای شروع فلسفه
mohsen gholamlou
صدابرداری افتضاح است و گوش دادن را مشکل می کند.

زمان

۸ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۴۶۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۴۶۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد