
پله عاشق مرسدس بنز و کلا ماشینباز بود. چه میگویید شما نسل جدید؟ آهنپرست؟ ماشین نقطه ضعفش بود. فقط شانسی که مردم همدورهایاش آوردند این بود که پله عادت نداشت هنگام رانندگی، دیگران را دریبل بزند! شاید اگر پله ماشین بود، مرسدس بنز میشد نه مثل جنارو گتوزو از این لودرهای سنگین!



مکزیک ـ ۱۹۶۶
پله همیشه از رانندگی با ماشینهای لوکس لذت میبرد و در مجموعهاش تعدادی از بهترین و جذابترین خودروها را داشت. عشق او به ماشینها نهتنها نشان از ذوق و …
