دانلود فایل صوتی کتاب راز

دانلود فایل صوتی کتاب راز

دانلود فایل صوتی کتاب راز

راز چیست؟ چرا مردم در سراسر دنیا از این راز با خبر نیستند؟ این موضوع بسیار ساده است. می‌توان با کمک افکار و اندیشه‌های مثبت به تمام آنچه که در زندگی می‌خواهیم برسیم. کتاب راز بر اساس یک قانون مشهور به نام قانون جذب نوشته شده است. افکار ما قدرت بسیاری دارند. افکار مثبت به راحتی می‌توانند چیزهای مثبت و خوب مانند موفقیت و ثروت را به سمت ما جذب کنند و از طرف دیگر افکار منفی هم به راحتی ما را به سمت بعد منفی زندگی مانند از دست دادن ثروت و... سوق می‌دهند. از آنجایی که تمام کائنات به هم پیوسته‌ هستند، ما می‌توانیم با کمک افکارمان دنیای خود و همچنین دنیای محیط پیرامونمان را تحت تاثیر قرار دهیم. برای اینکه بتوانیم چنین کاری را انجام دهیم لازم است که مثبت اندیشی را فرا بگیریم. این چیزی است که در این کتاب می‌آموزیم. نتیجه راز، نوعی آگاهی در زندگی است که قدرت تغییر دارد. ما را با قوای اندیشه آشنا می‌کند و کمکمان می‌کند تا مسیر ایجاد تحول در زندگی را به وضوح ببینیم. این کتاب مانند یک راهنما در کنار ما است تا به هر چیزی که می‌خواهیم و لایقش هستیم، برسیم.

کتاب راز نوشته‌ی راندا برن است. او در پیش‌گفتار کتابش این‌طور می‌‌نویسد: «در این کتاب از آموزه‌های ژرف بیست و چهار استاد بزرگ بهره برده‌ایم. آموزه‌های آن‌ها را گرد آوردیم و با شگفتی دیدیم که دیدگاه همه‌یِ آن‌ها یکی‌ست. این کتاب شامل حرف‌های استادان راز است و نیز حکایت‌های گوناگون از سراسر جهان درباره معجزه‌یِ راز. من همه‌یِ آنچه را که در این باره آموخته‌ام با تو در میان می‌گذارم، باشد که تو نیز به آرزوهای کوچک و بزرگت برسی و رؤیاهایت را تحقق ببخشی. مخاطب من «تو» هستی، ای خواننده‌یِ خوب کتاب راز. این کتاب را فقط برای تو نوشته‌ام؛ فقط برای تو. من، به طور مستقیم، با تویِ خواننده حرف می‌زنم؛ حرف‌هایی ساده و صمیمانه. به تدریج که کتاب را می‌خوانی و با اسرار راز آشنا می‌شوی، درمی‌یابی که بر هر کاری توانا هستی و هیچ مانعی نمی‌تواند تو را از آرزوهایت محروم کند. کتاب راز تو را با خویشتن راستین و توانایت آشنا می‌کند. با کشف راز، شکوه انسانی خود را کشف خواهی کرد.»

راندا برن کتاب راز را در زمانی نوشت که زندگی‌اش از هم پاشیده بود، کار بیش‌ازحد روزهایش را تغییر داده بود، پدرش را به‌طور ناگهاننی و غیرمنتظره از دست داده بود و روابطش با دوستان و نزدیکان شکرآب شده بود. و دقیقا در چنین اوضاع نابسامانی بود که از دل تاریکی‌ای که جهانش را در بر گرفته بود، روشنایی را کشف کرد و به راز آن پی برد. او تصمیم گرفت دانسته‌هایش را با دیگران نیز به اشتراک بگذارد و این کتاب متولد شد.

در بخش‌هایی از کتاب راز می‌خوانیم: «قصه‌ی زندگی خود را همان‌طور که دوست می‌داری بنویس. در لحظه‌ی اکنون باش و در لحظه‌ی اکنون سرشار از احساسی خوشایند باش. هرچه بیشتر توانایی‌های خود را به کار بگیری، توانمندتر می‌شوی. شکوهی داری تو! آغوش خود را به روی شکوه و عظمت خویش باز کن. عصر شگفتی‌های بزرگ آغاز شده است. انسان دیوارهای ذهنی محدودیت‌های خویش را فرو ریخته است. انسان در آستانه‌ی تجربه‌ی قدرت نامحدود خویش است. نکن کاری را که شادت نمی‌کند. شادمانی و روشنی دل تو معیار درستی کاری‌ست که می‌کنی. اکنون راز را دانسته‌ای. به کاربستن و یا نادیده گرفتن آن به عهده‌ی توست.»

این کتاب به ۴۴ زبان ترجمه شده و ۲۱ میلیون نسخه فروش داشته است و همچنین مورد توجه چهره‌های سرشناس بسیاری از جمله اپرا وینفری، الن دی‌جنرس و لری کینگ قرار گرفته است.

زمانی که فایل صوتی کتاب راز را می‌شنوید، درباره مثبت اندیشی یاد می‌گیرید. اما در نهایت باید به قدرت افکار هم ایمان و اعتماد داشته باشد. نقدهایی هم بر این اثر وارد شده است. اگر طرفدار پر و پا قرص شواهد و مدارک علمی هستید، ممکن است قانون شبه علمی جذب، شما را آنطور که باید و شاید به خودش جذب نکند.