بهترین ترجمه اثر مرکب

بهترین ترجمه اثر مرکب

بهترین ترجمه اثر مرکب

موضوع کتاب اثر مرکب روش‌های دستیابی به موفقیتی فراتر از حد تصورتان است و حاوی حقایقی درباره چگونگی موفق بودن است.

اثر مرکب دارن هاردی را می‌توان جان کلام همه کتاب‌های موفقیت در دهه‌های گذشته دانست. در اثر مرکب، دارن هاردی به ما یادآوری می‌کند که درست است که همه به دنبال موفقیت و تحقق اهداف‌مان هستیم اما فرمول خاصی برای این کار وجود ندارد.

این کتاب به شما می‌گوید که با چند اصل ساده می‌توانید زندگی روزمره‌تان را متحول کنید. اثر مرکب می‌گوید برای به وجود آمدن تغییرات بزرگ احتیاج به قدم‌های بزرگ ندارید بلکه ثبات قدم در انجام تغییرات کوچک است که می‌تواند شما را به آنچه می‌خواهیدبرساند. شما در اثر مرکب، این تغییرات کوچک و اتفاقات پیرامون آن‌ها را در مسیر موفقیت بررسی می‌کنید.

احتمالا همه‌ی ما تحت تاثیر تبلیغات به این فکر می‌کنیم که کاش می‌شد با یک کرم بیست سال جوانتر بشویم یا موفقیت را به راحتی از مغازه بخریم اما اینطور نیست. باید آن‌ها را بدست آوریم و دارن‌ هاردی به ما می‌گوید که از طریق کنترل نیرویی که در زندگی‌مان وجود دارد باید این کار را انجام دهیم. با کنترل نیروی اثر مرکب.

چیزی که در این کتاب به شما گفته می‌شود، نتیجه ۱۶ سال تحقیقات و تجربه دارن‌ هاردی با بهترین اساتید دنیاست. در این کتاب شما رازهای خارق‌العاده‌ای را کشف نمی‌کنید، بلکه چیزهایی که در زندگی‌تان وجود دارد را کنترل و با تغییرات ساده اتفاقات بزرگ برای خودتان به وجود می‌آورید.

بر اساس آمار کتابخانه ملی تاکنون ۹۹ ترجمه از این کتاب در دسترس ما قرار گرفته است. اما ما در این صفحه سعی کردیم چند ترجمه معروف و محبوب از این کتاب را معرفی کنیم. این کتاب‌ها نسخه اصلی هستند و خلاصه کتاب نیستند. 


کتاب‌ها

مشاهده همه
off
٪۵۰
subscriptionAvailableاثر مرکب اثر دارن هاردی
الکترونیکی
۴۰,۰۰۰۲۰,۰۰۰ت
off
٪۵۰
اثر مرکب اثر دارن هاردی
الکترونیکی
۵۹,۹۰۰۲۹,۹۵۰ت

کتاب‌های صوتی

مشاهده همه
off
٪۳۰
اثر مرکب اثر دارن هاردی
صوتی
۸۰,۰۰۰۵۶,۰۰۰ت
off
٪۵۰
اثر مرکب اثر دارن هاردی
صوتی
۷۲,۵۰۰۳۶,۲۵۰ت