دانلود و خرید کتاب زنجیره را رها کن مهدیه حلوایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زنجیره را رها کن اثر مهدیه حلوایی

کتاب زنجیره را رها کن

معرفی کتاب زنجیره را رها کن

کتاب زنجیره را رها کن اثری از مهدیه حلوایی است که در انتشارات رزا به چاپ رسیده است. این کتاب قرار است به ما کمک کند تا با نگاهی عمیق‌تر وجود خودمان را بکاویم و چالش‌ها و مشکلات شخصیتی را که جلوی پیشرفت ما را می‌گیرند، شناسایی و برطرف کنیم.

درباره کتاب زنجیره را رها کن

مهدیه حلوایی در کتاب زنجیره را رها کن، به ما کمک می‌کند تا در عمق وجودمان دقیق شویم. خودمان را بکاویم و مشکلات شخصیتی خود را پیدا کنیم. مشکلاتی که همیشه سبب شده‌اند تا عقی بمانیم، پیشرفت نکنیم یا به اهداف و آرزوهایی که داریم نرسیم. 

شاید همه ما در مواجه با مشکلات و ناکامی‌ها، شرایط را مقصر بدانیم و هرگز به ذهنمان هم خطور نکند که ما می‌توانیم خودمان عاملی باشیم که این شرایط را ایجاد کرده است. آیا راهی برای پایان دادن به این زنجیره معیوب وجود دارد؟ 

این کتاب، راه قطع کردن این زنجیره را به ما می‌آموزد و کمکمان می‌کند در مسیری قدم برداریم که مسئولیت همه چیز را بپذیریم و برای شادی و خوشبختی خودمان، ارزش و اهمیت قائل شویم.

کتاب زنجیره را رها کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب زنجیره را رها کن را به تمام علاقه‌مندان به مطالعه کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب زنجیره را رها کن

انتخاب بین رویاپردازی یا عملکرد

به نظر من رویا پردازی مانند یک بیماری می‌باشد که به طور زنجیره‌ای به ما منتقل شده است. این بیماری در اکثریت افراد جامعه وجود دارد. بیماری فکر کردن به جای عمل کردن. تصمیم می‌گیریم، برنامه‌ریزی می‌کنیم و در نهایت به جای اقدام و عمل فقط به آن فکر می‌کنیم. بیشتر ترجیح می‌دهیم به رویاها و آرزوهای‌مان در افکارمان برسیم و با آنها خوش‌گذرانی کنیم؛ تا اینکه برای رسیدن به آنها کار و فعالیت پیشه کرده و سختی هایی را متحمل شویم.

این موضوع در اکثر انسان‌ها وجود دارد، آنها بیشتر فکر می‌کنند و حرف می‌زنند؛ اما از عملکرد خبری نیست. بارزترین خصوصیت افراد موفق جهان عملگرایی آنهاست. آنها انسان‌هایی ریسک‌پذیرتر و عملگرا هستند. زمان برای آنها بسیار اهمیت دارد؛ به همین دلیل به سرعت تصمیم می‌گیرند، عمل می‌کنند و وقت خود را به رویا پردازی و فکر کردن به مراحل بالاتر از آن کار صرف نمی‌کنند. مردم عادی اما بیشتر وقت خود را صرف فکر کردن به خواسته‌هایشان می‌کنند. آنها ساعاتی طولانی را در رویاهای خود سپری می‌کنند و اصلاً این بیهوده گذشتن زمان برای آنها مهم نیست.

حال روی سخنم با شماست. شما چقدر از عمر خود را تاکنون صرف فکر کردن‌های بدون عمل کرده‌اید؟ چه مقدار زمان صرف رویاپردازی‌های بیش از حد کرده‌اید؟ چقدر به جای بلند شدن و عمل کردن نشسته‌اید و فکر کرده‌اید؟ چقدر با افکاری که پی در پی به ذهن شما هجوم آورده‌اند زمان خود را سپری کرده‌اید؟

اگر به جای این همه وقت گذاشتن برای فکر کردن و رویا پردازی عمل می‌کردید؛ در حال حاضر چندین پله بالاتر بودید و شرایط بهتری داشتید. رویاپردازی شما را از واقعیت زندگی دور می‌کند. در این مدت زمان که شما به هدف‌ها و خواسته‌هایتان فکر می‌کنید، افراد واقع بین و عملگرا به دنبال آن خواسته رفتند و به آن رسیده‌اند؛ اما شما همچنان در عالم غیر واقعی سیر می‌کنید و تمام انرژی خود را در آنجا از دست داده‌اید.

بیایید به جای رویا پردازی به فردی عملگرا تبدیل شوید. برای فکر و تصمیم زمان به اندازه بگذارید و با سرعت به سمت هدف حرکت کنید.

رویا پردازی ویژه انسان‌های تنبل و همیشه خسته و ناتوان است. شما خود را از این زنجیره نجات می‌دهید؛ زیرا شما قصد دارید یک انسان موفق و با انگیزه در زندگی خودتان باشید. شما به زنجیره عملگرایی که از ویژگی‌های اصلی انسان‌های قدرتمند در جهان است وارد می‌شوید.

هم اکنون فرصت انتخابی دیگر دارید که مثل اکثر اطرافیان بیشتر وقت و انرژی خود را در خیال و فکر بگذارید، یا شروع به ریسک کرده و با شجاعت عمل کنید.

شما باید برای رسیدن به برنامه‌های خود این زنجیره را پاره کرده و از آن خلاص شوید. هر چه که تا به امروز در فکر و رویای رسیدن بودید کافی است. از این توهمات خیال، خود را به دنیای واقعی بکشانید.

با صداقت و پذیرش تمام به انرژی‌ها و فرصت‌هایی که هدر داده‌اید نگاه کنید و انتخاب قاطعی کنید. به یک باره این غل و زنجیرها را پاره کنید و رهایی یابید.

روی میز انتخاب درونی‌تان ویژگی مثبت و مهم عملگرایی را بچینید. هر زمان و هر لحظه که رویا پردازی، خیال و توهم به سراغتان آمد به خود بگویید که انتخاب خود را کرده‌اید. به جای لم دادن، زل زدن به یک گوشه و در خیال فرو رفتن، بلند شوید و خود را مشغول به کار کنید. اصلاً مهم نیست آن لحظه مشغله‌ای که برای فرار از توهمات برای خود ایجاد می‌کنید چقدر شما را در مسیرتان به هدف نزدیک‌تر می‌کند. مهم این است که شما را در مسیر زنجیره جدید نگه می‌دارد.

نظرات کاربران

بهاره
۱۴۰۲/۰۱/۲۶

خیلی خوب بود ار نویسنده متشکرم

امیررضا
۱۴۰۲/۰۱/۲۶

عاااالی،👏👏👏👏

fereshte
۱۴۰۲/۰۱/۲۶

فوق العادست

sahar shad
۱۴۰۲/۰۱/۲۲

هر انسانی تو زندگیش لازمه که یک بار این کتاب رو بخونه فوق العادست

مصطفي
۱۴۰۰/۰۲/۲۲

سلام من این کتاب و خواندم و باعث شد که راحت تر شخصیت درون خودم و بشناسم و بتونم عملکرد مفیدتری نسبت به حقایق زندگی داشته باشم،شناخت موفقیت های واقعی و دور انداختن کلی عقاید منفی مسیر زندگی من و

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۵۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان