دانلود و خرید کتاب اینترنت شبیه چاله است شونا آینز ترجمه احمد تصویری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب اینترنت شبیه چاله است

کتاب اینترنت شبیه چاله است، نوشته‌ی شونا آینز متخصص و روان‌شناس بالینی است که به موضوع کودکان و امنیت در اینترنت می‌پردازد. این کتاب با تصویرگری آیریس آگوچ و ترجمه‌ی احمد تصویری از محصولات انتشارات مهرسا است. 

درباره‌ی کتاب اینترنت شبیه چاله است

اینترنت چیز خیلی خوب و شگفت انگیزی است. می‌توانیم کلی از اینترنت یاد بگیریم. با آن بازی کنیم یا تفریح کنیم اما گاهی اوقات هم اینترنت شبیه چاله است. یک چاله که شاید آن‌قدرها هم گود به نظر نرسد. شونا آینز که متخصص و روان شناس بالینی و جنایی است، در کتاب اینترنت شبیه چاله است رویکردی ملایم اما مستقیم دارد تا با کمک آن و با آگاهی رسانی بتوان فضای امنی برای کودکان و نوجوانان در محیط‌های خانواده و دوستان ایجاد کرد تا بتوانند به راحتی مشکلاتشان را با آن‌ها درمیان بگذارند. در حقیقت هدف کتاب اینترنت مثل چاله است آن است که موضوع امنیت در اینترنت برای کودکان و نوجوانان مساله‌ای کاملا عادی بشود و از این طریق بتوان از مشکلاتی که ممکن است به علت عدم امنیت یا آگاهی پیش بیاید، جلوگیری کرد. 

کتاب اینترنت شبیه چاله است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب اینترنت شبیه چاله است برای کودکانی که به مدرسه می‌روند و نوجوانان مناسب است. اگر پدر و مادر یا مربی هستید و یا با کودکان و نوجوانان کار می‌کنید، این کتاب می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد و ایده‌های بسیاری برای فعالیت و گفتگو به شما بدهد...

جملاتی از کتاب اینترنت شبیه چاله است

اینترنت چیز باحال و شگفت‌انگیزی است.

اینترنت کمک‌مان میکند از راه خیلی خیلی دور با دوستان و اعضای خانواده صحبت کنیم. با اینترنت میتوانیم از چیزهای جورواجور سر دربیاوریم و آنها را به دیگران هم نشان بدهیم. برای کار کردن با اینترنت روشهای مختلفی وجود دارد؛ از کامپیوتر گرفته تا موبایل و تبلت. 

اینترنت مثل یک زمین بازی خیلی باحال است و کلی چیز یادمان میدهد. میتوانیم حالا حالاها پایش بنشینیم، بدون اینکه یک ذره هم حوصله‌مان سر برود. با اینترنت می‌شود حسابی تفریح کرد.

درست مثل اینترنت، چاله‌ها هم حسابی سرمان را گرم میکنند!

نظرات کاربران

zeinab forsi
۱۳۹۹/۰۱/۲۰

چه جذاب و ساده و روان و کار گشا

hamideh noohpisheh
۱۳۹۹/۰۳/۰۹

این کتاب بسیار آموزنده و مفید است و برای بچه‌هایی که زیاد از اینترنت استفاده می‌کنند، خوب است.

کاربر ۱۷۸۵۳۸۷
۱۳۹۹/۰۳/۰۷

خوب بود خطرات اینترنت رو به خوبی توضیح داده بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۷,۹۰۰
تومان