دانلود و خرید کتاب مبانی بلاکچین دنیل درشر ترجمه سیاوش تفضلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مبانی بلاکچین

مقدمه‌ای غیر فنی در 25 گام

نظرات کاربران

Shahin
۱۳۹۸/۰۵/۰۹

۱۰ صفحه از آخرهای کتاب به تبلیغ شرکت سپهر بانک صادرات پرداخته. در صورتی که خریدار این کتاب هزینه کتاب رو پرداخت کرده. اگر قرار بود برای شرکت یا موسسه‌ای ۱۰ صفحه از کتاب تبلیغ بشه، کتاب باید به صورت رایگان

- بیشتر
پیروز
۱۳۹۹/۰۱/۲۲

هلاک بخش معرفی کتابم ..!؟!؟?¿¡¿؟:-O به نظر میاد نگارنده در مراحل آخرای فشار جسمی و روحی و چشمانی آکواریومی پر از کوسه غول آسا اینو نوشته و بعد با کله شیرجه زده توی مبال ( همون مستراح ) !

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
بلاکچین یک دفترکل توزیع‌شده غیرمتمرکز است. «بلاک» اطلاعات دیجیتالی است که در یک دیتابیس عمومی ذخیره شده است که به آن زنجیره می‌گوییم. در بلاک‌ها اطلاعاتی درباره تراکنش‌ها ذخیره می‌شود؛ مواردی مانند تاریخ، زمان و ارزش. تراکنش‌ها یک امضای دیجیتال منحصربه‌فرد دارند. هر بلاک هم کد منحصربه‌فردی دارد که به آن هش گفته می‌شود که معرف بلاک است. هر تراکنشی در یک بلاک ذخیره می‌شود و آن تراکنش باید توسط یک شبکه از کامپیوترها تایید شده باشد. وقتی تراکنش‌ها تایید شد، بلاک با هش مخصوص خود به بلاکچین (زنجیره بلوک) اضافه می‌شود. هر کامپیوتری که در شبکه حضور دارد، دقیقا یک کپی یکسان از بلاکچین نگهداری می‌کند. میلیون‌ها کامپیوتر اینچنینی در شبکه وجود دارد که به آنها نود گفته می‌شود. این فرم دفترکل توزیع‌شده به‌شدت در مقابل دستکاری ایمن است و اطلاعات ذخیره‌شده قابل تغییر نیست.
رضا خدابنده‌لو
بلاکچین ابزاری ارزان برای انتقال پول است، اشتباه است. یا مثلا اینکه بلاکچین کارایی بالایی دارد و می‌توان به‌آسانی از طریق آن پول منتقل کرد، درست نیست. بلاکچین ابزاری کند، گران و با کارایی پایین است؛ بلاکچین فناوری است که به‌طور خاص برای این طراحی شده که واسطه‌ها را حذف کند.
Alireza Zamani
«نمی‌توانم ترس مردم از ایده‌های جدید را درک کنم. من از ایده‌های کهنه و قدیمی می‌ترسم.» جان گیج
Elaheh Dalirian
اصطلاح بلاکچین برای اشاره به یک ساختمان داده به کار گرفته شود، منظور اصلی نحوه قرارگیری اطلاعات در قالب واحدهایی است که بلوک نامیده می‌شوند. می‌توان این بلوک‌ها را مشابه صفحات یک کتاب تصور کرد. بلوک‌ها همچون اجزای یک زنجیر به هم پیوند خورده‌اند، لفظ بلاکچین هم از همین‌جا نشات می‌گیرد.
رضا خدابنده‌لو
آشنایی من با بلاکچین به سال‌های اول عرضه بیت‌کوین باز می‌گردد. نوآوری هوشمندانه‌ای که در آن زمان ابعاد و پتانسیل‌های آن برایم هنوز آشکار نشده بود. طی این سال‌ها، این فناوری هم به لحاظ ابعاد بازار و هم به لحاظ کارکردها و جامعه متخصصین رشد قابل توجهی کرده و می‌توان امروزه آن را داغ‌ترین موضوع بحث جاری در دنیای کامپیوتر به شمار آورد. جریانی که علاوه بر خوره‌های فناوری و استارت‌آپ‌های کوچک، شرکت‌های بزرگ بین‌المللی را هم با خود همراه کرده است.
mohammad sichani
ما باید عمیقا درک کنیم که چطور بلاکچین ما را مجاب می‌کند درباره سازه‌های پایگاه‌های داده موجود فکر کنیم. بنابراین لازم است بدانیم که وقتی داریم درباره بلاکچین صحبت می‌کنیم، صرفا درباره یک فناوری معمولی حرف نمی‌زنیم. بلاکچین یک فناوری بنیادین است؛ چیزی که احتمالا در سال‌های آینده ساختارهای مالی و اقتصادی و حتی اجتماعی و سیاسی را تغییر می‌دهد
رضا خدابنده‌لو

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
تومان