دانلود و خرید کتاب مامان جدید من نیلوفر نیک بنیاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مامان جدید من اثر نیلوفر نیک بنیاد

کتاب مامان جدید من

معرفی کتاب مامان جدید من

کتاب «مامان جدید من» نوشتۀ نیلوفر نیک بنیاد است و انتشارات علمی و فرهنگی آن را منتشر کرده است. مامان جدید من، داستانی آموزنده و زیبا است که کودکان را برای پذیرش والد جدید در زندگی آماده می‌کند.

درباره کتاب مامان جدید من

قصه‌ها مزایای بی‌شماری دارند و کودکان از طریق داستان‌ها موارد زیادی را یاد می‌گیرند و نسبت به مسائل آموزشی واکنش بهتری نشان می‌دهند. آموزش در حین خواندن آموزش غیرمستقیم نام دارد و کودکان بدون اینکه بدانند نکات زیاد را می‌آموزند. آموزش‌ها می‌تواند مهارت‌های زندگی، هنجارها و رفتارهای درست باشد یا مطالب و حقایق علمی دنیای اطراف. این آموزش‌ها چون به‌صورت داستان برای کودکان خوانده می‌شود، از شنیدن آن لذت می‌برند و در ذهنشان باقی می‌ماند. آمادگی کودکان برای پذیرش والد جدید، چه به‌عنوان پدر و چه مادر، مرحلۀ بسیار دشوار در زندگی آن‌ها است. کودکان در سنین پایین وابسته به والدین خود هستند و به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنند. داستان یکی از روش‌هایی است که کودک بتواند به کمک آن واقعیتی را که در زندگی‌اش رخ‌داده بپذیرد و آن را قبول کند.

کتاب مامان جدید من دربارۀ دختر کوچولویی است که با پدرش زندگی‌ می‌کند، گربه‌ها را دوست دارد و همیشه خودش را با بچه‌گربه‌ها مقایسه می‌کند. او اکثر اوقات همراه پدرش است حتی محل کار! به همین دلیل خواننده کم‌کم متوجه می‌شود که جای مادر در زندگی این کودک خالی است. داستان مامان جدید من از زبان کودک روایت می‌شود و به‌عنوان دختر تک والد احساساتش را در موقعیت‌های مختلف زندگی بیان می‌کند. نیلوفر نیک بنیاد، تلاش کرده است تا به زبان ساده،‌شیرین و کودکانه به موضوع پیچیدۀ والد جدید در زندگی کودک اشاره کند. کتاب تصویری مامان جدید من یکی از کتاب‌های مجموعۀ بچه‌های آبی است. این مجموعه به داستان‌هایی با موضوعات خاص برای کودکان مانند (کودکان کار، طلاق، خشونت خانگی، معلولیت و...) می‌پردازد. «بچه جانورهایی که نوکر نبودند»، «بچه غازی که اسب آبی بود» و «تیله‌های قرمز» بعضی از جلدهای این مجموعه هستند. تصاویر کتاب بسیار زیبا و مکمل محتوای کتاب هستند. تصویرگری فوق‌العادۀ کتاب مامان جدید من به‌عهدۀ مهناز سلیمان‌نژاد بوده است.

خواندن کتاب مامان جدید من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان ۵ تا ۹ ساله پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مامان جدید من

«من پیشی کوچولوی بابا هستم و گربه‌ها را خیلی دوست دارم. برای همین هروقت با بابا به اداره نمی‌روم، توی خانه می‌مانم و از صبح تا وقتی که بابا بیاید، فقط کارتون نگاه می‌کنم. گربه‌های اشرافی، گارفیلد و موش و گربه را از همه بیشتر دوست دارم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

حجم

۱۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان