دانلود و خرید کتاب پپا به دندان پزشکی می رود نویل استلی ترجمه مهسا خسروی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پپا به دندان پزشکی می رود اثر نویل استلی

کتاب پپا به دندان پزشکی می رود

معرفی کتاب پپا به دندان پزشکی می رود

کتاب الکترونیکی پپا به دندان پزشکی می رود نوشتۀ نویل استلی و مارک بیکر و ترجمۀ مهسا خسروی  است نشر افق آن را منتشر کرده است. در کتاب پپا به دندان پزشکی می رود می‌خوانیم که: پپا، جورج و آقای دایناسور به دندان پزشکی می روند. این اولین بار است که جورج به دندان پزشکی می رود، برای همین کمی نگران است. فکر می کنی در دندان پزشکی چه اتفاقی برای پپا و جورج و آقای دایناسور می افتد؟

درباره کتاب پپا به دندان پزشکی می رود

یافتن بهترین کتاب کودک یکی از مشغله‌های ذهنی والدین محسوب می‌شود؛ چرا که کودکان با کمک کتاب‌های کودکانه می‌توانند به درک و رشد بهتری برسند. زمانی که صبحت از خرید کتاب کودک می‌شود منظور فقط کتاب داستان کودک یا کتاب قصه‌های کودکانه نیست، بلکه این مجموعه کتاب شعر کودک، کتاب علمی کودک و... را هم در برمی‌گیرد که بسیار مهم هستند.

قبل از هر اقدامی باید بدانید برای چه کسانی می‌خواهید کتاب بخرید و بر اساس گروه سنی او اقدام کنید. به‌عنوان‌مثال اگر برای کودکی ۱۰ساله دنبال کتاب هستید، با جست‌وجوی بهترین کتاب برای کودکانه ۱۰ساله می‌توانید مشکل خود را حل کنید اما فراموش نکنید گروه سنی کتاب‌های کودک بسیار مهم است. در مجموع، کتاب کودک با تصویر بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد؛ چرا که رنگ‌ها کودکان را به خود جذب می‌کنند. در ادامه با این تقسیم‌بندی گروه سنی کودکان آشنا می‌شوید:

گروه الف: سال‌های قبل از دبستان

گروه ب: کلاس‌های اول، دوم و سوم دبستان

گروه ج: کلاس‌های چهارم، پنجم و ششم دبستان

در این جلد از ماجراجویی‌های پپا داستانی روایت می‌شود که می‌تواند والدین را جهت آماده کردن فرزندانشان برای رفتن به دندان‌پزشکی کمک کند. بسیاری از کودکان از محیط دندان‌پزشکی ترس دارند یا حتی از آن فراری هستند. همین مسئله باعث می‌شود که والدینشان را برای مراجعه به دندانپزشکی به دردسر بیندازند. مارک بیکر و نویل استلی در کتاب پپا به دندان پزشکی می‌رود به‌خوبی این ترس و چالش را به تصویر می‌کشند و از این طریق داستانی را خلق می‌کنند که می‌تواند برای کودکان بسیار آموزنده عمل کند. طراحی‌های گرافیکی کتاب نیز بسیار کم‌نظیر است و به‌راحتی مخاطبان کودک را عاشقِ خود می‌کند. این مجموعه با آنکه به لحاظ داستانی و طرح‌های روایی به نظر ساده می‌رسد، اما در اجرا به‌قدری هنرمندانه و ظریف است که می‌تواند تجربۀ یک داستان معمولی را به لحظاتی لذت‌بخش و جذاب تبدیل کند.

خواندن کتاب پپا به دندان پزشکی می رود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کودکان ۳ تا ۷ سال مناسب است.

بخشی از کتاب پپا به دندان پزشکی می رود

«دکتر فیل با خوشحالی می‌گوید: «تمام شد! به‌به! چه دندان‌های خوشگل تمیزی! حالا می‌توانی با دهان‌شویه دندان‌هایت را بشویی.»

قل‌قل! فیش! پپا آبی صورتی‌رنگ را در دهانش می‌گرداند و بیرون می‌ریزد. حالا نوبت جورج است.

جورج دوست ندارد نوبتش شود. برای همین دندان‌پزشک به او اجازه می‌دهد آقای دایناسور را توی بغلش بگیرد...»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۱۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان