دانلود و خرید کتاب شهرسازی متاورس (فراجهانی) اسرائیل کارلوس لوموواسکی ترجمه حسین امانیان بیدختی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شهرسازی متاورس (فراجهانی) اثر اسرائیل کارلوس لوموواسکی

کتاب شهرسازی متاورس (فراجهانی)

معرفی کتاب شهرسازی متاورس (فراجهانی)

کتاب الکترونیکی شهرسازی متاورس (فراجهانی) نوشتۀ اسرائیل کارلوس لوموواسکی و ترجمۀ حسین امانیان بیدختی و محمد حسینی طباطبایی است و نشر گنجور آن را منتشر کرده است. کتاب شهرسازی متاورس (فراجهانی) به بررسی مفهوم جدید شهرنشینی متاورس پرداخته است و آن را از ابعاد مختلفی بررسی می‌کند.

درباره کتاب شهرسازی متاورس (فراجهانی)

مِتاوِرس یا فراجهان فرضیه‌ای از آیندهٔ اینترنت است که از محیط‌های مجازی سه‌بعدی آنلاین غیرمتمرکز و پایدار تشکیل می‌شود. این دنیای مجازی از طریق هدست‌های واقعیت مجازی (VR)، عینک‌های واقعیت افزوده، گوشی‌های هوشمند، رایانه‌های شخصی و کنسول‌های بازی قابل‌دسترسی خواهد بود. در این کتاب، مفهوم شهرنشینی متاورس موشکافانه بررسی می‌شود و دیدگاهی از منظر شهری ارائه شده که تلاقی قلمروی فیزیکی و مجازی الگوی جدیدی برای طراحی و برنامه‌ریزی شهری طرح می‌کند. شهرنشینی متاورس، متاورس را به‌عنوان فضای دیجیتالی معرفی می‌کند که با فراهم‌کردن تجارب فراگیر و تعاملی برای ساکنان و برنامه‌ریزان ‌شهری، از مرزهای جغرافیایی فراتر می‌رود. شهرنشینی متاورس آینده‌ای را متصور است که با فراهم‌کردن تعاملات و فرصت‌های بی‌سابقه، محیط‌های مجازی و فیزیکی به طور یک‌پارچه با هم ادغام می‌شوند. یکی از ویژگی‌های شهرنشینی متاورس محوکردن مرزهای سنتی بین فضاهای فیزیکی و دیجیتال است. در کتاب شهرسازی متاورس (فراجهانی) همچنین کاربردهای عملی، چالش‌ها و فرصت‌های شهرسازی متاورس بررسی می‌شود.

خواندن کتاب شهرسازی متاورس (فراجهانی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به تکنولوژی و فناوری‌های جدید مناسب است.

بخشی از کتاب شهرسازی متاورس (فراجهانی)

«ملاحظات اخلاقی نیز مطرح می‌شود. همان‌طور که فناوری‌های متاورس بیشتر در زندگی شهری ادغام می‌شوند، باید به سؤالات مربوط به حریم خصوصی، امنیت داده‌ها و تعصب الگوریتمی پرداخته شود. حفاظت از اطلاعات شخصی شهروندان و حصول اطمینان از رفتار منصفانه و عادلانه در محیط متاورس بسیار مهم است. برنامه ریزان شهری و سیاست‌گذاران باید دستورالعمل‌ ها و مقررات روشنی را برای حمایت از حقوق و رفاه ساکنان شهر‌های متاورس ایجاد کنند. علاوه بر این، ملاحظات اجتماعی باید در نظر گرفته شود. حصول اطمینان از اینکه مزایای شهرسازی متاورس برای همه شهروندان، صرف‌نظر از وضعیت اجتماعی-اقتصادی، سن، یا توانایی قابل‌دسترسی است، یک چالش کلیدی است....»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان