دانلود و خرید کتاب تجلی (مانیفست) راکسی نفوسی ترجمه پریا حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تجلی (مانیفست) اثر راکسی نفوسی

کتاب تجلی (مانیفست)

معرفی کتاب تجلی (مانیفست)

کتاب تجلی (مانیفست) نوشتۀ راکسی نفوسی با ترجمۀ پریا حیدری و اکبر غریب‌نواز در انتشارات مانیان به چاپ رسیده است. این کتاب در حوزۀ توسعۀ فردی است و ۷ گام را برای داشتن بهترین زندگی توضیح می‌دهد.

درباره کتاب تجلی (مانیفست)

کتاب تجلی (مانیفست) دربارۀ توانایی زندگی‌ای است که آن را می‌خواهید؛ یعنی توانایی طراحی و خلق داستان خودتان. تجلی، ملاقات علم و حکمت است. در مثالی ساده، آنجا که فیزیک می‌گوید ما و جهان از انرژی تشکیل شده‌ایم. نویسنده می‌گوید افکار و احساسات ما از انرژی تشکیل شده‌اند؛ بنابراین وقتی افکار و احساسات خود را تغییر می‌دهیم ارتعاش و در نهایت واقعیت خود را تغییر می‌دهیم. این تجلی همان است که کائنات نامیده می‌شود. این کتاب یک راهنمای ضروری برای هر کسی است که می خواهد در زندگی خود احساس قدرت بیشتری کند.

راکسی نفوسی یک مربی توسعۀ فردی، سفیر بنیاد سلامت روان و هم‌بنیان‌گذار پلتفرم سلامتی کورتنی کارداشیان است. او علاوه بر کار با مراجعان، میزبان کارگاه‌ها و وبینارهای ماهیانۀ خودسازی است. فعالیت‌های پیگیرانۀ او برای متحول کردن زندگی افرادی که از مشکلات عاطفی و سلامت روان رنج می‌برند و کمک به توانایی‌های آن‌ها او را به چهره‌ای مورد احترام در دنیای توسعۀ فردی تبدیل کرده است.

کتاب تجلی (مانیفست) در ۷ گام تدوین شده است که عنوان آن‌ها عبارت‌اند از:

گام ۱: چشم‌انداز خود را شفاف کنید

گام ۲: ترس و شک را از بین ببرید

گام ۳: رفتار خود را همسو کنید

گام ۴: بر آزمون‌های کیهان غلبه کنید

گام ۵: سپاسگزاری را بپذیرید

گام ۶: حسادت را به الهام تبدیل کنید

گام ۷: به کائنات اعتماد کنید

خواندن کتاب تجلی (مانیفست) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های توسعۀ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تجلی (مانیفست)

«در ماه مه ۲۰۱۸، زندگی من کاملاً متفاوت از آنچه اکنون است به نظر می‌رسید. بیست و هفت ساله بودم و نمی‌دانستم که می‌خواهم با زندگی خود چه کنم. نه شغلی داشتم، نه جهت و نه هدفی. بیش از یک دهه بود که با افسردگی مبارزه می‌کردم و تقریباً به همان اندازه هم در چنگال اعتیاد و بیشتر اوقات بسیار غمگین، عزت نفس نداشتم و پس از تعدادی روابط ناموفق، بسیار تنها بودم. تازه از تایلنذ برگشته بودم که برای گذراندن دوره تربیت معلم یوگا به مدت یک ماه رفتم. به این امید که نه تنها مدرکی کسب کنم بلکه بتوانم از آن بعنوان شغل استفاده کنم و از طرفی با دور بودن از وسوسه‌های زندگی شهری، بتوانم درد خود را التیام بخشم و خود را تغییر دهم. اما در کمتر از بیست و چهار ساعت پس از بازگشت به لندن در همان چرخه قدیمی قرار گرفتم. سیگار، نوشیدن و مصرف مواد مخدر. آن زمان بود- و البته نه برای اولین بار- که به پایین ترین سطح خود رسیدم. کاملا احساس ناامیدی می‌کردم. اگر یک ماه تأمل در خود، مدیتیشن روزانه، غذای پاک و دویست ساعت یوگاه نمی‌توانست به من کمک کند، چه چیزی می‌توانست؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

قیمت:
۹۰,۳۰۰
تومان