دانلود و خرید کتاب بصیرت دهم جیمز ردفیلد ترجمه میترا معتضد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بصیرت دهم اثر جیمز ردفیلد

کتاب بصیرت دهم

نویسنده:جیمز ردفیلد
انتشارات:نشر البرز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بصیرت دهم

کتاب بصیرت دهم؛ پیشگویی آسمانی، همراه با راهنمای مطالعه نوشتهٔ جیمز ردفیلد و ترجمهٔ میترا معتضد است و نشر البرز آن را منتشر کرده است. برای درک بهتر مطالب کتاب بصیرت دهم، نویسندۀ آن جیمز ردفیلد، راهنمای کوچکی نیز تهیه دیده است که شما را با نکات فلسفی و معنوی مندرج در آن آشنا می‌سازد. مطالعهٔ آن را پیش از خواندن کتاب به شما توصیه می‌کنیم که بخشی از همین کتاب است. 

در این کتاب، جیمز ردفیلد، با هدف کشف حقایق به سبکی جدید و بدیع، به ما می‌گوید که برای چه به دنیا می‌آییم و ادراک معنوی ما از جهان چیست.

درباره کتاب بصیرت دهم 

به عقیدهٔ جیمز ردفیلد هر موجودی که به جهان می‌آید، با نیتی پاک پا به عالم هستی می‌گذارد. از آغاز حتی پیش از آنکه نطفهٔ موجودی بسته شود، همه چیز بر او آشکار است. ولادت یک انسان دور از پاکی و خلوص نیست، اما پس از پاگذاردن به دنیای مادی و رشد، به‌تدریج اهداف راستین به دست فراموشی سپرده می‌شود و آدمی در قیدوبند دلبستگی‌های پست مادی اسیر می‌شود.

او معتقد است که انسان از طبیعت برخاسته و به طبیعت بکر بازخواهد گشت. در طبیعت آدمی خود و خدای خود را بازمی‌یابد و این راهی است برای بازگشت به منشأ و فطرت و آفرینش و رموز آن.

بصیرت دهم ادامهٔ کتاب پیشگویی آسمانی است که همانند آن به عنوان پرفروش‌ترین کتاب در سراسر جهان توجه محافل و مطبوعات و مردمان کثیری را به خود جلب کرده است.

خواندن کتاب بصیرت دهم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید به گونه‌ای نو و بدیع به دنیا و طبیعت و خودتان بنگرید این کتاب را حتما بخوانید تا طرز فکرتان برای همیشه تغییر کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۳۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۷۴,۰۰۰
۳۷,۰۰۰
۵۰%
تومان