دانلود و خرید کتاب تکنیک ها و درمان های کاربردی در روانشناسی هاله جعفری نجد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تکنیک ها و درمان های کاربردی در روانشناسی اثر هاله جعفری نجد

کتاب تکنیک ها و درمان های کاربردی در روانشناسی

امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تکنیک ها و درمان های کاربردی در روانشناسی

کتاب تکنیک ها و درمان های کاربردی در روانشناسی نوشتهٔ هاله جعفری نجد است. انتشارات پادینا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب تکنیک ها و درمان های کاربردی در روانشناسی

کتاب تکنیک ها و درمان های کاربردی در روانشناسی ابتدا از چیستی طرحواره سخن گفته است. این کتاب به موضوعاتی مانند طرحواره‌درمانی، مبانی نظری کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی، درمان پذیرش و تعهد، ارتباطات درمانی در روند درمانی پذیرش و تعهد، تحلیل کارکردی تکاملی، رویکرد شفقت به خود در روان‌درمانی، شخصیت در نظریهٔ واقعیت‌درمانی و... پرداخته است.

خواندن کتاب تکنیک ها و درمان های کاربردی در روانشناسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تکنیک ها و درمان های کاربردی در روانشناسی

«هدف اصلی طرحواره درمانی، تغییر و بهبود طرحواره‌هاست. طرحواره مجموعه‌ای از خاطرات، هیجان‌ها، احساسات بدنی و شناخت‌واره هستند. بنابراین، بهبود طرحواره باید به تغییر تمام ابعاد مرتبط با طرحواره منجر شود. در این درمان بیماران یاد می‌گیرند سبک مقابله‌ای کارآمد را جانشین سبک مقابله‌ای ناکارآمد کنند. بنابراین، فرایند درمان مبتنی بر مداخلات شناختی، عاطفی و رفتاری است. اغلب تغییر طرحواره‌ها دشوار است. طرحواره‌ها به سختی در فرایند درمان تغییر می‌کنند. بیماران در برابر تغییر طرحواره‌ها مقاومت می‌کنند، چون هسته مرکزی هویت آن‌ها را تشکیل می‌دهند. بنابراین، مقاومت کوششی برای حفظ یکپارچگی درونی و محافظت از خود می‌باشد. تغییر طرحواره‌ها احتیاج به اراده‌ای قوی، انضباط دقیق و تمرین زیاد دارد. پس از بهبود طرحواره‌ها بیماران به شیوه‌ای سالم رفتار می‌کنند و نگرش آنها نسبت به خودشان بهتر می‌شود. در طرحواره درمانی درمانگر به بیمار کمک می‌کند انتخاب‌های سالم‌تری انجام دهد و الگوهای رفتاری خودآسیب‌رسان زندگی را کنار بگذارد.  بیمار یاد می‌گیرد با تصویرسازی ذهنی و ایفای نقش در جلسه درمان و خانه رفتارهای جدید انجام دهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۲۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۸۲۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
۵۰%
تومان