دانلود و خرید کتاب نامه ای برای آدمخواران تادئوش روژه ویچ ترجمه آیین قبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نامه ای برای آدمخواران اثر تادئوش روژه ویچ

کتاب نامه ای برای آدمخواران

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نامه ای برای آدمخواران

کتاب نامه ای برای آدمخواران سرودهٔ تادئوش روژه ویچ و ترجمهٔ آیین قبادی است. انتشارات سیب سرخ این مجموعه شعر لهستانی را منتشر کرده است.

درباره کتاب نامه ای برای آدمخواران

کتاب نامه ای برای آدمخواران (گزیده اشعار) یک مجموعه شعر لهستانی را در بر گرفته است. عنوان برخی از شعرهای کتاب حاضر عبارت است از «کیست که ببیند»، «بازگشت»، «درخت»، «نعره‌های شبانهٔ من» و «شاعر کیست». می‌دانیم که شعر فارسی عرصه‌های گوناگونی را درنوردیده است. در طول قرن‌ها هر کسی از ظن خود یار شعر شده است و بر گمان خود تعریفی از شعر به‌دست داده است. حضور شعر در همهٔ عرصه‌ها از رزم و بزم گرفته تا مدرسه و مسجد و خانقاه و دیر و مجلس وعظ، همه و همه گویای این مطلب است که شعر، بی‌محابا، زمان، مکان و جغرافیا را درنوردیده و در هفت‌اقلیم جان و جهان به دلبری پرداخته است. آمیختگی شعر با فرهنگ مردم و اندیشه‌های اجتماعی، این هنر را زبان گویای جوامع بشری ساخته است؛ بدان‌گونه که هیچ جامعه‌ای از این زبان بارز، برای انتقال اندیشه‌هایش بی‌نیاز نبوده است. گاهی شعری انقلابی به پا کرده است و گاه انقلابی، شعری پویا را سامان داده است.

خواندن کتاب نامه ای برای آدمخواران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران شعر قرن ۲۰ لهستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نامه ای برای آدمخواران

 بیست‌ساله‌ام و یک قاتل ابزار دست دیگرانم چون شمشیری در دستان یک جلاد آدمی را کشته‌ام و با دستان سرخ و خون‌آلودم به سینه‌های سپید زنی چنگ انداخته‌ام.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۹۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۹ صفحه

حجم

۳۹۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۹ صفحه

قیمت:
۳۸,۱۵۰
تومان